Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de publicitate media pentru Municuipiul Reghin


Anunt de participare numarul 134357/29.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Adresa postala: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU, Tel. +40 265511112, Email: [email protected], Fax: +40 265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate media pentru Municuipiul Reghin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul Reghin, P-ta Petru Maior nr.41
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-servicii de publicitate media la un post local de televiziune cu o raza de acoperire de min. 50%;
-emisiuni informative lunare care sa contina referiri la proiecte si actiuni initiate de Consiliul local al municipiului Reghin; tipul materialului: interviu, reportaj, ancheta, sondaj, interventii in direct, invitat in studio, talk-show etc.;
-informarea cetatenilor cu privire la desfasurarea actiunilor de interes public initiate/organizate de catre Consiliul Local al Municipiului Reghin si al Primariei Reghin;
- obtinerea pe termen lung a unei perceptii pozitive fata de institutie si fata de oferta acesteia;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 201, 612.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 4000 lei. Per. de valab. a garantiei de particip. este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Formele de constituire pot fi prin: - prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig.- Formular nr.13 sau prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de particip: RO68 TREZ 4775 006X XX00 0106, deschis la Trezoreria Reghin) sau depunerea sumei in numerar la caseria aut. contract. Garantia de particip. se returneaza de autorit. contr. dupa semnarea contr. de furniz. si constit. garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Autorit. contract. are dreptul de a retine garantia de particip., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. situatii: 1. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;3. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autorit. contract. va retine contestatorului din garantia de particip., conform art. 2781, (1), lit b, din OUG 34/2006, suma de 2.016, 13 lei.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de particip. si garantia de buna executie.Dovada constituirii garantiei va fi la vedere, in afara plicului continand oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de particip., in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere.In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legiinr.346/2004. Cuantum: 5% din pretul contractului fara TVA. Constituirea garantiei de buna executie se accepta (conform art. 86(4) din OUG nr.34/2006) prin: un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contract. Suma initiala depusa de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit. contract. va restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contr. respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea- Se va completa formular 12A. Aceasta cerint se aplica si tertului sustinator.
Certif. de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?confo rm cu originalul?. Certif. mentionate mai sus trebuie sa prezinte sit. oblig. scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul
fiscal, cu modif. si compl. ult. Se vor depune doc. aprobate de catre organele competente din care rezulte aprobarea esalonarii, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Doc. vor respecta prev. ord. ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie. Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006- Se va completa formular 12B.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii. Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Se completeaza Formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010- Se completeaza Formularul 6
Cerinta nr. 5
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Se completeaza Formularul A. Aceasta cerint se aplica si tertului sustinator.
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Ing. Nagy Andras- Primar, Maria Precup- Viceprimar, Gabriela Koss- Secretar, Maris Angela- Sef Serviciu Buget Contabilitate, Ing. Harsan-Diaconu Camelia- Arhitect Sef Certificat constatator emis de ORC- In original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii3 ani. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 400.000 lei.
Cerinta nr. 2- Bilantul contabil pe anul 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.4
Lista cu personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului
Cerinta nr.1
Declaratie pe prop. rasp., insotita delista princip. activ. de prestari servicii din ultimii 3 ani care sa cuprinda: valori, perioade de prestare, beneficiari, in scopul verificarii capacitatii tehnice a ofertantilor;
In cazul in care ofert. isi demon.capac. tehnica si prof. invocand si sust. acordata, de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sust. de care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz. ofert. res.tehnice si prof. invocate. Pers. care asigura sust.tehnica si prof. nu trebuie sa se afle in sit. care det. excl. din proced. de atrib., conf.prev. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
In cazul asoc. se va prezenta form. 12H de asociatul 1, 2 etc.
Cerinta nr.2
Experienta similara de min. 200.000 lei
In cazul in care ofert. isi demon.capac. tehnica si prof. invocand si sust. acordata, de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sust. de care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz. ofert. res.tehnice si prof. invocate. Pers. care asigura sust.tehnica si prof. nu trebuie sa se afle in sit. care det. excl. din proced. de atrib., conf.prev. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
In cazul asoc. se va prezenta form. 12H de asociatul 1, 2 etc.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere In cazul in care ofert. isi demon.capac. tehnica si prof. invocand si sust. acordata, de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sust. de care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz. ofert. res.tehnice si prof. invocate. Pers. care asigura sust.tehnica si prof. nu trebuie sa se afle in sit. care det. excl. din proced. de atrib., conf.prev. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
In cazul asoc. se va prezenta form. 12H de asociatul 1, 2 etc.
Cerinta nr. 5
Informatii privind partea din contract pe care operatorul are,
eventual intentia sa o subcontracteze
Se va completa o declaratie privind
subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acorul
acestuia/acestora.
Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se aplica subcontractantilor.
In cazul in care ofert. isi demon.capac. tehnica si prof. invocand si sust. acordata, de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sust. de care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz. ofert. res.tehnice si prof. invocate. Pers. care asigura sust.tehnica si prof. nu trebuie sa se afle in sit. care det. excl. din proced.
Cerinta nr.6
Informatii privind asocierea
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna, se solicita completarea Acordului de asociere, semnat de parti.
Asociatii, impreuna, trebuie sa indeplineasca cerintele obligatorii de la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si
III.2.3), insa solicitarile prevazute la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
componenta tehnica gradul de acoperire
40%
Descriere: gradul de acoperire de min. 50%
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 11:00
Locul: Primaria Municipiului Reghin, sala de sedinte etaj 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor prezenta o imputernicire scrisa din partea conducatorului operatorului economic pentru reprezentarea acestuia la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Informatii privind criteriul de atribuirePonderea punctajului acordat fiecarei sectiouni este urmatoarea: Pretul ofertei60 puncteGradul de acoperire40 puncteTOTAL _________________100 puncte1. Pentru ofertele financiare cu pretul cel mai scazut se va acorda punctajul maxim alocat, respective 60 de puncte. Pentru alte oferte decat aceasta, punctajul se va acorda prin regula de trei simpla, astfel: Y = (Ox X Pm)/OyUndeY- reprezinta punctajul care se calculeazaOy- reprezinta oferta financiara corespunzatoare careia se calculeaza punctajulPm-reprezinta punctajul maxim alocatOx- repezinta oferta financiara care contine pretul cel mai scazut2. Pentru gradul de acorperire peste 50 % se va acorda punctajul maxim alocat, respective 40 de puncte. Pentru gradul de acorperire sub sau egal cu 50%, punctajuil se va acorda astfel: P(n) = (gradul de acoperire (n) /gradul maxim de acoperire) x punctajul maxim alocat.In cazul in care exista oferte financiare cu preturi egale clasate pe rpimul loc, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte financiare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Primariei Mun. Reghin
Adresa postala: Petru Maior nr.41, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Tel. +40 265511112, Email: [email protected], Fax: +40 265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin, ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2012 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer