Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de publicitate pentru crearea si producerea de produse publicitare in vederea derularii unei campanii de informare a publicului privind prevenirea si depistarea precoce a cancerului de san, cancerului de col uterin si a cancerului pulmonar


Anunt de participare numarul 88712/15.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Fundatia Renasterea pentru Educatie, Sanatate si Cultura
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu 44-48, apt. 13, sector 2, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010516, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Jitariu, Tel.+40 21 212 0212, Email: [email protected], Fax: +40 21 212 0213, Adresa internet (URL): www.fundatiarenasterea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Fundatie
Activitate (activitati)
- Sanatate- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate pentru crearea si producerea de produse publicitare in vederea derularii unei campanii de informare a publicului privind prevenirea si depistarea precoce a cancerului de san, cancerului de col uterin si a cancerului pulmonar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Fundatia Renasterea, Str. Mihai Eminescu, nr. 44-48, apt. 13, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de publicitate pentru crearea si producerea de produse publicitare, precum si organizarea de evenimente, in vederea derularii unei campanii de informare a publicului privind prevenirea si depistarea precoce a cancerului de san, cancerului de col uterin si a cancerului pulmonar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
79952000-2-Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de publicitate si servicii pentru evenimente, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 896, 470RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.000 de lei, sub forma de scrisoare de garantie, valabila 60 de zile de la data limita de deschidere a ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata serviciilor se va face din Fonduri europene prin mecanismul financiar SEE 2004-2009 (2004-2009 EEA Financial Mechanism)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a denunta unilateral/rezilia contractul in situatia in care este sistata finantarea Proiectului.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea; Declaratie de neincadrare in prevederile art. 181; Certificate pentru atestarea obligatiilor de plata catre bugete; Certificate de inregistrare/atestare de la Registrul Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateFisa de informatii generale; Bilantul contabil la 31 decembrie pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), vizat si inregistrat la organele competente; Ultima balanta de verificare contabila
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 4 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, in original, dintre care cel putin o campanie sa fi avut un buget de minimum de 896.470 lei; pentru fiecare contract mentionat in lista se vor atasa documente suport (contracte) care vor contine date referitoare la: (i) beneficiarul contractului, (ii) tipul activitatilor/serviciilor prestate, (iii) perioada in care s-a realizat contractul, (iv) valoarea contractului.- Declaratie pe proprie raspundere privind capacitatea de a presta servicii de publicitate integrate (ATL, BTL, PR, design, media), in original
- Dovezi privind buna reputatie pe piata de profil, care sa fie demonstrata prin palmaresul de premii pe plan local si international, respectiv diploma acordata, in copie conforma cu originalul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima este prestarea de servicii de publicitate constand in crearea si producerea de produse publicitare pentru cel putin o campanie cu tema in domeniul social.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Concept
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2009 14:00
Locul: str. Mihai Eminescu nr. 44-48, et.6, ap. 13, sect. 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Numarul de participanti din partea aceluiasi ofertant nu poate fi mai mare de doi, persoanele imputernicite urmand sa prezinte o copie a cartii de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat din : Fonduri europene prin mecanismul financiar SEE 2004-2009 (2004-2009 EEA Financial Mechanism).
VI.3) Alte informatii
Contractul de achizitie publica si documentatia aferenta nu au in vedere publicitatea in presa audio-TV si publicatii, prin urmare Ordinul 183/2006 nu este aplicabil.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107-117, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021/3323564, Fax: 021/3323564
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Fundatia Renasterea pentru Educatie, Sanatate si Cultura
Adresa postala: Str. Jean Monnet, nr. 69, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011958, Romania, Tel.+40 21 212 0212, Email: [email protected], Fax: +40 21 212 0213, Adresa internet (URL): www.fundatiarenasterea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2009 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer