Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de publicitate pentru Institutele din strainatate


Anunt de participare numarul 135962/26.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Cultural Roman
Adresa postala: aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Punct(e) de contact: Directia Monitorizare Achizitii Publice, Tel. +40 317100662, In atentia: domnisoarei Andreea Popescu, Email: [email protected], Fax: +40 372873867, Adresa internet (URL): www.icr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate pentru Institutele din strainatate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Istanbul, Lisabona, Londra, Madrid, New York, Paris, Praga, Roma, Stockholm, Varsovia
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona servicii de publicitate in presa scrisa sau audio-vizuala, servicii outdoor, internet, publicist si productie, respectiv tiparire de materiale publicitare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
79810000-5-Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt cele din caietul de sarcini pentru fiecare lot si serviciu in parte
Valoarea estimata pentru toate cele 10 loturi este cea de mai jos: 296781 Euro respectiv 1305836.4 Lei.
Valoarea minima am considerat-o ca fiind cu 15% mai mica decat valoarea estimata a celor 10 loturi.
Valoarea estimata fara TVA: intre 252, 263.85 si 296, 781EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Cf art.6 din HG 925/2006, max 50% din val ctr, ian-apr 2013
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot si in suma de 5936 euro reprezentand 26118, 4 lei pentru toate loturile. Garantiadeparticipareseconstituieinleisipoateficonstituitainurmatoareleforme: - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, (model scrisoare de garantie Formularnr. 4)- depunerea la casieria autoritatii contractante, (program caserie de Luni pana Vineri in intervalul orar12:00 ? 16:00)-Ordin de plata in contul: RO88TREZ7005005XXX001878 deschis la DTCPMB, cuconditiaconfirmariiplatiidebancaemitenta;Garantiadeparticiparevafiretinuta/restituitainconditiileprevazutelaarticolele87si88dinH.G.nr. 925/2006 si in situatia prevazuta de art. 278 1 lit b) din OUG 34/2006.Valorile concrete si conditiile referitoare la garantie sunt specificate in sectiunea VI 3 Cuantumulgarantieidebunaexecutieestede5 %dinvaloareafara TVA a contractului sipoateficonstituitainurmatoareleforme : - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contract - Formularnr. 5Celelalte modalitati de constituire a garantiei de buna executie sunt aceleasi ca in cazul garantiei de participare, cu exceptia platii la casierie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului 12AIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Precizari suplimentare: a)Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractantib)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/ terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neancadrarea la art.181 din OUG 34/2006-Completarea formularului 12BCertificat de participare cu oferta independenta-Completarea formularului nr.6 Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul/candidatul certifica faptul ca participarea la procedura in cauza este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69/1 din OUG 34/2006-Completarea formularului nr.7Incadrarea in situatia prevazuta la art.69/1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte ? Horia-Roman Patapievici; Vicepresedinte ? Tania Radu; Vicepresedinte ? Mircea Mihaies; Secretar General ? Valentin Sandulescu; Director Directia Generala Economica ? Mariana Draghici; Director Directia Financiar-Contabila ? Veronica Nica;Director Directia Promovare-Relatii Publice - Mirela Sandu; Director Directia Monitorizare Achizitii Publice- Mircea Ardeleanu; Sef Serviciu Achizitii Publice ? Irina Angelica Ionescu; Sef Serviciu Juridic ? Carmen Blanca Fudulu, Agripina Anghel - Sef serviciu Programe pentru Institutele Culturale din strainatate.Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original, copie legalizata sau certificat ?conform cu originalul?)- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original, copie legalizata sau certificat ?conform cu originalul?)Observatie In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si/sau art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in conditiile in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu conf. prev. art.9 din Ordinul 509/2011. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator privind obiectul de activitate- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic( autorizatie de functionare pentru PFA, etc). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.( servicii de publicitate)Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau certificat ?conform cu originalul?Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata.Documente privind forma de inregistrare pt Pers.juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentCertificate/ documente valabile la data deschiderii prin care sa faca dovada ca are ca obiect de activitate servicii de publicitate.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau certificat ?conform cu originalul?, in traducere autorizata.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului/documentului in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantii trebuie sa-si dovedeasca capacitatea economica si financiara pentru prestarea serviciului prin prezentarea documentelor: Ultimul bilantul vizat siinregistratedeorganele competente (inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?)Sau scrisoaredebonitateemisa dinparteauneibanci. 2 Ofertantii trebuie sa aiba cifra medie anuala de afaceri in domeniul publicitatii, care vizeaza cel mult ultimii trei ani, mai mare sau egela cu ce mult valoarea estimata pentru fiecare lot, inmultita cu 2 : ICR Istanbul 14.600 euro/64.240 lei ICR Lisabona 33.470 euro/147.268 lei ICR Londra 87.104 euro /373.257 lei ICR Madrid 66.386 euro/292.098 lei ICR New York 81.012 euro/356.452 lei ICR Paris 119.016 euro/523.670 lei ICR Praga 42.000 euro/184.800 lei ICR Roma10.000 euro/44.000 lei ICR Stockholm 97.644 euro/429.633 lei ICR Varsovia 42.330 euro/186.252 lei TOTAL593.562 euro/2.601.270 lei. Cursul care sta la baza calculului nivelului minim impus: 4, 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantii trebuie sa prezinte cel putin o dovada ca aau capacitatea prestariide serviciiin ultimii 3 ani pana la data deschiderii, de natura si complexitate similara cu obiectul procedurii (Formularulnr. 12 E+ anexa). 2. Ofertantii trebuie sa dovedeasca pentru cel putin o prestatie calitatea realizata, similara cu cea solicitata in procedura. 3. Ofertantii trebuie ca prin prezentarea de mostre pentru serviciile a caror finalitate o reprezinta produse tangibile ( servicii outdoor, productie publicitara si tiparire materiale publicitare) sa ateste capacitatea tehnica de a produce produse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini in procedura. Acestea vor fi utilizate pentru a verifica capacitatea tehnica a ofertantior de a presta servicii similare celor solicitate, servicii care se finalizeaza cu produse tangibile.
4.Recomandari /certificate/documente emise, in original sau copii lizibile cf cu originalul
1. Implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 13:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Altele
Ofertele redactate in alta limba decat cea romana vor fi insotite de de traduceri autorizate.
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2012 14:00
Locul: Aleea Alexandru nr 38, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: februarie 2013
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Cuantumul garantiei de participare este : Lot 1: in valoare de 146 euro reprezentand 642, 4lei; Lot 2: in valoare de 335 euro reprezentand 1474 lei; Lot 3: in valoare de 871 euro reprezentand 3832, 4 lei; Lot 4: in valoare de 664 euro reprezentand 2921, 6 lei; Lot 5: in valoare de 810 euro reprezentand 3564 lei; Lot 6: in valoare de 1.190euro reprezentand 5236 lei; Lot 7: in valoare de 420euro reprezentand 1848 lei; Lot 8 : in valoare de 100 euro reprezentand 440 lei; Lot 9: in valoare de 976 euro reprezentand 4294, 4 leiLot 10: in valoare 423 de euro reprezentand 1861, 2 lei; Toate loturile in valoare de 5936 euro reprezentand 26118, 4 lei. Valoarea in lei a fost calculata la un curs mediu de 4.4 lei/euro.Suma reprezinta 2% din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot. Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 de zile de la data deschiderii ofertelor. PentruI.M.M.-urigarantiaseconstituieinprocentde50 %dincuantumulgarantiilor precizate mai sus. Garantiadeparticiparetrebuiesafieprezentatacelmaitirziuladeschidereaofertelor, separat, inafarapliculuicudocumenteleofeertei.In situatia in care doua sau mai multe oferte ar putea avea pretul cel mai scazut, comisia de evaluare va solicita trimiterea unei noi oferte financiare in plic inchis, stabilindu-se data si ora primirii si deschiderii ofertelor.Va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut dupa reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile autoritatii contractante pot fi contestate in termen de 10 zile incepand cu a doua zi de la emiterea deciziei care lezeaza interesele contestatarei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Institutului Cultural Roman
Adresa postala: Aleea Alexandru nr 38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Tel. +40 317100667, Email: [email protected], Fax: +40 317100607, Adresa internet (URL): www.icr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer