Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de publicitate si campanie de informare si constientizare derulate in cadrul proiectului ?Sistemul de management integrat al deseurilor in judetul Cluj?


Anunt de participare numarul 134649/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: Calea Dorobantilor, nr. 106, CP., Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400609, Romania, Punct(e) de contact: ALIN TISE, Tel. +40 372640060, In atentia: Mariana Ratiu, Email: [email protected], Fax: +40 372640040, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate si campanie de informare si constientizare derulate in cadrul proiectului ?Sistemul de management integrat al deseurilor in judetul Cluj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare a strategiei de informare si constientizare a publicului larg asupra avantajelor colectarii selective a deseurilor si ale implementarii sistemului de management integrat al acestora in judetul Cluj.
Derulare a primei campanii de informare si constientizare publica.
Publicitate obligatorie si asigurarea vizibilitatii proiectului ?Sistemul de management integrat al deseurilor din judetul Cluj?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
79320000-3-Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79341400-0-Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de publicitate si campanie de informare si constientizare derulate in cadrul proiectului ?Sistemul de management integrat al deseurilor din judetul Cluj?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 547, 042.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 15.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 90 de zile, adica cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se exprima in lei si se constituie in una din urmatoarele forme: 1. Cu OP, in contul RO44TREZ2165006XXX006923 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.2. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului nr. 19, in original;Demonstrarea calitatii de IMM se face de catre ofertant si/sau toti asociatii din cadrul consortiului prin completarea ?DECLARATIE PRIVIND INCADRAREA INTREPRINDERII IN CATEGORIA INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII? ? Formular 10;Conform art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul depunerii unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 5.327, 04 lei Garantia de buna executie va reprezenta 5% din valoarea totala a contractului si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original, conform modelului din Formularul 26) sau prin retineri succesive din platile intermediare. Modalitate de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, Contractantul ar, e obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. (se vor respecta prevederile HG nr. 1045/2011)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala, bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu prevederile Contractului de finantare nr. 133.140/11.07.2011.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura.Oricare dintre documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare trebuie prezentate la deschiderea ofertelor.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare descrise in acest capitol, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (Formular 25 si anexa) semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv valorile solicitate, cantitatile sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat clar numele intreg al persoanei semnatare.
Nu se accepta folosirea de prescurtari.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual fie ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective. De asemenea, este interzisa participarea cu oferta individuala/comuna si nominalizarea ca si subcontractant sau tert sustinator pentru acelasi contract, in cadrul aceleiasi proceduri.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului .Ofertele depuse de consortiu /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
? Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul consortiului/asocierii precum si categoriile de servicii executate de fiecare dintre acestia;
? Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Se recomanda ca semnatura autorizata sa fie a administratorului / directorului general al societatii partenere lider sau a persoanei imputernicite de fiecare dintre membrii consortiului/asocierii;
? Unul din membrii trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte sau un contract de asociere in cadrul caruia sa fie stipulata aceasta imputernicire;
? Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).
? Toti partenerii din cadrul consortiului/asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;
? Structura sau constituirea consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial;
? Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea Ofertantului din procedura de atribuire.
De asemenea, Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie:
Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizarea si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepante intre traducerea autorizata si documentul original, acesta din urma va prevala.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.
Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul prezentarii acestuia si va fi prezentat in original sau copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta (Formularul 2).
Cerinta nr. 1
Calitatea de participant la procedura: Operatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze:
1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 6 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV Formulare
2. Imputernicire (daca este cazul) ? privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului ? Formularul nr.2 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV Formulare
Cerinta nr. 2
Eligibilitatea / neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Operatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte:
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 3- Declaratie privind eligibilitatea
Cerinta nr. 3
Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Operatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte:
1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 4 ? declaratei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSustinatorii ofertantilor trebuie sa prezinte dovada neincadrarii in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 literele a), c^1) si d) prin completarea in mod corespunzator a Formularului 4.Declaratia va fi insotita de urmatoarele documente:
Persoane juridice romane:
? Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidate general) din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, respectiv ultimul termen legal inaintea datei de deschidere a ofertelor.
? Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, respectiv ultimul termen legal inaintea datei de deschidere a ofertelor;
Persoane juridice straine:
? Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul
? Certificat pentru plata CAS ( pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)
Cerinta nr.4
Evitarea conflictului de interese/ Neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Operatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si subcontractantii si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte:
Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 5 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele : Alin Tise ? Presedinte CJC
Alexandru Coroian ? vicepresedinte CJC
Simona Gaci ? Secretar al JudetuluiSimona Tatomir - Director General,
Pop Dan Vasile-Director executiv
Mariana Ratiu - Director executiv,
Alexandru Cretu - Sef serviciuCorina Salanta - consilier juridic
Adina Tiuca ? consilier
Angela Rotaru - consilier
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: Operatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte:
1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 7 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Cerinta nr. 6
Informatii generale privind ofertantul: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: Formularul 8 ? Informatii generale Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul nr.2)
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepante intre varianta tradusa si versiunea originala, aceasta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.
Fiecare dintre documentele de mai jos trebuie sa fie valabil in momentul prezentarii acestuia si va fi prezentat ca document original sau copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.
Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabile in momentul prezentarii acestora.
Cerinta nr. 1
Inregistrare
Persoane juridice romane :
Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.
? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte (i) denumirea completa, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, sedii secundare (iv) asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate autorizate, (vii) faptul ca nu s-au inregistrat mentiuni referitoare la intrarea in faliment/insolventa sau lichidare.
Persoane juridice straine :
Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este inregistrat.
? Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.
? Documente de atestare asupra urmatoarelor, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: (i) denumirea completa, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, sedii secundare (iv) asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, activitati autorizate (vii) faptul ca nu s-au inregistrat mentiuni referitoare la intrarea in faliment/insolventa sau lichidare.NOTA: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Cerinta nr. 2
Informatii privind subcontractantii
Se va completa, semna si prezenta Formularul 9 - Declaratie privind lista asociatilor si subcontractantilor din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV ? Formulare.
Aceasta va cuprinde partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Inainte de incheierea contractului, ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, cu specificarea partilor subcontractate, in cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti.Subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile date Formularul 9 insotit de urmatoarele documente:
? Formularul 5 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1
? Formularul 13 ? Lista expertilor-cheie
? Formularul 16 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Inainte de incheierea contractului, ofertantului castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, cu specificarea partilor subcontractate, in cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti.
Cerinta nr. 3
Informatii privind asociatii
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si categoriile de servicii prestate de acestia. Oferta trebuie semnata intr-un mod in care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract iar aceasta numire trebuie confirmata printr-o imputernicire scrisa si semnata de fiecare partener in parte. Oferta trebuie sa includa unAcord de asociere (Formularul 24) prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, impreuna ti individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv partile vor fi responsabilitatea partenerului conducator (liderului).
Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului.
Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (Formularul 9 ? Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor) va fi completata de liderul Asocierii.Se va anexa Acordul de Asociere (Formular 24) semnat de fiecare asociat. Se va preciza cine este lider al asocierii cu identificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor ce vor fi executate de fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind cifra de afaceri:
Cifra medie globala de afaceri a ofertantului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala de 1.600.000 lei
Cerinta nr. 1 continuare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani
Un numar maxim de 3 contracte, executat si dus la bun sfarsit, care sa confirme prestarea de servicii ce vizeaza publicitatea (realizare si diseminare materiale de publicitate/informative) si derulare campanie de constientizare in valoare cumulata de minimum 1.500.000 lei sau echivalent.
Cerinta nr. 2Resurse umane
Expert cheie 1 ? Lider de echipa
-studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
-implicarea ca Lider de echipa / Coordonator / Adjunct lider de echipa / Expert cheie promovare si comunicare in cel putin 1 campanie de constientizare publica pe tema protectiei mediului.
Expert cheie 2 ? Expert relatii publice si comunicare
-studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau studii postuniversitare in domeniul relatii publice, comunicare sau similar;
-implicarea ca expert /specialist in cel putin 1 contract de informare si constientizare pe tema protectiei mediului.
Expert cheie 3 ? Expert de mediu
-studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau studii postuniversitare in unul din domeniile: ingineria mediului, infrastructura de mediu (hidrotehnica, etc.), ecologie, stiinta mediului
Cerinta nr. 3
Informatii privind echipamentele puse la dispozitie
Cerinta 1, 2, 3 continuare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Cluj , Calea Dorobantilor nr. 106
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Cluj? finantat in cadrul Programului Operational Sectorial ?Mediu, Axa prioritara 2 ?Sectorul de gestionare a deseurilor/reabilitarea terenurilor poluate istoric?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In situatia in care exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu punctaje egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea preturilor in plic inchis, in vederea departajariiofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN CLUJ - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Adresa: Calea Dorobantilor, nr. 106, Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400609, Romania, Tel. +40 372640060, Email: [email protected], Fax: +40 372640040, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer