Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de publicitate si promovare pentru proiectul ?Valea Ozanei ? mit si legenda?, Cod SMIS 3887


Anunt de participare numarul 116963/14.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Targu Neamt
Adresa postala:  B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;, Localitatea:  Targu Neamt, Cod postal:  615200, Romania, Punct(e) de contact:  Ecaterina Iosub, Tel. 0233790245, Email:  [email protected], Fax:  0233790508, Adresa internet (URL):  www.primariatgneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate si promovare pentru proiectul?Valea Ozanei ? mit si legenda?, Cod SMIS 3887
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: La sediul Primariei Orasului Tirgu Neamt si la sediul prestatorului.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Servicii de publicitate si informareCPV 79341000-6 - Servicii de publicitate
- 200 pliante;
- 100 afise;
- 2 bannere;
- 2 panouri;
- 50 mape prezentare;
- 2 comunicate de presa;
- 1 conferinta de presa.? Servicii de promovare CPV 79342200-5 - Servicii de promovare
- 1 logo/brand turistic;
- 1000 ghiduri turistice;
- 1000harti turistice;
- 3 bannere/roll-up-uri;
- 3000 pliante;
- 1000 DVD-uri film de promovare;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Servicii de publicitate si informareCPV 79341000-6 - Servicii de publicitate
- 200 pliante;
- 100 afise;
- 2 bannere;
- 2 panouri;
- 50 mape prezentare;
- 2 comunicate de presa;
- 1 conferinta de presa.? Servicii de promovare CPV 79342200-5 - Servicii de promovare
- 1 logo/brand turistic;
- 1000 ghiduri turistice;
- 1000harti turistice;
- 3 bannere/roll-up-uri;
- 3000 pliante;
- 1000 DVD-uri film de promovare;
Valoarea estimata fara TVA: 295, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare 5000 lei- garantia de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala)Buget de statBuget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OG34/2006
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OG 34/2006
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ordinului ANRMAP 314/2010
- Certificat constatator emis de ORC cu codurile CAEN 7320, 5812, 5819, 1812, 731, 7420
- Copie certificatinregistrare
- Cazier fiscal al societatii
- Cazier judiciar al persoanei ce semneaza oferta
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata eliberat de Administratia financiar teritoriala si de la bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale cu mentionarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
- Situatiile economico ? financiare pe anii 2007, 2008, 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minim: 590.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
- Experienta similara cu prezentarea de contracte similare in ultimii 3 ani
- Declaratie privind utilaje, instalatii echipamente tehnice cu anexa aferenta
- Declarative privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere cu nominalizarea persoanelor propuse de indeplinirea contractului
- Curriculum vitae pentru persoanele propuse, copii ale certificatelor profesionale obtinute si diploma de studii
- Declaratie de disponibilitate
- Informatii privind subcontractantii
- Informatii privind asocierea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa propuna o echipa in care sa se regaseasca minim: - Coordonator de proiect- Designer- Expert video- Fotograf- CopywriterPersoanele propuse trebuie sa fie angajatul operatorului cu carte de munca dovada se va face prin prezentarea copiilor dupa contractele de munca vizate de catre ITM .Colaboratori: - Expert in etnografie- Specialist in turism- Traducatori autorizati pentru limbile engleza, germana, franceza si italiana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
10%
Descriere: prezentarea unui program detaliat al activitatilor
3.
oferta tehnica
10%
Descriere: respectarea modului de folosire a identitatilor
4.
oferta tehnica
10%
Descriere: imagine atractiva si inovativa
5.
oferta tehnica
15%
Descriere: originalitatea conceptului si idei originale
6.
oferta tehnica
15%
Descriere: calitatea fotografiilor utilizate
7.
oferta tehnica
10%
Descriere: inovativitatea conceptului prezentat
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2011 12:00
Locul: Sala de sedinte, parter, Primaria orasului Tg. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie 5.3. Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turisticaProiect: Valea Ozanei ? mit si legenda ? cod SMIS 3887
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021.311.80.95
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI TG. NEAMT
Adresa postala:  B-dul Stefan cel Mare, Nr. 62, Localitatea:  Tirgu Neamt, Cod postal:  600215, Romania, Tel. 0233/790.245, Fax:  0233/790.508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2011 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer