Licitatie Publica - Servicii de publicitate si tiparire materiale publicitare pentru ICR Bucuresti
Anunt de participare numarul 95150/02.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Cultural Roman
Adresa postala: aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Punct(e) de contact: Benedict Mircea Ardeleanu, Tel.031.7100.679, Email: [email protected], Fax: 0372873867, Adresa internet (URL): www.icr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ICR este institutie de interes national, sub autoritatea Presedintelui Romaniei, conform legii 356/2003 si are ca principal obiectiv promovarea culturii romane in tara si in strainatate
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate si tiparire materiale publicitare pentru ICR Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 540, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sevor achizitiona servicii de publicitate in ziare, radio, TV, publicitate outdoor, productie publicitara si tiparire materiale publicitare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
79810000-5-Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cate un contract pe luna pentru fiecare lot, adica 24 de contracte pentru fiecare lot pe parcursul celor doi ani de valabilitate ai acordului cadru.
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 540, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.04.2010 pana la 30.04.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: lot 1 - 1.100 de euro; lot 2 - 700 de euro.Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Se vor constitui conf. art 86/HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in conformitate cu art. 44 si 45 din OUG 34/2006, fara obligatia de a legaliza asocierea, decat daca sunt declarati castigatori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Certificatul de inregistrare de la RegistrulComertului copie legalizata* Certificat constatator emis de Oficiul National Registrului Comertuluivalabil la data deschiderii ofertelor.
Pentrupersoanelefiziceromane :
* Autorizatie de functionare (copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie pe 2007, 2008 si 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
300.000 de euro pentru lotul 1, 200.000 de euro pentru lotul 2 si 500.000 de euro pentru participarea la ambele loturi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani (Formularul nr. 12 E ).* Minim 2 recomandari din partea beneficiarilor enumerati in formularul 12E .
* Mostre , daca ofertantul depune oferta pentru loturi care cuprind si servicii de tiparire materiale publicitare sau productie de materiale publicitare.* Dovada certificarii tirajului pe minim trei luni din anul 2009, de catre institutii autorizate, independente de audit pentru cotidianele si saptamanalele la care face oferta.
* Dovada certificarii ariei de acoperire si a audientei de catre institutii specializate pentru posturile de radio si TV pentru care face oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada certificarii tirajului pe minim ultimele trei luni din 2009
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de livrare
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care se introduce la reofertare este pretul total al ofertei. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2010 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2010 12:00
Locul: La sediul ICR si SEAP, pentru faza finala licitatie electronica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre reprezentantul autorizat al ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: februarie 2012
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationaldeSolutionareaContestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3.10.46.41, Email: [email protected], Fax: 3.10.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: SplaiulIndependenteinr. 5 , sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.3.19.51.80, Email: [email protected], Fax: 3.19.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de maxim 10 zile de la aflarea deciziei prin care se considera ai fi lezate interesele.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic
Adresa postala: aleea Alexandru nr. 38, sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Tel.0317100667, Email: [email protected], Fax: 0317100607, Adresa internet (URL): www.icr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2010 13:48