Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de publicitate/informare media privind lucrarea ?Reabilitarea, reamenajarea, modernizarea si dotarea Ambulatoriului integrat al Spitalului Judetean de Urgenta M-Ciuc?


Anunt de participare numarul 110242/25.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala:  Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea:  Miercurea-Ciuc, Cod postal:  530140, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul de achizitii publice, Tel. 0266-207720, Email:  [email protected], Fax:  0266-207725, Adresa internet (URL):  www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate/informare media privind lucrarea ?Reabilitarea, reamenajarea, modernizarea si dotarea Ambulatoriului integrat al Spitalului Judetean de Urgenta M-Ciuc?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Judetul Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de publicitate/informare media privind lucrarea ?Reabilitarea, reamenajarea, modernizarea si dotarea Ambulatoriului integrat al Spitalului Judetean de Urgenta M-Ciuc?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de publicitate/informare media privind lucrarea ?Reabilitarea, reamenajarea, modernizarea si dotarea Ambulatoriului integrat al Spitalului Judetean de Urgenta M-Ciuc?
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 3000 lei. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea si prezentarea: Formularului nr. 1, ?Declaratie privind eligibilitatea?; Formularului nr. 2, ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006?;Formularului nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata (pentru persoane juridice romane). Se solicita Autorizatie de functionare/altele echivalente (pentru persoane fizice romane). Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (persoane juridice/fizice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 4, ?Informatii generale?, cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
I. Presa scrisa:
1. Publicitate intr-un cotidian regional in limba romana
2. Publicitate intr-un cotidian regional in limba maghiara
3. Publicitate intr-un cotidian local in limba maghiara
Conform fisei de date a achizitiei.
II. Presa audio-vizuala:
1. Presa audio ? Posturi radio locale/regionale in limba romana si maghiara
2. Presa audio-vizuala ? Posturi TV locale/regionale in limba romana si/sau maghiara
Conform Fisei de date a achizitiei.
III. Publicitate on-line
Conform fisei de date a achizitiei.
IV. Productii publicitare
Conform fisei de date a achizitiei.
V. Alte forme de promovare
Conform fisei de date a achizitiei.
VI. Elaborare raport de evaluare a impactului achizitiei serviciilor de publicitate
Conform fisei de date a achizitiei.
Se solicita completarea Formularului nr. 5, ?Declaratie privind experienta similara?, impreuna cu lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (Formularul 5a).
Declaratia trebuie insotita de cel putin o recomandare sau un document/certificat emis sau contrasemnat de catre un beneficiar (document constatator eliberat de o autoritate contractanta privind indeplinirea obligatiilor contractuale, respectiv certificare/confirmare din partea clientilor privati).
Se solicita CV-uri semnate ale personalului direct responsabil de indeplinirea contractului, insotite de diplome de specialitate
Se solicita completarea Formularului nr. 6, ?Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti?, cu datele de identificare a subcontractantilor si dovada capacitatii acestora de a indeplinii serviciul subcontractat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
I. Presa scrisa: 1. Publicitate intr-un cotidian regional in limba romana- Periodicitate: cotidian regional, minim 3 aparitii pe saptamana; Tiraj mediu difuzat pe editie: min 2.000 exemplare2. Publicitate intr-un cotidian regional in limba maghiara- Periodicitate: cotidian regional, minim 4 aparitii pe saptamana; Tiraj mediu difuzat pe editie: min 5.000 exemplare3. Publicitate intr-un cotidian local in limba maghiara- Periodicitate: cotidian local, minim 4 aparitii pe saptamana; Tiraj mediu difuzat pe editie: min 5.000 exemplare.II. Presa audio-vizuala: 1. Presa audio ? Posturi radio locale/regionale in limba romana si maghiara- aria de acoperire: minim in municipiul Miercurea Ciuc2. Presa audio-vizuala ? Posturi TV locale/regionale in limba romana si/sau maghiara- aria de acoperire: minim in municipiul Miercurea Ciucautorizate, independente, de audit.III. Publicitate on-line: - Numarul vizitatorilor/luna minim: 5.000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7160
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2010 14:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Miercurea Ciuc, P-ta Libertatii, nr. 5, camera 326
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013;Axa prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?; Domeniul major de interventie 3.1 ? ?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?;Proiect: ?Reabilitarea, reamenajarea, modernizarea si dotarea Ambulatoriului integrat al Spitalului Judetean de Urgenta M-Ciuc?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6., sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala:  Str, Szasz Endre, nr. 6, Localitatea:  Miercurea Ciuc, Cod postal:  530114, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia administratia publica locala
Adresa postala:  P-ta Libertatii, nr. 5, Localitatea:  Miercurea Ciuc, Cod postal:  530140, Romania, Tel. 0266-207700, Fax:  0266-207725, Adresa internet (URL):  www.judetulharghita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2010 22:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer