Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de publicitate/informare media privind lucrarea "Reabilitare DJ 132" (Vlahita Lueta Meresti Ocland limita cu judetul Brasov)


Anunt de participare numarul 61494/14.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: KLARA-PIROSKA KALAMAR, Tel.0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.cchr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate/informare media privind lucrarea "Reabilitare DJ 132" (Vlahita Lueta Meresti Ocland limita cu judetul Brasov)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Teritoriul judetului Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de publicitate/informare media privind lucrarea Reabilitare DJ 132 prin: presa scrisa, presa audio-vizuala, productii publicitare (brosuri, pliante, panouri publicitare).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74422000-3 - Servicii de promovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I. Presa scrisa
1. Presa scrisa judeteana in limba maghiara;
2Presa scrisa locala in limba maghiara;
3. Presa scrisa judeteana in limba romana.
Lot II. Presa audio-vizuala locala
1 Presa audio in limba romana si maghiara;
2. Presa audio-vizuala in limba romana si maghiara.
Lot III. Productii publicitare- brosuri, pliante, panouri publicitare (inclusiv montarea si inchirierea spatiului de expunere), placi permanente (inclusiv montarea si inchirierea spatiului de expunere).
Valoarea estimata fara TVA: 102, 461RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 2.000 lei;garantie de buna executie: 7% din valoarea contractului (exclusiv TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG 34/2006; Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat si la bugetul local; Certificat constatator emis de ORC; Autorizatia de functionare/alte echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii trei ani; Scrisoare de bonitate bancara;
Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Din bilant sa reiasa ca firma nu a inregistrat pierderi in anii 2005-2006-2007; Ofertantul trebuie sa demonstreze, ca dispune sau ca are acces la lichiditati, linii de credit sau alte masuri financiare necesare derularii contractului de servicii pe o perioada de 4 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara; Recomandare;
Declaratie privind personalul implicat direct in indeplinirea contractului;I) Pentru presa scrisa:
Autorizatie ISSN; Declaratie privind tirajului ziarelor.II) Pentru presa audio si audio-vizuala: Licenta de emisie; Aria de acoperire si audienta certificate de o institutie specializata, profilul si publicul tinta.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si/sau Acord de asociere;ISO 9001/2000, sau dovada ca este in curs obtinerea certificarii sau dovada existentei sistemului propriu de conducere si asigurare a calitatii, sau alte certificate echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin o copie dupa un contract derulat in regiune, insotit de o recomandare din partea beneficiarului acestui contract; Asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;Documente financiar-contabile privind tirajul inregistrat in ultimele 3 luni calendaristice;aria de acoperire sa cuprinda localitatile din vecinatatea amplasamentului proiectului si zonele limitrofe pe o raza de 50 km.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11479/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2008 10:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita, P-ta Libertatii nr. 5, Miercurea Ciuc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii, prin reprezentantii lor legali
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6., sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gheorghe Doja nr. 4, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530114, Andorra
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al CJ Harghita
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 5, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel.0266-207720, Fax: 0266-207725
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2008 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer