Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de pulverizare aeriana a substantelor de combatere a insectelor defoliatoare


Anunt de participare numarul 142347/05.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Dolj
Adresa postala: str. iancu Jianu, 19, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200142, Romania, Punct(e) de contact: Comp. achizitii, Tel. +40 251421363, In atentia: Elena Andrei
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Dolj
Adresa postala: str Iancu jianu, 19, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200142, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 251421363
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: SEAP, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: Comp. achiziti, Tel. +40 251421363
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de pulverizare aeriana a substantelor de combatere a insectelor defoliatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: conform precizarilor din caietul de sarcini
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de pulverizare aeriana a substantelor de combatere a insectelor defoliatoare conform precizarilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60441000-1 - Servicii de pulverizare aeriana (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de pulverizare aeriana a substantelor de combatere a insectelor defoliatoare pe o suprafata de 11155 hectare
Valoarea estimata fara TVA: 368, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertei cu 5 zile.Cuantumul garantiei de participare este 4000 lei: Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 zile de la data limita de primire a ofertelor; Garantia de participare poate fi constituita prin: -Scrisoare de garantie bancara constituita in favoarea autoritatii contractante, emisa de catre o societate bancara sau de asigurari - Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor, in contul Directiei Silvice Dolj RO24RZBR000006002216605 deschis la RAIFFEISEN BANK AGENTIA NICOLAE TITULESCU, Craiova, Cod fiscal Ro 1590120. Garantia de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor(scrisoare de garantie de participare si polita de asigurare) .Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC, i se va retine din garantie o suma a calculata conform prevederilor rt.278^1/OUG34/2006. 5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA). Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006); Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a respecta prevederile art.90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale - Mod. indeplinire: Completarea Formularului
2. Declaratie privind eligibilitatea - Mod. indeplinire: Completarea Formularului
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Mod. indeplinire: Completarea Formularului 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Mod. indeplinire: Completarea Formularului 5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Mod. indeplinire: Completarea Formularului Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Eugen GIOANCA ?director , director tehnic Dragos IGNAT, ec. Cristina BELETU ?director economic, ing. Marian STOENESCU , ing .Nicolae PARVU ? compartiment impaduriri, ec. Nicoleta TOMA ?comp. financiar ?contabil, Elena ANDREI ?comp. Achizitii, ing Gheorghe FOLEA ?comp. productie , cons juridic Stefan Alin Velea, Ec Stanescu Cornelia, 6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Mod. indeplinire: Completarea Formularului 7. Certificatulde atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul statului - Mod. indeplinire: Se va prezenta certificatulde atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator emis de catre ONRC trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;
2. Certificatul de operator aerianemis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana, prevazut de reglementarilor europene EU-OPS Transportul aerian comercial (avioane) si JAR-OPS 3 - Transportul aerian comercial (elicoptere), aprobata prin OMT nr.437/16.08.1999.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade deprestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiaruleste un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtineriiunei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeazaprintr-o declaratie a operatorului economic;
.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Se va solicitao declaratie
privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului din sectiunea formulare: Declara?ie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Completarea formularuluidin sectiunea formulare: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1443/25.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ptr. vizualizarea documentatiei incarcate in SEAP ag. ec. trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.Comunicarea privind rezultatul procedurii va fi transmis prin intermediul SEAP si utilizarea uneia din urmatoarele modalitati de comunicare: fax/e-mail/posta. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a oferteiperioada de valabilitate a garan?iei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica autorita?ii contractante daca este sau nu de acord cu prelungiera perioadei de valabilitate a ofertei.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului final, conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita o noua oferta de pret prin intermediul SEAP, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 alin.2 lit. b din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al Directiei silvice Dolj
Adresa postala: str iancu jianu, nr 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200142, Romania, Tel. +40 251421363
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2013 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer