Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de realizare a doua studii complementare privind reconcilierea vietii familiale cu cea profesionala in cadrul proiectului ?Echilibru ? o noua abordare a vietii familiale cu cea profesionala? finantat POSDRU/97/6.3/S/60002


Anunt de participare numarul 127960/11.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. GLOBAL COMMERCIUM DEVELOPMENT S.R.L.
Adresa postala:  STR. EMANOIL PORUMBARU NR. 79, PARTER, AP 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011424, Romania, Punct(e) de contact:  IONUT CONSTANTIN MACESARU, Tel. +40318052400, Email:  [email protected], Fax:  +40318052401, Adresa internet (URL):  www.globalcommercium.com, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: consultanta management si servicii conexe
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizare a doua studii complementare privind reconcilierea vietii familiale cu cea profesionala in cadrul proiectului ?Echilibru ? o noua abordare a vietii familiale cu cea profesionala? finantat POSDRU/97/6.3/S/60002
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Bucuresti si pe teritoriul Romaniei functie de cerintele activitatilor desfasurate
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de realizare a doua studii complementare privind reconcilierea vietii familiale cu cea profesionala in cadrul proiectului ?Echilibru ? o noua abordare a vietii familiale cu cea profesionala? finantat POSDRU/97/6.3/S/60002 in baza rezultatelor cerecetarilor sociale si statistice efectuate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79315000-5 - Servicii de cercetare sociala (Rev.2)
79311200-9-Servicii de realizare de studii (Rev.2)
79311300-0-Servicii de analiza a studiilor (Rev.2)
79320000-3-Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea a doua studii in baza rezultatelor urmatoarelor cercetari sociologice: 4 sondaje de opinie, 4 analize statistice , 3 analize calitative pe baza de interviu si focus grup
Valoarea estimata fara TVA: 675, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 13000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
(POS DRU) 2007-2013, Axa Prioritara 6 ?Promovarea incluziunii sociale?, Domeniul Major de Interventie 6.3 ?Promovarea egalitatii de sanse pe piata muncii?,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratia de eligibilitate? Declaratie privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute in art.181 din OUG34/2006.? Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale
? Certificat impozite si taxe locale? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
? Certificatul de inregistrareemis de ORC
? Certificatul constatator din care sa reiasa: a) faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor ce sunt de natura tuturor celor care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuitb) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Formularul cu informatiile privind cifra de afaceri si profitul net pe ultimii 3 ani.
? Formularul 20-Contul de profit si pierdere din Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2008, 2009 si 2010 trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei sau echivalent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor contracte de servicii de cercetare sociala, prestate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor)2.Declaratia privind numarul personalul angajatde care dispune si structura acestuia pe categorii de functii la data depunerii ofertei3.Lista cu expertii propusi pentru indeplinirearea contractului.
4.Lista nominala a operatorilor de interviu la care va apela pentru activitatile de culegere a datelor din teren.
5.Curriculum vitae pentru fiecare expertinsotit de formularul privind atestareamodului de indeplinire a cerintelor personale de pregatire si experienta profesionala.
6.Declaratie de exclusivitate si disponibilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat, in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertelor, in baza unor unor contracte distincte sau in cadrul unor contracte complexe, urmatoarele activitati: - realizarea a 3 sondaje de opinie, cu reprezentativitate nationala, din care minim unul cu cel putin 2000 de persoane chestionate prin operatori de interviu face to face;
- elaborarea de rapoarte de cercetare cantitativa precum si de analiza calitativa pentru sondaje de opinie cu reprezentativitate nationala;
-realizarea de cercetari sociologice calitative pe baza de interviuri semistructurate si focus grupuri pentru cel putin 250persoane ;
-realizarea de analize statistice si de documentatii finalizate prin rapoarte de analiza si recomandari.Valoarea cumulata a contractelor care demonstreaza prestarea activitatilor de mai sus trebuie sa fie de minim 650.000 lei.Ofertantul trebuie sa aiba cel putin alti 10 angajaticu functii de specialitate in domeniul obiectului contractului.1.Cerinte pentru Lider de echipa si expert gestionarea sondajelor de opinie- participarea ca lider de proiect/coordonator de echipa la implementarea a minim 3 cercetari sociale cu reprezentativitate nationala2.Cerinte pentru expert cercetari sociale- participarea ca expert/cercetator la implementarea a minim 5 cercetari sociale cu reprezentativitate nationala3.Cerinte pentru expert esantionare si gestionarea prelucrarii datelor sondajelor de opinie- participarea ca expert/cercetator la realizarea a minim 5 cercetari sociale cu reprezentativitate nationala pe baza de sondaj de opinie finalizate cu rapoarte de analiza statistica a bazelor de date obtinute prin sondaje de opinie4. Cerinte pentru expert incluziune profesionala- participarea la realizarea a cel putin 2 analize statistice privind incluziunea profesionala finalizate cu rapoarte de recomandari5.Cerinte pentru expert politici educationale- participarea la realizarea a cel putin 2 analize statistice privind serviciile sociale finalizate cu rapoarte de recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2011 16:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si cate un reprezentant din partea operatorilor economici, cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS DRU 2007-2013, Axa Prioritara 6 ?Promovarea incluziunii sociale?, Domeniul Major de Interventie 6.3 ?Promovarea egalitatii de sanse pe piata muncii?, se deruleaza Proiectul ?Echilibru ? o noua abordare a vietii familial cu cea profesionala?, finantat prin Contractul de finantare POSDRU/97/6.3/S/60002 din Fondul Social European (FSE)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 - 319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021-319.16.74, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartiment achizitii publice
Adresa postala:  Strada Emanoil Porumbaru nr.79 parter, ap.2 sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011424, Romania, Tel. 0723323227, Email:  [email protected], Fax:  0318052401, Adresa internet (URL):  www.globalcommercium.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2011 18:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer