Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Realizare a doua Studii de Prefezabilitate pentru construcia unor inele de centura la nivelul Zonei Metropolitane Oradea i Oraului Debrecen


Anunt de participare numarul 98418/22.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA ZONA METROPOLITANA ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr. 1-3, cam. 134, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: BARNA CIPRIAN, Tel.0259 408 821, Email: [email protected], Fax: 0259 408 821, Adresa internet (URL): www.zmo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de dezvoltare intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: dezvoltare intercomunitara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Realizare a doua Studii de Prefezabilitate pentru construcia unor inele de centura la nivelul Zonei Metropolitane Oradea i Oraului Debrecen
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Zona Metropolitana Oradea(jud. Bihor, Romania) si orasul Debrecen (jud. Hajdu-Bihar, Ungaria)
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Realizare a doua Studii de Prefezabilitate pentru construcia unor inele de centura la nivelul Zonei Metropolitane Oradea i Oraului Debrecen in cadrul Proiectului HURO/0801/154 Pregatirea investitiilor strategice pentru dezvoltarea unei infrastructuri integrate de transport rutier la nivelul polilor urbani Oradea-Debrecen (Acronim- INFRASTRAT)
LOT 1: Achizitia Serviciilor de Realizare a unui Studiu de Prefezabilitate pentru constructia unui inel de centura la nivelul Zonei Metropolitane Oradea
LOT 2: Achizitia Serviciilor de Realizare a unui Studiu de Prefezabilitate pentru constructia unui inel de centura la nivelul Oraului Debrecen
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: Achizitia Serviciilor de Realizare a unui Studiu de Prefezabilitate pentru constructia unui inel de centura la nivelul Zonei Metropolitane Oradea
LOT 2: Achizitia Serviciilor de Realizare a unui Studiu de Prefezabilitate pentru constructia unui inel de centura la nivelul Oraului Debrecen
Valoarea estimata fara TVA: 109, 243EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.06.2010 pana la 29.10.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1:800 lei si Lot 2:800 lei(Conform Doc.de atribuire). Garantie de buna executie pentru fiecare LOT: 3% din valoarea contractului, exclusiv TVA(Conform Doc. de atribuire).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect HURO/0801/154 Pregatirea investitiilor strategice pentru dezvoltarea unei infrastructuri integrate de transport rutier la nivelul polilor urbani Oradea-Debrecen (Acronim- INFRASTRAT)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca in faza de contractare, in situatia in care o oferta comuna este declarata castigatoare, sa solicite legalizarea acordului de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006,
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor(Cerina obligatorie: Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidatvalabil la data deschiderii ofertelor si Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic (sediul , puncte de lucru etc.) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii ofertelor. In situatia in care ofertantul are sediul i punctele de lucru in localitai diferite , acesta va prezenta Certificate privind plata obligatiilor catre bugetul local pentru toate punctele de lucru; Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata). Atentie! Valabilitatea lor este de 30 zile de la data eliberarii!Pentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale (Formular 3 )
Bilant contabil(Copia Bilanului contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente sau copie a Raportului Cenzorilor aferent inchiderii anului fiscal 2009.Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, inregistrat la organele competentein tara respectiva).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt. LOT si LOT 2: a. Lista principalelor livrari/prestatii/ lucrari in ultimii 3ani(Prezentare formular 5 din Capitolul III).Pt. LOT 1 si LOT 2: b. Lista de experienta similara (Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit cel putin un contract similar (elaborarea de studii de prefezabilitate, studii de fezabilitate pentru constructia de drumuri de centura sau drumuri naionale/europene) a carui valoare minima sa fi fost de minim 50.000. Eur cu TVA inclus).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt. LOT 1: Se va completa Formularul nr. 10(declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii).Cerinta minima obligatorie: 1 statie totala, 1 plotter minim A2, 4 calculatoare, 1 licenta soft proiectare drumuri, 1 licenta soft devize.-Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului, completare formularul nr. 11 , inclusiv CV urile acestora si atestarile.Cerinta minima obligatorie: Fiecare operator economic trebuie sa faca dovada ca lucreaza cuun colectiv minim format din: -1 sef proiect, specialist in domeniul drumuri si poduri (CFDP), cu vechimea de minimum 5 ani in domeniul proiectare drumuri.-2 proiectanti de specialitate, specialisti in domeniul drumuri si poduri (CFDP), cu vechimea de minimum 3 ani in domeniul proiectare drumuri.-1 inginer specialist in topografie/geodezie, cu vechimea de minimum 3 ani in domeniu.-1 inginer specialist in ingineriegeologica, cu vechimea de minimum 2 ani in domeniu.-1 expert tehnic atestat in domeniul drumuri si poduri (CFDP), cu vechimea de minimum 3 ani in domeniu.Pt. LOT 2: Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului, completare formularul nr. 11 , inclusiv CV urile acestora si atestarile.Cerinta minima obligatorie: Fiecare operator economic trebuie sa faca dovada ca lucreaza cuun colectiv minim format din: -1 pers. Inginer in constructii (incadrare Constructii de drumuri - KI), -1 pers. Inginer proiectant de sistematizare si circulatie (incadrare K1d-1) conform OrdonanteiGuvernamentale nr. 104/2006. (IV. 28.) privind regulile de proiectare tehnica si de constructii precum si regulile privind autorizatiile de expert tehnic in constructii; ambii, avand o experienta de cel putin 5 ani in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2010 12:00
Locul: sediul Asociatiei Zona Metropolitana Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect HURO/0801/154 Pregatirea investitiilor strategice pentru dezvoltarea unei infrastructuri integrate de transport rutier la nivelul polilor urbani Oradea-Debrecen (Acronim- INFRASTRAT), Programul Operational de Cooperare Transfrontaliera Ungaria Romania 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(004) 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (004) 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bihor
Adresa postala: Parcul Traian, nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259414896, Fax: 0359432750
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Zona Metropolitana Oradea
Adresa postala: Consilier Juridic Mihaela Pop Cot, Piata Unirii 1-3, birou 134, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259408821, Email: [email protected], Fax: 0259408821, Adresa internet (URL): www.zmo.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2010 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer