Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de realizare a materialelor de promovare a Ariei de Protectie Speciala Avifaunistica Lacul Bacau II, cod SMIS 19357


Anunt de participare numarul 128780/24.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala:  STR. MARASESTI NR.6, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Punct(e) de contact:  CORINA NEAGA, Tel. 0234-581849;0723683160, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0234-588757, Adresa internet (URL):  www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizare a materialelor de promovare a Ariei de Protectie Speciala Avifaunistica Lacul Bacau II, cod SMIS 19357
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Aria de Protectie Speciala Avifaunistica Lacul Bacau II, municipiul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea de materiale de promovare a Ariei de Protectie Speciala Avifaunistica Lacul Bacau II, in vederea dezvoltarii si consolidarii turismului in municipiul Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
92622000-7-Servicii de organizare a evenimentelor sportive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare de materiale de promovare respectiv crearea de pliante, bannere, harti, panouri turistice si servicii de publicitate in mass media locala si centrala, in reviste si site-uri de specialitate, posturi TV si posturi radio
Valoarea estimata fara TVA: 823, 529.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 16000 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Co-finantare Fonduri europene, Bugetul de stat si Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 actualizata) ? Formularul A
2. Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata) ? Formularul B
2.1 Certificat fiscal persoane juridice2.2 Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12C
4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular G
5.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
6.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani 2008; 2009; 2010 si cifra medie anuala. Se solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de min. 1.400.000 lei.
2. Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara ? se solicita prezentarea urmatoarelor tipuri de contracte:
a) max.3 contracte de servicii de promovare proiecte finantate din fonduri europene in valoare totala de min.246.000 lei, fara TVA;
b) min.un contract de servicii de organizare evenimente in valoare de min.180.000 lei, fara TVA.
2. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de documente constatatoare (recomandari).
3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere ? Formular F.
4. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant in vederea realizarii contractului; Se va prezenta dovada ca exista contracte de munca / colaborare pentru o echipa formata din minim 3 membri:
a) coordonator proiect ? cu studii superioare specialitatea marketing, diploma manager de proiect si experienta similara in coordonarea a min.un proiect realizat din fonduri europene.
b) responsabil de relatii cu publicul ? studii superioare specialitatea comunicare sociala si relatii publice si experienta similara pe aceeasi pozitie in min.un proiect realizat din fonduri europene.
c) responsabil financiar pentru proiect ? studii superioare de specialitate si relatii publice si experienta similara pe aceeasi pozitie in min.un proiect realizat din fonduri europene.Pentru fiecare membru din echipa se vor prezenta urmatoarele documente: CV-ulsemnat, copie dupa diplome si certificatele profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza.
5. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;
6. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
7. Declaratia privind subcontractantii ? Formular D
8. Certificat de managementul calitatii ? ISO 9001, sau sistem propriu9. Certificat de management de mediu ? ISO 14001, sau sistem propriu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, axa 5, Domeniul major de interventii: 5.3 Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare pentru cresterea atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  str. Cuza voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513296, Email:  [email protected], Fax:  0234/514275, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conf.art.256^2 alin.(1) lit.a) din OUG 36/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria mun.Bacau
Adresa postala:  str.Marasesti nr.6, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Tel. 0234/581849, Fax:  0234/588757, Adresa internet (URL):  www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2011 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer