Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de realizare a materialelor publicitare?pentru proiectul:?Drobeta Turnu Severin ?Destinatie Turistica Nationala?


Anunt de participare numarul 128771/22.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala:  Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220131, Romania, Punct(e) de contact:  LAURA SAMAN, Tel. 0252/314379, In atentia:  VATUIU MIHAELA, Email:  [email protected], Fax:  0252/316317, Adresa internet (URL):  www.primariadrobeta.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizare a materialelor publicitare?pentru proiectul: ?Drobeta Turnu Severin ?Destinatie Turistica Nationala?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Materiale publicitare? pentru proiectul: ?Drobeta Turnu Severin ?Destinatie Turistica Nationala?finantat prin POR, cod SMIS 17829
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
79961100-9-Servicii de fotografie publicitara (Rev.2)
92111210-7-Productie de filme publicitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de realizare a materialelor publicitare pentru proiectul: ?Drobeta Turnu Severin ?Destinatie Turistica Nationala?finantat prin POR, cod SMIS 17829 conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 495, 798.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantia de participare 9500 lei2.Garantia de buna executie 5% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013 * FEDR; *Buget national; *Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a operatorului;
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din OUG 34/2006, modif si completata;
4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
5.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local;
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
7.Certificat Unic de Inregistrare (C.U.I) emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri; 2.Bilanturi contabile 2009, 2010;
3.Scrisori de bonitate din partea bancilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de minim 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl pr lista princip serv pr. in ultimii 3 ani;
2.Decl pr util, instal, mijl tr., echip tehn ale op ec pt indeplinirea contractului de servicii;Utilajele si dotarile minime solicitate sunt:
a. Masina offset de imprimat in hexacromie? 1 buc ;
b. Ghilotina ? 1 buc
c. Masina de faltuit cu mai multe statii ? 1 buc.
d. Masina de lipit carti cu termoclei si sistem de frezare ? 1 buc.
e. Utilaj pentru lacuit U.V. ? 1 buc.
f. Utilaj de stantat, biguit, embosat si aplicat folio ? 1 buc.
g. Masina de laminat din bobina ? 1 buc.
h. Capsator automat cu doua capete ? 1 buc.
i. Echipament pentru imprimat CD/DVD -1buc.
j. Statie de prelucrare grafica ? 1 buc.
k. Aparat de fotografiat profesional ? 1 buc.
l. Licenta sistem de operare ? 1 buc.
m. Licenta soft pentru grafica vectoriala si prelucrare imagine ? 1 buc.
n. Echipamente de monitorizare si control a proceselor tehnologice ante si post tiparire;
3.Declaratie pr ef medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?
Personal minim: Ofertantii trebuie sa faca dovada asigurarii a cel putin urmatorului personal minim necesar:
i. Responsabil de contract ?1 persoana
ii. Tipograf ? minim 1 persoana
iii. Operator masini multiplicat ? minim 1 persoana
iv. Operator calculator- minim 1 persoana
Se vor prezenta copii dupa contracte de munca/colaborare/angajamente de participareSe vor prezenta copii dupa diplome sau atestate4.Acord Asociere; 5.Imputernicire lider asociatie;6.Declaratie pr partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;7.Acord de subcontractare;8. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada a cel mult doua contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare ( realizare ghid, harta, catalog, album foto), in valoare cumulata de 200.000 lei fara T.V.A, prezentate in copie si insotite de copii dupa procese verbale de receptie la predarea produselor si recomandarile aferente care sa ateste seriozitatea ofertantilor in indeplinirea obligatiilor contractuale .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2011 11:00
Locul: sediul primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, str.Maresal AVERESCU nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, observatori CVAP, imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 * FEDR;Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel ? sectia contencios - administrativ si fiscal Craiova, jud. Dolj--Cale de atac
Adresa postala:  str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251418568, Fax:  0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala:  str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea:  Drobeta Tr. Severin, Cod postal:  220131, Romania, Tel. 0252314379, Fax:  0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2011 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer