Licitatie Publica - Servicii de realizare a PORTALULUI PRIMARIEI MUNICIPIULUI BUCURESTI
Anunt de participare numarul 112548/03.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizare a PORTALULUI PRIMARIEI MUNICIPIULUI BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de realizare a PORTALULUI PRIMARIEI MUNICIPIULUI BUCURESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72413000-8 - Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de realizare a PORTALULUI PRIMARIEI MUNICIPIULUI BUCURESTI
Valoarea estimata fara TVA: 420, 170RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare (4200 lei) iar garantie buna executie: 7% din val.contr.fara TVA Instrument de garantare/Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local - plata OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata-Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) de minim 800.000 lei.Suma rezultatului (profit si/sau pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) vizate si inregistrate la organele competente, in copie ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat insotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea, in copie ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala
Experienta similara
Informatii privind capacitatea profesionala
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea
Informatii privind asigurarea calitatiiInformatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl.ref.lista principalelor ctr.de serv.sim. de dez.web efec.in ultimii 3 ani.Exp.in ctr.sim.Pt.aceasta se va demonstra incheierea, si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a cel mult 3 ctr.de serv.de realizare portal web cu o val.cumulata de min.400.000 lei, echiv.a 93.190, 13 E.Decl.ref.efec.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Lista pers.resp.care va fi angajat in cadrul ctr.: 1 manager de proiect, studii univ.de lunga durata in domeniul IT sau tehnic; min.3 ani de exp.manager de proiect in domeniul IT; exp.in cel putin 2 proiecte in cal.de manager de proiect care au inclus impl.de sol.software de tip portal; exp.in cal.de manager de proiect dovedita prin recomandari;1 coordonator echipa dez. portal web, studii univ.de lunga durata in domeniul IT; min.5 ani de exp.in domeniul IT; min.3 ani de exp. in teh.si limbajul de progr.utilizate ptr.dez. sol.propuse; exp.in cal.de coordonator teh.sau sef de echipa ptr.cel putin un proiect care a inclus dezv.si implementarea unei sol.software tip portal web;4 experti dezv.software tip portal web, studii univ. de specialitate finalizate; min.5 ani de exp.in domeniul IT; min.2 ani de exp.in dezv.de aplicatii tip portal;1 coordonator echipa suport teh.studii univ.de lunga durata in domeniul IT; min.5 ani de exp.in domeniul IT; min.3 ani de exp.de coordonator de echipa in proiecte de suport tehnic; 1 expert Networking si Securitate, studii univ.finalizate; min.3 ani de exp.in domeniul IT; certificare CCNA sau MCSE Security.Ofertantul trebuie sa completeze o Decl.ref.partea/partile din ctr.care sunt indeplinite de subctr.si specializarea acestora.In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere.Ofertantii trebuie sa prezinte doc.emise de organisme independente nat.sau internationale care atesta certificarea sist.de management al cal.firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent ptr.lucrarile supuse ofertarii, in copie cf.cu orig. valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, aceasta conditie min.trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Of.va prezenta decl.pe propria raspundere ref. respectarea leg.de sec.si sanatate in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Fax: 021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email: [email protected], Fax: 021 305 55 87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2010 15:10