Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 132805 | 132870 | 133.168 | 133297 | 133677 | 133880 | 134.179 | 134247 | 134543 | 13477 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de realizare a unei campanii radio si panotaj stradal pentru promovarea Regio ? Programul Operational Regional


Anunt de participare numarul 135401/12.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Leonard ENESCU, Tel. +40 0372111409, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizare a unei campanii radio si panotaj stradal pentru promovarea Regio ? Programul Operational Regional
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de realizare a unei campanii radio si panotaj stradal pentru promovarea Regio ? Programul Operational Regional-Lot 1: Achizitionarea serviciilor pentru difuzare a 12 spoturi radio pentru promovarea Regio-Programul Operational Regional-Lot 2 : Achizitie de servicii machetare si producere de postere outdoor si inchiriere spatii media ? panotaj stradal pentru realizarea campaniei de promovare a Regio-Programul Operational Regional
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini anexat la fisa de date a achizitiei.Valoarea estimata fara TVA: 806.451, 61 lei pentru lotul 1: Achizitionarea serviciilor pentru difuzare a 12 spoturi radio pentru promovarea Regio-Programul Operational Regional si 806.451, 61 lei pentru lotul 2: Achizitie de servicii machetare si producere de postere outdoor si inchiriere spatii media ? panotaj stradal pentru realizarea campaniei de promovare a Regio-Programul Operational Regional
Valoarea estimata fara TVA: 1, 612, 903.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip se va constit in conf cu H.G. nr.925/2006, art 86: (1) Garantia de particip se constit prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ bancara ori de o societ de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevaz in docum de atribuire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de particip se poate constitui si prin dep unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In cazul constit garantiei de particip printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 4.780 RON pentru lotul 1 si 4.780 RON pentru lotul 2. Date pentru constit garantiei de particip: Trez Mun Buc RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.In orice situatie, dovada constit garantiei de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru particip? 60 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de particip este de 16.000 lei pentru lotul 1 si 16.000 lei pentru lotul 2.In cazul constit garantiei de particip prin scrisoare bancara se va completa ? form nr. 09.- Garantia de particip se va restitui in conf cu H.G. 925/2006, art.88 cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA, conform formular nr. 12-garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar). In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform HG 925/2006 art. 92, alin 4
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de asistenta tehnica a Programului Operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 01 (fiecare asociat si tert sustinator(daca este cazul)va prezenta acest formular); 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 13, fiecare asociat (daca este cazul)va prezenta acest formular; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 02 (documentul va fi prezentat de fiecare asociat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c1 si d); 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Cristian Petrescu? Ministru- Gheorghe Nastasia ? Secretar General- Mihai Calota ? Director general (Directia Generala Juridica)- Alina Dinca ? Director general (Directia Economica si Administrativa)- Gabriel Friptu? Director General (Directia Generala AMPOR)-Adina Stefanescu? Director (Directia Gestionare Program)- Bogdan Raileanu ? Director general (Directia Generala Achizitii Publice), Leonard Enescu- Consilier (Directia Generala Achizitii Publice), -formular 1C;5.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 08. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de proiectare, lucrari de canalizare si epurare a apelor uzate si alimentare cu apa). Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezent bilanturilor contabile din ultimii 3 ani, vizate si inreg de organele competente.Se vor prezenta in original sau copie certif pt conformit cu originalul.-Completare fisa inf generale? formular nr.03- Declara cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani(in functie de informatiile si documentele disponibile ale op economici.Valorile vor fi exprim in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv, astfel: ANUL CURS EURO 2008-3, 6827; 2009-4, 2373;2010-4, 2099; 2011-4, 2379 Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregist si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv lista princip prestari de serv in ultimii 3 ani, insotita de fise de inform privind experienta sim, insotita de cel putin 1recomandare sau max 2recomandari din partea celor mai importanti beneficiari/clienti, in original, copie legalizata sau copie conform cu orig.Se vor prezenta ctr dupa cum urmeaza: Autorit contractanta solicita ca op econ sa demonstreze ca a indeplinit in ultimii 3 ani, cel putin un ctr sau a maxim 3 ctr, care au avut ca obiect prest unor servicii similare cu o valoare totala egala sau mai mare de 806.451, 61 lei, echiv a 191.556, 20euro.(1euro=4.21lei).Val cumulata a exp similare pe fiecare lot trebuie sa fie cel putin egala cu val estimata a ctr pe lotul in cauz Fisele de experienta sim vor fi insotite de copii dupa inform relevante din ctr, procese verb de receptie a serv respective si recomand din partea beneficiarului.Ofert care prezint ctr in alte monezi vor face conv in EURO/LEI la curs mediu anual stabilit de Banca Nat a tari in care sa facut inreg
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
Lista principalelor contracte aflate in desfasurare, daca este cazul.
Informatii privind subcontractantii.Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor
Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii pentru partea de contract pe care o realizeaza.)
Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru unul dintre asociati.)
Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2012 11:00
Locul: Sediul Mninisterului Dezvoltarii Regionale si Turismului, str.Apolodor, nr.17, latura Nord, Sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale operatorilor economici insotite de imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului si copie act identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Asistenta Tehnica pentru Programul Operational Regional 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Clarif la doc de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare.Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. Soc ofertante care se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala.In conformitate cu prev art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul isi poate demonstra sit economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert. Se vor depune, daca este cazul: - declaratie tert sustinator Formular DT Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind utilajele Formular DT1? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional - privind personalul - angajamentul ferm al sustinatorului Formular AT? ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici Formular AF - ANGAJAMENT Tert sustinator financiar Ofert au obligatia de a indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului. Informatii: Legis in domeniul protectiei mediului : www.mmediu.ro ;Protectia muncii si cond de munca : www.inspectmun.ro.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea deciziei C.N.S.C.-ului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17, latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 3721114723, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer