Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de realizare a unui sistem de cod de bare pentru gestiunea patrimoniului


Anunt de participare numarul 86932/23.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizare a unui sistem de cod de bare pentru gestiunea patrimoniului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediile autoritatii contractante si a unitatilor subordonate
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de realizare a unui sistem de cod de bare pentru gestiunea patrimoniului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212720-2 - Servicii de dezvoltare de software pentru coduri de bare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)aplicaie pentru managementul, monitorizarea, jurnalizarea i auditarea bazei de date de patrimoniu;
b)servicii de instalare, integrare cu celelalte sisteme si asistenta tehnica/instruire;
c)servicii de mentenana pe o perioada de 12 luni de la data procesului verbal de recepie finala a sistemului;
d) servicii actualizari legislative gratuit pe o perioada de 36 de luni de la data procesului verbal de recepie finala a sistemului;
e)etichete cu holograme personalizate: 110.000 buc;f)echipamente de procesare a informatiilor: cititoare coduri de bare 2D = 44 buc; imprimante pentru codurile de bare 2D = 44 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 3, 045, 370RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 60.000lei, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii, plata cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din UGnr.34/2006- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Competente si certificari
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008
- Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 4.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara- Recomandari
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare calitatii
- Autorizare pentru livrarea produselor
- Declaratie privind protectia muncii- Informatii privind subcontractantii- Informatii privind asociatii
- Informatii privind tertii- Certificat ISO 9001
- Certificat ISO 27001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) a minim un contract similar cu o valoare de minim 2.000.000 lei fara TVA.Cerinta minima: CV-urile pentru: Project Manager 1 specialist, Deputy Project Manager i coordonator tehnic pentru supervizarea ciclului de viata al proiectului - 1 specialist, Expert in arhitectura, baze de date si instruire 1 specialist. Expert in instruire utilizand medii virtuale 1 specialist, Expert in analiza de business specifica proiectului 1 specialist, Expert in analiza de business 1 specialist, Expert in proiectarea sistemelor georeferentiate 1 specialist, Expert tehnic autorizat pentru echipamente (cititor cod de bare, imprimanta) 2 specialisti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
Termen de finalizare obiect contract
20%
Descriere:
3.
Termen de garantie echipamente
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2009 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2009 11:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2009 12:00
Locul: ANCPI, Splaiul Independentei, nr.202A, sector 6, Bucuresti, etajul 1, Camera 3 (Sala Consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de operatorii economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata a contractului de 3.045.370 lei fara TVA contine: servicii de 2.528.563 lei fara TVA, etichete 151.260 lei fara TVA, cititoare 147.900 lei fara TVA si imprimante 217.647 lei fara TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV FISCAL
Adresa postala: Spl. Independentei nr.5, secr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195176, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 202 A, sectorul 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.021/315.25.20, Email: [email protected], Fax: 021/315.25.20, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2009 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer