Licitatie Publica - Servicii de realizare materiale publicitare pentru Proiectul "Trasee Satmarene"
Anunt de participare numarul 102842/26.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Buda Bianca Melania, Tel. 0261-711004, int.142, In atentia: Buda Bianca Melania, Email: [email protected], Fax: 0261-710395, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizare materiale publicitare pentru Proiectul "Trasee Satmarene"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Judetul Satu Mare, Cod CPV79823000-9 servicii de tiparire si livrare,
79131000-1 servicii de documentare,
79822500-7 servicii de proiectare grafica,
22462000-6 materiale publicitare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul principal al contractului consta in realizarea materialelor publicitare necesare proiectului ?Trasee Satmarene? constand in: 1.documentare, concepere, elaborare si realizare (tiparire): Ghid Turistic complet al Judetului Satu Mare, brosuri pentru fiecare traseu tematic identificat, harta a judetului Satu Mare, fly-ere, calendare;
2.concepere, achizitionare si inscriptionare materiale promotionale: dvd-uri, roll-up-uri, pixuri, mape;
3.realizare, obtinere avize si montare: panouri indicatoare publicitare
Prestatorul are obligatia de a preda autoritatii contractante toate materialele publicitare realizate in forma finala si in format electronic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
79131000-1-Servicii de documentare (Rev.2)
79822500-7-Servicii de proiectare grafica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de realizare materiale publicitare conform Caietului de sarcini:
1.Ghid turistic al Judetul Satu Mare editat in 7 limbi (romana, maghiara, engleza, germana, franceza, ucraineana, slovaca) ? 10.000 bucati, din care 2.500 in limba romana, 4.500 in limba engleza, 1.500 in limba maghiara, 500 in limba franceza, 500 in limba germana, 250 in limba ucraineana, 250 in limba slovaca. 2.Brosuri tematice de prezentare a traseelor turistice editate in 6 limbi (romana, maghiara, engleza, germana, ucraineana, slovaca): 15.000 bucati, cate 5.000 de exemplare pentru fiecare traseu. Pentru fiecare traseu cele 5.000 de exemplare vor fi editate astfel: 2.000 in limba romana, 1.000 in limba engleza, 1.000 in limba maghiara, 500 in limba germana, 250 in limba ucraineana, 250 in limba slovaca. 3.Harti ale judetului ? 10.000 bucati4.Fly-ere: 15.000 bucati, cate 5.000 buc. pentru fiecare traseu tematic. 5. Calendare: 3000 bucati 6.DVD-uri: 500 bucati7.Pachet de materiale promotionale ? pixuri: 1000 bucati si mape: 1000 bucati.8. Roll-up-uri: 8 buc.9.Panouri indicatoare publicitare: 60 bucati;Ofertantul va elabora materialele publicitare cu respectarea instructiunilor Manualului de Identitate Vizuala pentru Programul Opera?ional Regional.
Valoarea estimata fara TVA: 647, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.09.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 12.940 lei;Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe nerambursabilesiBugetul judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conform art.44 si art.45 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.elig.-Form.3;Decl.priv.cal.de part.la proc.-Form.11;Decl.priv.neinc.in sit.prev.la art.181-Form.4;Certif.de at.fisc.priv.indepl.oblig.de pl.a imp.taxe.si contrib.de as.soc.-in orig.sau in copie leg.;Certif.priv.indepl.oblig.exig.de pl.a imp.si taxe.loc.-in orig.sau in copie leg.;Pers.jur./fizice straine: doc.echiv.-trad.in l.rom.si leg.;Cert.const emis de ONRC-in orig sau in copie leg.; Certif. de inreg.emis de ONRC?in cop.legal.Pers.fiz.romane vor dep.aut.de funct.in cop.leg.;Pers.juridice/fizice straine-Doc.edif.trad.in l.rom.si legal.;Certif.de Rezidenta Fiscala trad.in l.romana si legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de inf.gen.-Form.5;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani, sa fie mai mare sau egala cu suma de 645.000 lei;Bilantul Contabil din anii 2007, 2008, 2009, in copie, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica si/sau profesionala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Declaratie privind lista principalelor contracte similare din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), conform Form.8.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat anterior cel putin un contract avand obiectul similar cu cel al prezentei proceduri, in valoare de minim 100.000 lei, prin depunerea in copie legalizata a contractului respectiv, care va fi unul dintre cele nominalizate in Anexa la form.8.Acest contract va fi insotit de recomandarea in original sau in copie legalizata, de la beneficiarul respectivului contract.Se va lua in considerare doar recomandarea cu calificativul bine si foarte bine; 2.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform Form.9, care va cuprinde lista cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot asigura personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului, respectiv 2 experti specializati in realizarea materialelor publicitare/promotionale, cu minim 3 ani experienta in comunicare/promovare/publicitate.Ofertantii vor depune CV-urile cadrelor de conducere precum si ale persoanelor nominalizate ca responsabile direct pentru indeplinirea contractului, in original, insotite de recomandarile beneficiarilor din care sa reiasa prestatia persoanelor ce urmeaza a fi implicate in executarea contractului, in original;3.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa depuna, in copie legalizata, dovada detinerii certificatelor pentru urmatoarele standarde: ISO 9001:2008 valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor?Sisteme de management al calitatii, sau echivalente;ISO 14001:2004 valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor?Sisteme de management de mediu, sau echivalente.Nu se considera indeplinita cerinta daca ofertantul este doar in procedura de obtinere a certificatelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Calitatea hartiei produselor
30%
Descriere:
3.
termen de prestare si livrare
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere personal sau prin reprezentant imputernicit avand asupra sa imputernicirea si copia actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prior.5?Dezv.durabila si promov.turism.dom.major de interv.5.3?Promov.potent.turistic si crearea infr.necesare, in scopul cresterii atractiv.Romaniei ca destina?ie turist.si cofin.de UE prin FEDR, Contr.de finan?.nr.541/29.09.2009, cod SMIS 3894
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel. 0261-710661, Fax: 0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. 0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 12:57