Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de realizare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Bazin de inot acoperit (olimpic) cu amenajari exterioar


Anunt de participare numarul 88327/09.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CLUBUL SPORTIV SCOLAR NR.1 TIMISOARA
Adresa postala: TIMISOARA, STR. AMFOREI, NR.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300660, Romania, Punct(e) de contact: TAMARA SAVU, Tel.0356/412824, Email: [email protected], Fax: 0356/412825, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Bazin de inot acoperit (olimpic) cu amenajari exterioare si lucrari edilitare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Timisoara, Parcul Scudier, str. Splaiul Nicolae Titulescu- baza sportiva USODA
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de realizare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Bazin de inot acoperit (olimpic) cu amenajari exterioare si lucrari edilitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212212-5 - Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie Bazin de inot acoperit (olimpic) cu amenajari exterioare si lucrari edilitare
Valoarea estimata fara TVA: 17, 926, 589RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 340.605, 19 lei si garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea la art. 181; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare emis de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii Generale; Bilant 2006, 2007, 2008; documente care demonstreaza ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate debanci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 320 zile in valoare de minim 17.000.000 lei;scrisori de bonitate; declaratie privind incadrarea in cat. IMM (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare de 35.853.178 lei;Lichiditatea generala (active circulante / datorii curente x 100) trebuie sa fie mai mare de 100%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului delucrari;
Copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (CV-uri, autorizatii/atestari, declaratie de confidentialitate);
Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari;
Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora;
ISO 9001; ISO 18001; ISO 14001; declaratie pe proprie raspundere privind respectarea standardelor de protectie a muncii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizareain ultimii 5 ani a minim unui contractsimilar de lucrari pentru un singur obiectiv, respectivlucrari de executie piscine de mari dimensiuni (piscine olimpice) si lucrari hidroedilitare de canalizare, in valoare de minim 4.200.000 euro, Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau cu contract de prestare/colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari;Ofertantul activitatii de proiectare va face dovada ca are acces la sau ca are disponibile: echipament propriu pentru ridicari topo si trasare lucrari minim1 buc, mijloace proprii de transport- minim 1 buc; sisteme de calcul minim 5 buc; licente soft ptr. AUTOCAD- minim 1 buc, OFFICE- minim 1 buc; Topo LT minim 1 buc. (sau softuri similare);Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor supuse licitatiei;Ofertantul trebuie sa dispuna de un responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor supuse licitatiei, inclusiv produse pentru constructii;Ofertantul activitatii de proiectare, trebuie sa faca dovada experientei relevante prin prezentarea cel putin a unui contract de servicii de proiectare pentru fiecare domeniu;Ofertantul activitatii de proiectaretrebuie sa faca dovada ca dispune de personal angajat astfel : cel putin 1 ingineri geodezie si/sau topografie, cel putin 1 inginerelectronica si telecomunicatii, cel putin 2 ingineri constructii hidrotehnice sau instalatii pentru constructii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 10:00
Locul: la sediul institutiei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine in termen de 3 zile, prin transmiterea unei scrisori de intentie la sediul institutiei. Scrisoarea de intentie trebuie sa contina toate datele de contact ale operatorului economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoles, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: str. Piata Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256.498.054, Fax: 0256.498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Club Sportiv Scolar nr.1
Adresa postala: str. Amforei, nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300660, Romania, Tel.0356-412824, Email: [email protected], Fax: 0356-412825
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2009 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer