Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de realizare si administrare portal turistic, respectiv servicii de realizare a aplicatiei multimedia Brasovul Virtual


Anunt de participare numarul 135826/24.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD si Godri Anna Maria, Tel. +40 268416550, In atentia: GABRIELA VLAD si Godri Anna Maria, Email: [email protected], Fax: +40 268473001, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizare si administrare portal turistic, respectiv servicii de realizare a aplicatiei multimedia Brasovul Virtual
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de realizare si administrare portal turistic, respectiv servicii de realizare a aplicatiei multimedia Brasovul Virtual pentru PROIECTUL eTurist in Brasovul istoric.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72413000-8 - Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
48520000-9-Pachete software multimedia (Rev.2)
72212520-0-Servicii de dezvoltare de software multimedia (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de realizare si administrare portal turistic, respectiv servicii de realizare a aplicatiei multimedia Brasovul Virtual pentru PROIECTUL eTurist in Brasovul istoric:
?Dezvoltarea si implementarea portalului web turistic ?e-Turist in Brasovul istoric?, ca mijloc de promovare a produsului turistic cultural ?Brasovul istoric?
? Realizarea unei aplicatii multimedia continand un ghid turistic in format electronic, precum si tururi virtuale ale obiectivelor vizate.
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
DA. GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE :14 000 LEI sau 7000 LEI pentru IMM, (formular 16) CONSTITUITA CONFORM OPTIUNILOR ART.86 DIN HGR 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In confonformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de :4.479, 99 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor . da in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a GBE (garantie de buna executie) conform optiunilor art. 90 din HG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contul in care se va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului, se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont la dispozitia Autoritatii contractante.GBE se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti (Formular nr. 17). Perioada de valabilitate a acesteia este egala cu durata contractului. GBEpt I.M.M va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata. GBE va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HGR nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR , AXA PRIORITARA5 , DOMENIUL DE INTERVENTIE 5.3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Operatorul economic (lider, asociat, ) trebuie sa completeze Formularul nr. 1 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Declaratie privind eligibilitatea. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 2 (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006) care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Prezentarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele (pentru certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) in termen si traducere legalizata in limba romana. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr. 4 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 5 care va fi depus in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Dl. Primar George ScripcaruDl. Viceprimar Adrian GaborDl. Viceprimar Gantz Miklos SandorDl. Director Director DRECE Cecilia DoiciuSef Serviciu Achizitii Publice - D-ra Isabella MarasescuSef Serviciu Contabilitate - D-na Claudia RaduSef Serviciu Informatic -Gabriela Vlad
LISTA CONSILIERI LOCALI:
1.GABOR ALEXANDRU-ADRIAN2.HATHAZI LADISLAU3.GANTZ MIKLOS-SANDOR4.TARBA MIHAIL5.KRAILA VASILE6.TOP FERGHETE CARMEN-FLORIANA7.CHIRICHES ANDREI-CRIPRIAN8.OPRICA FLORENTIN-ADRIAN9.IONESCU LUCIAN10. SERENDAN TRAIAN CORNEL MIHAI11. MIHAI COSTEL12. RATA IONEL-MIRCEA13. MANOLACHE STELIAN14. CHICIUDEAN TEODOR15. FELEGEAN ELENA-DANIELA16. TANASE GHEORGHE17. JICA RADU18. IONESCU MANIELA-CARMEN19. ATOMEI ADRIAN20. URSE GABRIELA21. DAVID MIHAI CIPRIAN22. RAHOTA DRAGOS IULIAN23. GHIRDA MIHAI-IOAN24. GURGU MINERVA25. LUPU LIVIU26. GABOR IMRE
27. SZENTE LADISLAUSef Birou Contencios - D-na Valeria Mavrodinconsilier Anna Maria Godri-Serviciu Achizitii Publice.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari. Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor- original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit-Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. ; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata , conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
2.Informatii privind media cifrei de afaceri globala care vizeaza acitivitatea din cel mult ultimii 3 ani.
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati.Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada unui nivel minim al cifrei de afaceri globala, astfel: Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani financiari incheiati , trebuie sa fie de 700.000 lei fara T.V.A. Pentru alte monede decat Euro vor fi utilizate ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
Valorile vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.experienta specifica aManagerului de proiect
Managerul de proiect ? experienta de cel putin 3 ani in activitatea de management de proiect.
2.experienta specifica a Responsabilului de portal
Experienta de cel putin 3 ani in prestarea de servicii de tip portal cultural ? turistic
3.experienta specifica a Responsabilului cu aplicatia multimedia
.Experienta de cel putin 3 ani in prestarea de servicii de tip aplicatii multimedia de promovare cultural ? turistica.
4.experienta specifica a Responsabilului cu turul virtual
Experienta de cel putin 3 ani in prestarea deservicii pentru realizarea de tururi virtuale
5.experienta specifica aResponsabilui cualbumul foto
Experienta de cel putin 3 ani in domeniul fotograficStudii in domeniul fotografiei recunoscute la nivel national sau international (se prezinta copie dupa diploma)
6.experienta specifica a Responsabilului pentru concept si text
Experienta de cel putin 3 ani in domeniul de istorie a artei. Istoric de arta, expert atestat de Ministerul Culturii in domeniul cercetarii monumentelor istoriceO singura persoana poate cumula maxim 2 roluri in cadrul proiectului. Pentru fiecare rol din echipa de proiect se va prezenta un CV detaliat al persoanei propuse, din care sa rezulte modalitatea de indeplinire a tuturor cerintelor minimale. In acest sens, ofertantul va prezenta o matrice detaliata de corespondenta intre cerintele minimale ale fiecarui rol solicitat si modalitatea concreta de indeplinire a cerintei respective de catre persoana propusa.
7.1 (un )contract pentru servicii similare de tip portal de promovare cultural ? turistica si 1 (un) contract pentru servicii similare de tip aplicatie multimedia de promovare cultural ? turistica. In vederea sustinerii experientei similare se vor prezenta urmatoarele livrabile: a.Portofoliu de fotografii, in format electronic. b.Un tur virtual din portofoliu. c.O harta interactiva din portofoliu.
8.lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani continand servicii, valori, perioade de prestare, beneficiari.Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere / subcontractare. In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din valoarea contractului de achizitie publica .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de implementare
30%
Descriere: pentru TI cuprins intre 31 si 40 de zile se acorda 30 p. , pentru TI cuprins intre 41 si 50 de zile se acorda 15 p, pentru TI cuprins intre 51 si 60 de zile se acorda 5 p.termenul total nu va fi mai mic de 30 de zile si nici mai mare de 60 zile.Pentru termene care depasesc durata maxima acceptata de 60 zile oferta va fi considerata neconforma.
3.
termen de garantie
30%
Descriere: pentru TG cuprins intre 13 luni si 24 luni se acorda 5 p., pentru TG cuprins intre 25 si 36 luni se acorda 15 p. si pentru TG mai mare de 36 de luni se acorda 30 p.
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2012 12:00
Locul: sala de consiliu a Primariei Municipiului Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si imputernicitii ofertantilor si reprezentanti UCVAP dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Alte informatii cu privire la procedura de atribuire se regasesc in celelalte sectiuni ale documentatiei de atribuire. Intreaga documentatie de atribuire, inclusiv Caietul de Sarcini, este disponibila in SEAP, utilizand interfata www.e-licitatie.ro. Orice solicitare de clarificare va fi trimisa in scris (prin posta, fax sau e-mail) la punctul de contact mentionat mai sus, precizand numarul de referinta al anuntului de participare in SEAP (www.e-licitatie.ro) si titlul licitatiei .Pentru situatia in care sunt mai multi ofertanti care obtin acelasi punctaj final, departajarea se va realiza astfel: Castigatorul va fi declarat cel care obtine punctajul cel mai mare la evaluarea tehnica; Daca si acest punctaj este identic, va fi declarat castigator ofertantul cu pretul cel mai scazut. Daca se constata ca si ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Pentru deschiderea fisierelor postate in seap cu semnatura electronica, utilizati programul shellSAFE Verify - Utilitar gratuit cu care se poate verifica semnatura electronica si permite vizualizare documente semnate electronic. Pentru descarcarea utilitarului accesati: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL CONTENCIOS
Adresa postala: BRASOV , B-DUL EROILOR NR .8, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel. +40 268416550, Email: [email protected], Fax: +40 268473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2012 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer