Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de realizare si implementare a "Registrului Electronic National al Nomenclaturilor Stradale"(RENNS) (sistem de evidenta si consultare geospatiala a nomenclaturii stradale)


Anunt de participare numarul 145925/21.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Cercelaru, Tel. +40 213152520, Email: [email protected], Fax: +40 213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sistemul electronic al achizitiilor publice
Adresa postala: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul electronic al achizitiilor publice
Adresa postala: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sistemul electronic al achizitiilor publice
Adresa postala: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizare si implementare a "Registrului Electronic National al Nomenclaturilor Stradale"(RENNS) (sistem de evidenta si consultare geospatiala a nomenclaturii stradale)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestareservicii de realizare si implementare a ?Registrului Electronic National al Nomenclaturilor Stradale? (RENNS)(sistem de evidenta si consultare geospatiala a nomenclaturii stradale).
Servicii de mentenanta a sistemului 24 de luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72322000-8 - Servicii de gestionare a datelor (Rev.2)
48517000-5-Pachete software IT (Rev.2)
72212610-8-Servicii de dezvoltare de software pentru baze de date (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
72330000-2-Servicii de standardizare si clasificare a continuturilor sau a datelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestareservicii de realizare a a Registrului Electronic National al Nomenclaturilor Stradale al Romaniei (sistem de evidenta si consultare geospatiala a nomenclaturii stradale).
Servicii de mentenanta corectiva si evolutiva, pe perioada de garantie a sistemului de 24 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 514, 025RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare: 200.000 leib) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;c) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatatesau2. ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO63TREZ7005005XXX000970, deschis la ATCPMB, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1)Echivalenta leu/alte valute se va face la cursul de schimb afisat de BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAPDocumentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica, in baza art. 36 coroborat cu art. 17, alin 3) din HG 1660/2006. Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii; Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006(Formular 14).Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare: - Fondul Social European prin Programul Dezvoltarea Capacitatii Administrative, si bugetul ANCPI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
Informa?ii si formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorSe vor prezenta:
- Formularul nr. 1 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de ANAF din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la plata in luna anterioara celei in care este stabilita data limita de depunere a ofertelor;
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la plata in luna anterioara celei in care este stabilita data limita de depunere a ofertelor;
- Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante )
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: - Marius Arthur URSU
- Cernea Marian SIMION
- Silviu RADUTA
- Catalina DUTA- Camelia ZISU
- Gabriel COSMEANU
- Nicoleta CERCELARU
- Monica Paula CLEPSA
- Daniel Lucian GRIGORE
- Daniela HINGU
Nota:
a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de genul esalonarilor sau compensarilor conf. art. 9 alin.(1) din Ordinul nr.509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
b. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru ultimul an fiscal inchieat ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Informa?ii si formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Certificatul constatator trebuie sa contina date actuale/reale la momentul depunerii ofertelor;
Nota:
a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.
c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 20.000.000 lei.Se solicita: Documente care sa probeze nivelurile cifrei de afaceri cum ar fi: bilanturi contabiledin care rezulta cifra de afaceri globala, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau soc. specializ., scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc. edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capac. economico-financiara.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati, respectiv:
- pentru anul 2012:1 EUR = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei,
- pentru anul 2011:1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei,
- pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: Formularul nr.3 ? Informatii generale aferente ultimilor trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
7. EXPERT ADMINISTRARE BAZE DE DATE
Studii absolvite si competente:
Studii superioare absolvite in unul din domeniile: Ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei/ Cibernetica, statistica si informatica economica/ Inginerie electronica si telecomunicatii, sau orice domeniu echivalent cu acesteaCunostintein domeniul administrarii bazelor de date dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniuCunostinte privind realizarea si administrarea de clustere de baze de date dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu8. EXPERT TESTARE
Studii absolvite si competente
Studii superioare absolvite in unul din domeniile: Ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei/ Cibernetica, statistica si informatica economica/ Inginerie electronica si telecomunicatii, sau orice domeniu echivalent cu acesteaCunostinte privind stabilirea activitatilor optime de testare pe baza efectuarii anlizei de risc a sistemelor informatice si realizarea testelor in functie de metodologia specifica de dezvoltare a software-ului suspus respectivelor teste dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu
Cunostinte prvind automatizarea fluxurilor de testare de baza in vederea implementarii proceselor repetitive de testare si mententanta a sistemelor informatice dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu
9. EXPERT SECURITATE INFORMATIONALAStudii absolvite si competente
Studii superioare absolvite in unul din domeniile: Ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei/ Cibernetica, statistica si informatica economica/ Inginerie electronica si telecomunicatii, sau orice domeniu echivalent cu acesteaCompetente care sa ateste calitatea de specialist certificat in securitatea sistemelor informationale dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu.Cunostinte privind gestionarea serviciilor IT dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu
Cunostinte in domeniul auditarii sistemelor informatice dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu
5. INSTRUCTOR UTILIZATORI APLICATIE GIS
Studii absolvite si competente
Studii superioare absolvite in unul din domeniile: Ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei/geografie/ geodezie sau orice domeniu echivalent cu acesteaCompetente in domeniul tehnologiilor GIS. dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu
Competente privind tehnicile de instruire dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu6. EXPERT GISStudii absolvite si competente
Studii superioare absolvite in unul din domeniile: Ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei/geografie/ geodezie sau orice domeniu echivalent cu acesteaCompetente in domeniul utilizarii instrumentelor de analiza GIS si a fluxurilor de lucru dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu
Cunostinte privind gestionarea datelor geospatiale dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu
3. ARHITECT SISTEMStudii absolvite si competente:
Studii superioare absolvite in unul din domeniile: Ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei/ Cibernetica, statistica si informatica economica/ Inginerie electronica si telecomunicatii, sau orice domeniu echivalent cu acestea. competente privind dezvoltarea de arhitecturi complexe, de tip Enterprise, cu abordari globale de proiectare, planificare si implementare, dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniucompetente privind dezvoltarea solutiilor software in cel putin o tehnologie recunoscutadovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu
cunostinte privind proiectarea si implementarea arhitecturilor orientate pe servicii - Service Oriented Architecture SOA, dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu.4. EXPERT DEZVOLTARE SOFTWAREStudii absolvite si competente
Studii superioare absolvite in unul din domeniile: Ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei/ Cibernetica, statistica si informatica economica/ Inginerie electronica si telecomunicatii, sau orice domeniu echivalent cu acestea
Cunostinte privind dezvoltarea aplicatiilor software dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniuCunostinte privind utilizarea a cel putin un limbaj standardizat de descriere a specificatiilor pentru software dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu.
1. MANAGER DE PROIECT
Studii absolvite si competente
Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau examen de diploma;
Competente avansate in domeniul managementului de proiect, respectiv a cunostintelor privind coordonarea proiectelor intr-o maniera standardizata, dovedite prin prezentarea unei diplome in domeniul managementului de proiect.Experienta dovedita prin participarea in cel pu?in un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfa?urat activita?i similare pozitiei pentru care este propus (activitati de management de proiect).2. EXPERT ANALIZA
Studii absolvite si competente
Studii superioare absolvite in unul din domeniile: Ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei/ Cibernetica, statistica si informatica economica/ Inginerie electronica si telecomunicatii, sau orice domeniu echivalent cu acestea.Competente avansateprivind analiza de business in contextul sistemelor informatice, respectiv identificarea necesitatilor de business ale unei entitati in scopul de a determina cea mai buna solutie, identificarea, analiza, prioritizarea, managementul, comunicarea, verificarea ?i validarea cerin?elor, dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniuCunostinte in cel putin o tehnologie software recunoscuta, dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniuCunostinte privind utilizarea limbajului UML dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu.
Cerinta nr. 2 Personal:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Nota: a. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.
b. In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor solicitate, cum ar fi:
- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in term.de valabilit.la data dep.ofertelor sau, in lipsa acestora, copii certif.ale transcript., decl.pe propr.raspund.din partea expertului incheiata in forma autent.priv.experienta/certif.echiv.detinute, insotite de dovada resp. certif., a deciziilor de numire pentru pozitia respectiva si copia doc.de specializare in baza careia s-a realizat numirea.
c. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declara?ia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 7.
Cerin?a nr.4
Informatii privindsubcontractan?ii
Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.
Nota:
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Informatii privind sustinerea
In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si/sau capcacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.
Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. In acest sens, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 precum si documentele pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de catre tertul sustinator
Cerinta nr. 1: Experienta similaraOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini, cu o valoare cumulata de cel putin 10.000.000 lei, constand in cel putin urmatoarele: implementare sistem informatic ce a continut cel putin o componenta GIS; instalare si configurare software de aplicatie;mentenanta/suport tehnic in perioada de garantie.Nota: a) Pentru indeplinirea cerintei priv. experienta similara se accepta: - fie prez. unui singur contr.care sa acopere prin obiect toate serv/activitatile solicitate); - fie prez. mai multor contracte (dintre care cel putin cate un contract care sa acopere prin ob, in mod separat, fiecare serv/activitate solicitata); - orice alta combinatie a ob. contractelor prezentate pentru dovedirea exp. similare cu cond. ca acestea sa acopere in mod global prin obiectul lor toate serv/activitatile solicitate.b) Se va prezenta cel putin un document care sa confirme (emis sau contrasemnat de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 188 alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 ?i ale 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare tip de contract/activitate sau serviciu care face obiectul experientei similare. Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati, respectiv: - pentru anul 2012:1 EUR = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei, - pentru anul 2011:1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, - pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei,
Se solicita dovada privind implementarea unui sistem deasigurare a calitatii conform cerintelorstandardului SR EN ISO 9001 sau echivalent.
Documentul se va prezenta in copie conform cu originalul. Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vezi cerinta anterioaraVezi cerinta anterioaraVezi cerinta anterioaraSe vor prezenta: - Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.- Anexa la formularul nr 6 ? CV Europass- Formularul nr. 8 ? Angajamentul privind resursele umane.- Formularul nr. 7 - Declara?ia de disponibilitate/angajament de participareSe vor prezenta: - Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.- Anexa la formularul nr 6 ? CV Europass- Formularul nr. 8 ? Angajamentul privind resursele umane.- Formularul nr. 7 - Declara?ia de disponibilitate/angajament de participareSe va prezenta: - Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia).Se vor prezenta: - Formularul nr. 4 - Lista privind principalelor prestari de servicii/furnizari de produse in ultimii 3 ani;
- Formularul nr. 5 ? Fisa de experienta similaraCertificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-elem. ofertei care vor face ob.procesului de reofertare: 1.Pretul ofertei-numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (cu prelungire)-procentul pt. stabilirea pasului de licitare: 0, 01%
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12007/01.08.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2013 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Prezenta procedura de achizitie publica este demarata in contextul implementarii proiectului cu titlul Registrul Electronic National al Nomenclaturilor Stradale (RENNS), cod SMIS 37880
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Durata contractului 30 de luni, din care: 5 luni implementare, 1 luna pentru testari si receptie si 24 de luni pentru mentenanta. Durata de prestare a serviciilor de implementare, testare si receptie nu poate depasi data de 01.03.2014, cu mentiunea ca exista posibilitatea prelungirii contractului de finantare, caz in care, automat se va prelungi si durata de prestare a acestor servicii.Desemnarea ofertei castigatoare: - In situatia in care doua sau mai multe oferte au acelasi pret in urma reofertarii de pret din cadrul rundei finale de licitatie electronica, autoritatea contractanta va recurge la solicitarea de clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi (reofertare de pret)- Cerintele tehnice si cele referitoare la conditiile si modalitatea de participare laetapa finala de licitatie electronica si de desfasurare a acesteia sunt disponibile pe site-ul www.e-licitatie.ro in cadrul sectiunilor Termeni si conditii si Ajutor precum si in manualul de utilizare.Pe parcursul licitatiei electronice ofertantii vor avea la dispozitie informatii privind pozitia pe care o ocupa in clasament.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: cursul mediu B.N.R. comunicat la data publicarii anuntului de participare in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Indepenentei nr.202A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 213152520, Email: [email protected], Fax: +40 213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2013 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer