Licitatie Publica - Servicii de realizare studii de mediu, proiectare, intocmire documentatii si obtinere avize/acorduri de mediu/autorizatii pentru abandonarea de suprafata a sondelor si pentru demolarea facilitatilor asociate
Anunt de participare (utilitati) numarul 136826/23.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala: STR CORALILOR, NR 22, SECTOR 1("PETROM CITY"), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Punct(e) de contact: Divizia CEO, Departament Achizitii Operationale, Tel. +40 372483925, In atentia: Silvia Savu, Email: [email protected], Fax: +40 212063065, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de realizare studii de mediu, proiectare, intocmire documentatii si obtinere avize/acorduri de mediu/autorizatii pentru abandonarea de suprafata a sondelor si pentru demolarea facilitatilor asociate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Amplasamentele OMV Petrom situate in judetele Satu Mare, Salaj, Bihor, Arad, Timis, Maramures, Hunedoara, Mures
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 886, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite in temeiul acordului-cadru la un interval aproximativ de cel putin 6 luni pe parcursul derularii acordului-cadru. Valoarea estimata a celui mai mare Contract subsecvent a fost stabilita la suma de 221500 EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de realizare studii de mediu, proiectare, intocmire documentatii si obtinere avize/acorduri de mediu/autorizatii pentru abandonarea de suprafata a sondelor si pentru demolarea facilitatilor asociate (inclusiv reparare si demolare drumuri de acces) si pentru decontaminare la amplasamentele sondelor, pentru amplasamentele OMV Petrom situate in judetele Satu Mare, Salaj, Bihor, Arad, Timis, Maramures, Hunedoara, Mures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90715100-3 - Servicii de investigatii in domeniul poluarii chimice si petroliere (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71335000-5-Studii tehnice (Rev.2)
79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amplasamente ale sondelor apartinand OMV Petrom, situate in judetele Satu Mare, Salaj, Bihor, Arad, Timis, Maramures, Hunedoara, Mures: minim 50 sonde / maxim 200 sonde
Valoarea estimata fara TVA: 886, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va prezenta o Garantie de participare la licitatie in cuantum de 8500 EUR.Garantia se constituie conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si va avea o valabilitate de 134 zile, incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul Garantiei de Buna Executie pentru fiecare Contract subsecvent reprezinta 10% din valoarea Contractului subsecvent, exclusiv TVA.Garantia de Buna executie in cadrul Contractelor subsecvente se constituie prin retineri succesive din facturi, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii urmand ca, in conformitate cu Legea nr. 555/2004, costul serviciilor sa fie rambursat catre OMV Petrom de catre Statul Roman.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Un operator economic este exclus din procedura daca se afla in oricare din situatiile de la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Demonstrarea cerintei se face prin prezentarea:
1. Declaratiei privind eligibilitatea;
2. Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
Pentru ofertantul castigator clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati ? minim 400000 EUR
Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea urmatoarelor documente:
1.Extrase din bilanturile contabile pentru exercitiile ultimilor trei ani financiari incheiati, din care sa reiasa cifra de afaceri;
2.Declaratie privind media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiati;
3.Raportul auditorilor pentru situatiile financiare aferente ultimilor trei ani financiari, acolo unde este aplicabil.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente din care sa reiasa indeplinirea acestei cerinte.
Continuare cerinta nr. 1:
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Demonstrarea experientei similare, prin prezentarea unui numar de maxim 3 contracte sau alte documente care sa confirme prestarea categoriilor de servicii solicitate prin caietul de sarcini, in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a Ofertelor in cadrul prezentei proceduri, in valoare cumulata (fara TVA) de cel putin 200000 EUR
Pentru a-si demonstra experienta similara, Ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele:
1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, prezentand detalii despre valoarea serviciilor, tipul acestora, perioadele de prestare si beneficiarii.
2. Certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii serviciilor similare din care sa rezulte tipul de servicii realizate, perioada in care s-au realizat si modalitatea de realizare.
Continuare cerinta nr. 1:
Suplimentar, autoritatea contractanta poate solicita, in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a Ofertantilor, informatii privind partea/partile din Acordul cadru/ Contractele subsecvente pe care respectivul Ofertant are eventual intentia sa o/le subcontracteze. In acest scop, Ofertantii vor depune o declaratie cu privire la partea/partile din Acordul cadru/Contractele subsecvente pe care Ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze inclusiv nominalizarea subcontractantilor, daca este cazul.
Cerinta nr. 2
Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura, descrise in cadrul cerintei nr. 1 din paragraful ?Situatia personala a candidatului sau ofertantului?, trebuind sa prezinte Declaratia privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare.
Cerinta: Demonstrarea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru atestarea indeplinirii acestei cerinte, Ofertantul trebuie sa prezinte: Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Servicii studii/proiectare/obtinere autorizatii sonde regiunea 4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele legate de aceasta procedura trebuie redactate/traduse in RO, cu traducere autorizata.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2012 11:00
Locul: OMV Petrom, Petrom City, Infinity Building, str. Coralilor nr. 22, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii mandatati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte informatii se regasesc in celelalte sectiuni ale documentatiei de atribuire. Intreaga documentatie de atribuire (inclusiv Caietul de Sarcini) este disponibila in SEAP accesand www.e-licitatie.ro. Orice solicitare de clarificare va fi trimisa in scris (posta, fax sau email) la punctul de contact mentionat mai sus, precizand numarul anuntului de participare din SEAP si titlul Acordului cadru.Licitatia electronica (LE) va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei si a notificarilor de incepere a rundei de LE la adresa de email inregistrata in sistem. Elementul Ofertei care face obiectul LE este pretul total mediu ponderat al serviciilor pentru un amplasament de sonda, exprimat in lei fara TVA. Nu exista limita pana la care pretul poate fi imbunatatit, cu respectarea art 202 din OUG 34/2006 si art 36^1 din HG 925/2006. Pe parcursul LE nu se dezvaluie identitatea Ofertantilor, acestia putand sa vizualizeze pozitia pe care o ocupa in clasament. Informatiile privind cerinte tehnice minimale pentru acces in SEAP se regasesc pe www.e-licitatie.ro, linkul-Cerinte tehnice minimale. La LE vor fi invitati toti Ofertantii care au depus Oferte admisibile. Acestia trebuie sa fie inregistrati in SEAP conform art. 6 din HG nr. 1660/2006 si sa detina certificat digital valid. Refuzul de a se inregistra in SEAP este asimilat cu retragerea Ofertei conform art 38 alin 4 din HG nr. 925/2006. Daca un Ofertant nu imbunatateste pretul in cadrul LE, la stabilirea clasamentului final se va lua in considerare ultima Oferta depusa electronic.Departajare Oferte clasate pe primul loc avand preturi egale: Autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii Ofertelor. Acordul cadru va fi atribuit Ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu capitolul IX ?Solutionarea contestatiilor? din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV Petrom S.A. Legal Department
Adresa postala: str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Tower Building, etaj 4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Tel. +40 372483368, Email: [email protected], Fax: +40 212069641, Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 11:19