Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de realizare studii si elaborare protocoale de monitorizare in scopul fundamentarii planului de management integrat al sitului Natura 2000 Harghita Madaras


Anunt de participare numarul 141168/15.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OCOLUL SILVIC PARTICULAR LIBAN-ZETEA
Adresa postala: Sat. Izvoare Nr. 87/B, Localitatea: Zetea, Cod postal: 537360, Romania, Punct(e) de contact: GYORGY FODOR, Tel. +40 266241192, Email: [email protected], Fax: +40 266241192, Adresa internet (URL): www.ospliban.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizare studii si elaborare protocoale de monitorizare in scopul fundamentarii planului de management integrat al sitului Natura 2000 Harghita Madaras
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Localitatea Zetea, jud Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop realizarea urmatoarelor activitati in cadrul proiectului ?Elaborarea unui plan de management integrat pentru situl de importanta comunitara Harghita Madaras ? ROSCI0090 si rezervatia Lacul Dracului?:
Activitatea A.1. Elaborarea unei baze de date electronice necesare planului de management integrat pentru situl Natura 2000 Harghita Madaras.
ActivitateaA.2. Inventarierea si cartarea limitelor ariei protejate, a formelor de proprietate asupra terenurilor, a regimului de administrare, a folosintei terenului din situl Natura 2000 Harghita Madaras.
Activitatea A.3. Cartarea mediului fizic (geologie, geomorfologie, hidrologie, climatologie si soluri) si vegetatiei si inventarierea obiectivelor social-economice din aria protejata in vederea realizarii hartilor si a unor analize spatiale necesare planului de management integrat.
Activitatea A.4. Inventarierea in teren, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor de importanta comunitara si evaluarea amenintarilor actuale si potentiale a speciilor (conform Formularului Standard)pentru care a fost declarat situl Natura 2000 Harghita Madaras in vederea mentinerii intr-o stare de conservare favorabila a speciilor.Activitatea A.5. Inventarierea in teren, cartarea si evaluarea starii de conservare a habitatelor (conform OUG 57/2007) pentru care a fost declarat situl Natura 2000 Harghita Madaras in vederea mentinerii intr-o stare de conservare favorabila si inventarierea amenintarilor actuale si potentiale a acestora.
Activitatea A.6. Stabilirea metodelor si protocoalelor de monitorizare in vederea evaluarii succesului masurilor de management integrat propuse pentru speciile si habitatele (conform OUG 57/2007) pentru care a fost declarata in aria protejata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini din cadrul documentatiei de atribuire.
Valori maxime estimate pentru fiecare din activitatile contractului, fara TVA:
Activitatea A.1. Elaborarea unei baze de date electronice necesare planului de management integrat pentru situl Natura 2000 Harghita Madaras ? 64 413 RON
ActivitateaA.2. Inventarierea si cartarea limitelor ariei protejate, a formelor de proprietate asupra terenurilor, a regimului de administrare, a folosintei terenului din situl Natura 2000 Harghita Madaras ? 21 827 RON
Activitatea A.3. Cartarea mediului fizic (geologie, geomorfologie, hidrologie, climatologie si soluri) si vegetatiei si inventarierea obiectivelor social-economice din aria protejata in vederea realizarii hartilor si a unor analize spatiale necesare planului de management integrat. ? 35 476 RON
Activitatea A.4. Inventarierea in teren, cartarea si evaluarea starii de conservare a speciilor de importanta comunitara si evaluarea amenintarilor actuale si potentiale a speciilor (conform Formularului Standard)pentru care a fost declarat situl Natura 2000 Harghita Madaras in vederea mentinerii intr-o stare de conservare favorabila a speciilor. ? 296 082 RON
Activitatea A.5. Inventarierea in teren, cartarea si evaluarea starii de conservare a habitatelor (conform OUG 57/2007) pentru care a fost declarat situl Natura 2000 Harghita Madaras in vederea mentinerii intr-o stare de conservare favorabila si inventarierea amenintarilor actuale si potentiale a acestora. ? 379 867 RON
Activitatea A.6. Stabilirea metodelor si protocoalelor de monitorizare in vederea evaluarii succesului masurilor de management integrat propuse pentru speciile si habitatele (conform OUG 57/2007) pentru care a fost declarata in aria protejata ? 72 324 RON
Valoarea estimata fara TVA: 869, 989RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Valoarea garantiei de participare este de 5 600 leib) Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.c) Modalitati de constituire acceptate conform prevederilor art. 84?85 si 86 alin (1) si (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, iar in cazul: ? Virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal RO28213130) numarul RO67RNCB0156121222470001 deschis la BCR Odorheiu Secuiesc.? Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru procedura de achizitie publica avand ca obiect ?Servicii de realizare studii si elaborare protocoale de monitorizare in scopul fundamentarii planului de management integrat al sitului Natura 2000 Harghita Madaras?. pentru suma de 5 600 lei si cu un termen de valabilitate de minim 90 zile de la data depunerii ofertelor. Se va prezenta in original. A se vedea modelul de scrisoare de garantie de bancara Formular nr. 1. din sectiunea Formulare si Modele.NOTA: 1. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar instrumentul de garantare va prevedea faptul ca plata garantiei se va executa neconditionat/conditionat, respectiv la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.2. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor ? OP cu viza bancii sau a trezoreriei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului, exclusiv TVA si se va constitui in termen de 15 zile de la semnarea contractului. In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul va avea obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, iar suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din FEDR si bugetul de stat prin AM POS Mediu, Axa prioritara 4.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la:
Cerinta nr. 1
Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicare in cadrul procedurii, completarea:
- Formularul nr. 2 ? Declaratie privind eligibilitatea completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz, precum si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2
Art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicare in cadrul procedurii, completarea:
Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 completat.Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Prezentarea unor documente de confirmare:
1. Certificat de atestare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local in luna anterioara celei in care se depuna ofertele.In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul de stat si fata de bugetul local din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in limba in care au fost intocmite, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. In cazul unei asocieri aceste certificate vor fi prezentate de catre fiecare membru.Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS). Persoanele juridice/fizice inregistrate in state in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributia la asigurarile sociale vor prezenta un certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale, sau a taxei echivalente, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul mentionat mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de catre fiecare membru.Cerinta nr. 3
Art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicare in cadrul procedurii, completarea:
- Formularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante,
persoanele cu functie de decizie cu privire la initierea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie sunt:
- SANDOR Alpar ? Reprezentantul legal al Autoritatii Contractante;
- FODOR Gyorgy ? Membru in comisia de evaluare;
- DÉNES Albert ? Membru in comisia de evaluare;
- SIMO; Attila ? Membru in comisia de evaluare;
- KALAPACS Etelka ? Membru in comisia de evaluare
- BENEDEK Janos ? Membru in comisia de evaluare, expert in achizitii publiceCerinta nr. 4Ofertantul/asociatul trebuie sa consimte descalificarea de la procedura de achizitie publica in conditiile in care cele declarate se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privintaModalitatea de indeplinire si aplicare in cadrul procedurii, completarea:
Formularul nr. 5- Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? completat. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat si prezentat de catre liderul asocierii. Cerinta nr. 1
Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale/inregistrare, dupa caz:
1.a Pentru persoane juridice/fizice romane
Ofertantii participanti la procedura precum si asociatii trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicare in cadrul procedurii: Certificat constatator, in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte denumirea completa si toate datele de identificare, cod unic de inregistrare, sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese), structura actionariatului, persoanele autorizate/administratori, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, situatia societatii (ex. daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment, etc.), activitatile autorizate.1.b Pentru persoane juridice/fizice straine
Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Documentele relevante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, situatia societatii (ex. daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment, etc.), activitatile autorizate.
Note:
1., Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualul tert sustinator; cf. Anexei nr. 2 al Ordinului ANRMAP 509/2011 asociatii pot prezenta aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza, iar subcontractantii pot prezenta aceste documente daca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor pentru care este obligatorie autorizatia / atestatul / certificatul solicitat si daca subcontractantii presteaza in totalitate serviciile pentru care se solicita autorizatie/atestat/certificat.
2., In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
3., Conform recomandarii ANRMAP, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.Cerinta nr. 2Ofertantul va trebui sa dispuna de certificat de inregistrare in ?Registrul national al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului? in conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Mediului nr. 1026/2009, necesar pentru intocmirea documentatiilor de mediu.Certificat de inregistrare in ?Registrul national al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului? pentru RIMNote:
1., Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualul tert sustinator; cf. Anexei nr. 2 al Ordinului ANRMAP 509/2011 asociatii pot prezenta aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza, iar subcontractantii pot prezenta aceste documente daca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor pentru care este obligatorie autorizatia / atestatul / certificatul solicitat si daca subcontractantii presteaza in totalitate serviciile pentru care se solicita autorizatie/atestat/certificat.
2., In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
3., Conform recomandarii ANRMAP, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.Media cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului de achizitie publica, pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 869 989lei sau echivalentul sumei in euro. Persoanele juridice romane vor atasa, in copie conforma cu originalul, situatiile financiare pentru data de 31decembrie a anilor in cauza, astfel: Formularele 10, 20, 30 si 40., insotita de dovada depunerii lor la Directia Generala a Finantelor Publice sau la Oficiul
Registrului Comertului, dupa caz, sau, potrivit art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, se accepta si prezentarea altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate. Persoanele juridice straine vor atasa, in copie conforma cu originalul, insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa
certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Ofertantul (individual sau asociere de operatori economici) trebuie sa sa aiba experienta in activitati de cartare si inventariere a speciilor si habitatelor, evaluare a starii de conservare si elaborarea de protocoale de monitorizare pentru specii si habitate de interes comunitar in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 2 Ofertantul va trebui sa dispuna de resurse umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.
Cerinta nr. 3 Pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii vor fi furnizate informatii privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice puse la dispozitie de ofertant.
Cerinta nr. 4 In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze.
Cerinta nr. 5 Informatii privind asociatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Criteriu tehnic
60%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2013 18:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2013 20:00
Locul: Zetea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara 4 POS MEDIU
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte au obtinut acelasi punctaj, atunci Autoritatea Contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta a intrunit cel mai mare punctaj pentru criteriul ?Rezultate suplimentare asumate de catre ofertant?. In conditiile in care si punctajele obtinute pentru criteriul ?Rezultate suplimentare asumate de catre ofertant? sunt egale, Autoritatea Contractanta va solicita depunerea unor noi oferte de pret in plic inchis, urmand sa incheie contractul cu ofertantul a carui pret este cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2012 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer