Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de realizare studiu si materiale de promovare pentru proiectul ? COMPLEXUL CULTURAL SFANTUL NICOLAE ? MATRICE SPIRITUALA A BACAULUI ? cod SMIS 21421


Anunt de participare numarul 137392/14.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel. +40 234-581849, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 234-588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SEAP-(www.e-licitatie.ro) Anunt de participare - Servicii de realizare studiu si materiale de promovare pentru proiectul ? COMPLEXUL CULTURAL SFANTULNICOLAE ? MATRICE SPIRITUALA A BACAULUI ? cod SMIS 21421 ? Documentatie si clarificari, Localitatea: Bucuresti ? sector 2, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 0213032997, Email: [email protected], Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SEAP-(www.e-licitatie.ro) Anunt de participare - Servicii de realizare studiu si materiale de promovare pentru proiectul ? COMPLEXUL CULTURAL SFANTULNICOLAE ? MATRICE SPIRITUALA A BACAULUI ? cod SMIS 21421 ? Documentatie si clarificari, Localitatea: Bucuresti ? sector 2, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 0213032997, Email: [email protected], Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizare studiu si materiale de promovare pentru proiectul ? COMPLEXUL CULTURAL SFANTULNICOLAE ? MATRICE SPIRITUALA A BACAULUI ? cod SMIS 21421
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de realizare de studii, servicii de publicitate, servicii de organizare evenimente culturale si servicii de promovare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
79311200-9-Servicii de realizare de studii (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
79952100-3-Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va cuprinde:
servicii de realizare de studii, servicii de publicitate, servicii de organizare evenimente culturale si servicii de promovare ? conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 715.597, 5 RON, din care:
1. Servicii realizare studiu marketing privind manifestarile expozitionale in domeniul turismului - 45.050, 00 lei fara TVA;
2. Realizare brosuri - 120.000, 00 lei fara TVA;
3. Realizare album - 120.000, 00 lei fara TVA;
4. Realizare harta - 13.487, 50 lei fara TVA;
5. Realizare pliant - 19.652, 00 lei fara TVA;
6. Servicii de realizare film - 63.750, 00 lei fara TVA;
7. Servicii de realizare spot TV national - 10.625, 00 lei fara TVA;
8. Realizare roll up si banner - 7.225, 00 lei fara TVA;
9. Panouri turistice si panou de infomare - 21.250, 00 lei fara TVA;
10. Distribuire materiale prin curierat rapid - 17.000, 00 lei fara TVA;
11. Servicii realizare portal de promovare - 27.430, 00 lei fara TVA;
12. Material pentru insert publicitar - 11.475, 00 lei fara TVA;
13. Distributie insert - 1.800, 00 lei fara TVA;
14. Difuzare spot TV national - 85.000, 00 lei fara TVA;15. Servicii participare targ (inchiriere stand) - 27.625, 00 lei fara TVA;
16. Servicii cazare - 10.200, 00 lei fara TVA;
17. Servicii de transport - 1.487, 50 lei fara TVA;
18. Realizare flyere - 2.125, 00 lei fara TVA;19. Servicii de realizare spot TV local - 6.375, 00 lei fara TVA;
20. Servicii de realizare spot radio - 4.250, 00 lei fara TVA;
21. Difuzare spot TV local - 21.250, 00 lei fara TVA;
22. Difuzare spot radio - 8.500, 00 lei fara TVA;
23. Servicii organizare eveniment ? 29.750, 00 lei fara TVA;
24. Servicii organizare eveniment ? 35.445, 00 lei fara TVA;
25. Servicii de publicitate proiect - 2.150, 50 lei fara TVA;
26. Servicii traduceri - 2.695, 00 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 715, 597.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1.Cuantumul garantiei de participare :14.000, 0 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, prin postare in SEAP (scanata) si in original la sediul autoritatii contractante de toti operatorii economici. Garantia pentru participare se constituie in conform art. 86 din HG 925/2006 actualizata.( in cazul constituirii garantiei prin ordin de plata, banii se vor vira in contul de garantii al Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ 0615 006X XX00 0234 ). -IMM , au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. 2)Autoritatea contractanta va retine suma de 4495 lei in situatia in care ofertantul va face contestatie la CNSC si acesta o va respinge ca fiind nefondata, conform art. 278¹ modificat din OUG 34/2006, actualizata; 3) In baza art. 5 alin (2), din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, ofertantul va prezenta documentul care confirma depunerea garantiei de participare in original. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art. 90, alin(1) sau b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art. 90, alin.(3) din HG 925/2006 actualizata. In cadrul proiectului de contract la pct.12.1, se va mentiona varianta dorita de constituire. IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004 - actualizata. Restituirea garantiei de buna executie: in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85% Programul Operational Regional 2007 ? 2013, 12, 98% Bugetul de Stat, 2, 02% Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.a.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006- completarea formularului A, sau certificat echivalent.b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului B si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si a impozitelor si taxelor locale.Intrucat operatorul economic trebuie sa dovedeasca situatia existenta la data depunerii ofertelor, certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si caliatea de participant la procedura;Modalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului12D; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri, inclusiv persoanele care aproba Bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitii publice.
1. Romeo Stavarache ? Primar
2. Dragos Luchian - Viceprimar3. Mihai Sustac ? Viceprimar
4. Ilie Birzu ? Consilier Local
5. Vasile Tescaru - Consilier Local
6. Daniel-Dragos Stefan ? Consilier Local
7. Corneliu-Dan Jitariu ? Consilier Local
8. Neculai Nechita ? Consilier Local
9. George Bogatu ? Consilier Local
10. Cristinel Manolache ? Consilier Local
11. Vasile Dragusanu ? Consilier Local
12. Costel Bujor ? Consilier Local
13. Stefan Stanciu ? Consilier Local
14. Irina Daniela Florea ? Consilier Local
15. Elena Cosma ? Consilier Local
16. Constantin Scripat ? Consilier Local
17. Radu Ababei ? Consilier Local
18. Maria Enasel ? Consilier Local
19. Iulian Stoican ? Consilier Local
20. Florin Lazar ? Consilier Local
21 Ghiorghe Huluta - Consilier Local
22. Isabela Elena Adam ? Consilier Local
23. Laurentiu Novac Diaconu ? Consilier Local
24. Paul Valerian Timofte - Consilier Local
25. Leonard Padureanu ? Administrator Public26. Clementina Vinerica ? Director Economic27. Cristina Buzdugan ? Director Tehnic28. Corneliu Pricope ? Director Centrul de Afaceri si Expozitional Bacau
29. Corina Neaga ? Sef Serviciul Achizitii30. Corneliu Gavrilescu ? Sef Serviciul Juridic si Aplicarea Legilor Proprietatii
31. Daniela Turcanu ? Consilier Agentia de Dezvoltare Locala
32. Emil Macarie - Consilier Serviciul Achizitii- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului 12Cd. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copletarea formularului G . Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (a) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul A, Formularul B pct.a, c^1 si d, Formularul 12C si Formularul 12D.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 12D.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz), semnate electronic. - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschideriiofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz), semnate electronic.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 Valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani. sa fie de cel putin 1.400.000, 0 lei. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. IMM_urile au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei medii de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004, modificata si completata de OG 27/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM si angajament ferm in cazul sustinerii.
Cerinta 1 continuare Completarea formularului F3 - Informatii generale si declaratie privind valoarea medie a cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorului economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare din partea unui tert, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care sustine, incheiat in forma autentica. Angajamentul ferm de sustinere financiara, trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani. Se solicita prezentarea: listei serviciilor finalizate sau duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii ? se va completa formularul C3 si anexa.
Cerinta 2 Declaratie privind experienta similara: Cerinta min.oblig.: suma valorilor serviciilor de realizare studii si materiale de promovare proiecte, prestate in ultimii trei ani impliniti la data termenului limita pt. depunerea ofertei, trebuie sa rezulte din maximum 3 contracte duse la bun sfarsit, prezentat/prezentate de catre operatorul economic (individual sau asociere de operatori economici) ca dovada a experientei lui similare, in valoare totala insumata de cel putin 700.000, 0 lei fara TVA. Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: copii conform cu originalul dupa parti relevante din contracte, procesele verbale de receptie a serviciilor si dupa documentele constatatoare emise de beneficiarii serviciilor respective.
Cerinta 2 continuare Se va completa Formularul 9 ? Experienta similara.
NOTA: prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: - servicii receptionate partial; - servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). Ofertele vor fi exprimate in lei, iar conversia valorilor contractelor incheiate in alta moneda se va face la cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei, aferent anului in care a fost incheiat contractul. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna atunci capacitatea tehnica si /sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.
Cerinta 3 Informatii referitoare la personalul de specialitate: Experti principali: 1 Manager de Proiect/expert marketing ? Studii universitare in domeniul marketing? Experienta profesionala generala de minim 5 ani. ? Cel putin un proiect similar in care a indeplinit rolul de Manager/Coordonator de Proiect.
2. Responsabil de comunicare si relatii cu publicul ? Studii universitare in domeniul comunicarii ? Experienta profesionala generala de minim 5 ani ? Cel putin un proiect similar la care a participat pentru implementare.
3. Etnograf ? Studii superioare, absolvent Institutul de Etnografie si Folclor ? Cel putin un proiect similar la care a participat pentru implementare.
Experti secundari:
1 Personal culegere date
2. Expert design/grafica
3. Traducator autorizat
4. Fotograf
5. Regizor
6. Editor de imagine
7. Expert IT
Cerinta 3 continuare Expertii propusi trebuie sa aiba studii superioare intr-un domeniu relevant pentru care sunt propusi.Se vor completa: Formular 19.1: Personalul cheie angajat in contract ? Informatii referitoare la expertii cheie de care dispune sau a carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, Formular 20: Experienta profesionala a personalului cheie ? Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor. Formular 21 - Declaratie de disponibilitate Se vor prezenta: - copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV; - dovada ca persoanele responsabile de prestarea serviciilor sunt angajate cu contract de munca de catre ofertant sau au contract / angajament de colaborare cu acesta. Documentele prezentate vor avea mentiunea ?conform cu originalul? si semnatura expertului cheie propus.
Cerinta 3 continuare Daca un grup de operat. ec. depun oferta comuna capacit. teh.si/sau profes. se demonstreaza prin luarea in calcul a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care exista subcontractanti se vor lua in calcul si resursele acestora pentru partea lor de implicare. Capacit. teh.si profes. a ofertan./cand. poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofert./candi. si persoana respectiva. In cazul in care ofertan./cand.isi demonstreaza capacit. teh. si profes. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candi./ofertan. resursele tehnice si profesionale invocate.
Declaratiereferitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? se va completa formularul F.
Declaratie referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii insotita de documente care sa ateste detinerea (dotare proprie/inchiriere/sau alte forme de punere la dispozitie), a utilajelor si echipamentelor tehnice -se va completa formularul E.
Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz acordul acestuia/acestora - completarea formularului D. Daca ofertantul nu subcontracteaza o parte din contract, se va prezenta formularul D cu precizarea ?nu este cazul?
Prezentarea certificatului care atesta implementarea unui sistem de management al calitatii conform ISO 9001, sau in cazul in care nu detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): AxaPrioritara 5 - Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 5.3. ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul Major de Interventie 5.3. ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?,
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunos. despre un act al auto. contract. considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.a) din OUG 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bacau ? Serviciul juridic
Adresa postala: Str.Marasesti nr.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 234581849, Email: [email protected], Fax: +40 234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2012 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer