Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de realizare, tiparire si livrare de brosuri si pliante si servicii de realizare de materiale promotionale, pentru promovarea Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013


Anunt de participare numarul 85641/01.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Leonard Enescu, Tel.+0723.111.462, In atentia: Iuliana Diaconescu, tel: 0372.111.432, Email: [email protected], Fax: +0372.111.445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizare, tiparire si livrare de brosuri si pliante si servicii de realizare de materiale promotionale, pentru promovarea Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de realizare, tiparire si livrare de brosuri si pliante si servicii de realizare de materiale promotionale, pentru promovarea Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
39294100-0-Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Detalierea serviciilor pentru intreaga campanie se regaseste in Capitolul II Caiet de sarcini anexa la prezentul anunt
Valoarea estimata fara TVA: 95, 042.02RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant.particip=1.900, 84Lei, Scris.garant.banc.-F.8/alt instr.de plata(cf.HG925/2006), valab.30zile; Garant.buna exec=5%din val.ctr fara TVA, Scris.garant.banc-F.9/alt instr.de plata(cf.HG 925/2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE 65 %+ BUGETUL DE STAT 35 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si/ sau subcontracare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilit.: completare F1.1 si F1.2 (originale), Istoricul litigiilorF1.3 (original), Decl.privind calitatea de participant la proceduraF.1.4 (original), Certif.de atest.fisc.ptr.plata oblig.la bugetul de stat si plata taxelor si impoz.locale/valabile la data deschiderii ofr.(orig./copie legaliz), Certif.const.elib.de Of.Reg.Comertului/valabil la data deschiderii ofr.(orig./copie legaliz), Certif.de inreg.emis de Of.National al Reg.Comertului(copie cu semnatura si stampila ptr.conformit.cu orig.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.generale-F.2, Bilant contabil la 31.12.2006, 31.12.2007 si la 31.12.2008, vizate si inreg.la A.F.P.(copii semnate si stampilate ptr. conformit.cu orig);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta solicita ca cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani (2006, 2007si 2008) safie cel putin egala cu :190.084, 00 LEI ;Rezultatul net anual al exercitiului pentru ofertant (profitul net al ofertantului), conform bilantului, trebuie sa fie pozitiv pentru fiecare din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind contractele de servicii similare prestate in ultimii 3 ani- F.4 si F.4.1(originale);Fisa exp.similara ptr.contracte incheiate si finalizate in decursul anilor 2006, 2007, si 2008.-F.5.(original); Recomandari din partea beneficiarilor(ptr.fiecare dintre cele trei contracte indeplinite si finalizate); Decl.privind numarul mediu al pers.angajat in ultimii 3 ani-F.6 si F6.1(dupa caz);Decl.privind intentia de a subcontracta-F.7 si F.7.1(dupa caz)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimii 3 ani a cel mult 3 contracte incluzand prestarea de servicii similare (de aceeasi compexitate, tip de serviciu, cantitate), care insumate sa aiba o valoare cel putinegala cu valoarea ofertei depusa la prezenta procedura de catre ofertant.Formularele F5 vor fi prezentate pentru fiecare din cele 3 contracte, la care vor fi atasate: copie dupa contract si copie dupa procesul verbal de receptie finala a serviciilorsau orice document care dovedeste indeplinirea/ finalizarea contractului respectiv;Minim 3 recomandari (original / copie legalizata)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2009 12:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante- sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor/vor prezenta imputernicire -original si copie act de identitate (CI/ Pasaport)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013 - Axa prioritara 4- Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4(021)3118090, Fax: : + 4(021) 3118095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr.70-111 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.+4(021)332.12.40, Fax: +4(021)332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI LOCUINTEI - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor 17 latura Nord, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Fax: 0372.111.649, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2009 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer