Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de realizarea unui sondaj de opinie si a 16 focus-grupuri privind gradul de informare al grupurilor tinta despre Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013


Anunt de participare numarul 88668/14.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Leonard Enescu, Tel.+0372.111.462, In atentia: Iuliana Diaconescu, Email: [email protected], Fax: +0372.111.445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizarea unui sondaj de opinie si a 16 focus-grupuri privind gradul de informare al grupurilor tinta despre Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: In zona de eligibilitate a Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea serviciilor de realizare aunui sondaj de opinie la si a 16 focus-grupuri privind gradul de informare al grupurilor tinta despre Programul de Cooperare TransfrontalieraRomania-Bulgaria 2007-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79320000-3 - Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de realizarea unui sondaj de opinie si a 16 focus-grupuri privind gradul de informare al grupurilor tinta despre Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013
Valoarea estimata fara TVA: 229, 411.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant.particip=4588 LEI cu Scris.garant.banc-F.8/alt instr.de plata cf.HG925/2006, valab.=60zile;Garant.buna exec=10%din val.ctr.fara TVA cu Scris.buna exec.banc.-F.9/alt instr.de plata cf.HG925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
35 % BUGETUL DE STAT si65 % Fonduri Europene - Programul de Cooperare TransfrontalieraRomania -Bulgaria - Axa prioritara 4 / Asistenta Tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-F.1.1 si F.1.2 (originale);Istoricul litigiilorF.1.3(original); Declaratie privind calitatea de participant la proceduraF.1.4(original);Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale/ valabile la data deschiderii ofertei(original/copie legalizata); Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului/valabile la data deschiderii ofertei(original/copie legalizata);Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului(copie semnata si stampilata pt.conformitate cu originalul);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-F.2.(original); Bilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate si inregistrate la A.F.P.(copii bilant semnate si stampilate conform cu originalul);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta solicita ca cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani (2006, 2007si 2008) safie cel putin egala cu :458.800, 00 LeiRezultatul net anual al exercitiului bugetar pentru ofertant (profitul net al ofertantului), conform bilantului, trebuie sa fie pozitiv pentru fiecare din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind contractele de servicii, similare (complexitate, domeniu) prestate in ultimii 3 ani-F.4 (original), continand: numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora prin PV receptie finala, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, cota(%) de participare a ofertantului din valoarea contractului;Lista contractelor de servicii similare prestate in ultimii 3 aniF.4.1(original);Fisa experienta similara pt.contracte incheiate in decursul anilor 2006, 2007, si 2008.-F.5(original); Recomandari (Pentru fiecare dintre cele trei contracte indeplinite si finalizate, ofertantul va prezenta recomandari, din partea beneficiarilor/ clientilor); Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani-F.6 si F.11(original); Declaratie privind intentia de a subcontracta-F.7 si F.7.1 dupa caz (original);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimii 3 ani a cel mult 3 contracte incluzand prestarea de servicii similare (de aceeasi compexitate, tip de serviciu, cantitate), care insumate sa aiba o valoare cel putinegala cu valoarea ofertei ce va fi depusa la prezenta procedura de catre ofertant.Formularele F.5.vor fi prezentate pentru fiecare din cele 3 contracte, la care vor fi atasate: copie dupa contract si copie dupa PV receptie finala a serviciilor sau orice document care dovedeste indeplinirea/ finalizarea contractului respectiv;Recomandari = minim 3 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2009 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, din Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti sala d
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor fi admise numai persoanele desemnate prin imputernicire scrisa sa reprezinte ofertantul la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania -Bulgaria - Axa prioritara 4 / Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+ 4(021)3118090, Fax: + 4(021) 3118095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr.70-111 , sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021)332.12.40, Fax: (021)332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor.nr 17, latura Nord , sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Fax: 0372.111.649, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2009 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer