Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reavizare ( reverificare ) metrologica, reparare si inlocuire contoare.


Anunt de participare (utilitati) numarul 84951/19.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24 A, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110004, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte Achizitii Publice, Tel.0248 625050, In atentia: MIHAI VIOREL BURCUS, Email: [email protected], Fax: 0248 223540, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reavizare ( reverificare ) metrologica, reparare si inlocuire contoare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Pitesti, Costesti, Topoloveni, ,Albota, Bradu, Stefanesti, Bascov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOTUL 1 : Servicii de reavizare ( reverificare) metrologica, reparare si inlocuire a contoarelor de apa cu diametrul cuprins intre 15 si 40 mm
LOTUL 2 : Servicii de reavizare ( reverificare) metrologica, reparare si inlocuire a contoarelor de apa cu diametrul cuprins intre 50 si 100 mm
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411100-0 - Servicii de reparare si de intretinere a contoarelor de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 : Servicii de reavizare ( reverificare) metrologica, reparare si inlocuire a contoarelor de apa cu diametrul cuprins intre 15 si 40 mm
LOTUL 2 : Servicii de reavizare ( reverificare) metrologica, reparare si inlocuire a contoarelor de apa cu diametrul cuprins intre 50 si 100 mm
Valoarea estimata fara TVA: intre 158, 000 si 168, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 3000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea .
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului( original sau copie legalizata), eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentu asigurarile sociale de stat(formulare tip eliberate de autoritatile competente in original, in termen sau copii legalizate)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale Formular B2
-Scrisoare de bonitate bancara.
-Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de autoritatea competenta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii privind experenta similara-Formular C2 -cerinta minima-incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin doua contracte care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare ;
-Ofertantul va dovedi ca detine in dotare sauprin contracte de inchiriere echipamente specifice : instalatie/ instalatii etalon de verificare metrologica cu certificatul/ certificatele de etalonare valabile, autoutilitare, truse specifice etc;
- Standarde de asigurare a calitatii: prezentarea certificatului de calitate care sa ateste implementarea sistemului ISO 9001 sau echivalent ;
- Certificate emise de organism independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului, ISO 14001sau echivalent.
- Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de sanatate si securitate ocupationala, in fotocopie legalizata.Se precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma managementul sanatatii si securitatii ocupationale. OHSAS 18001, sau echivalent.Obligativitatea prezentarii autorizatiilor: A) Copie legalizata dupa autorizatia laboratorului de verificari metrologice
B) Copie legalizata dupa autorizatia de reparator
C)Copie legalizata dupa autorizatia de montator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2009 11:00
Locul: B-dul Republicii, nr.39, Pitesti, Serviciul Contracte Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Str.Victoriei nr 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Tel.0248 219375, Fax: 0248 219376
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavrapoleus nr.6 , Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contracte Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Republicii nr.39, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110004, Romania, Tel.0248222445, Fax: 0248212426, Adresa internet (URL): [email protected] ,
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2009 18:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer