Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE RECERTIFICARE A SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII IN CONFORMITATE CU STANDARDUL SR EN ISO 9001:2008 PENTRU SUCURSALA SERVICII INTEGRATE


Anunt de participare (utilitati) numarul 133409/27.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Manea, Tel. +40 0212007432, Email: [email protected], Fax: +40 0212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE RECERTIFICARE A SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII IN CONFORMITATE CU STANDARDUL SR EN ISO 9001:2008 PENTRU SUCURSALA SERVICII INTEGRATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: la punctele de lucru ale Centrelor Regionale Servicii Integrate din Bucuresti, Brasov, Cluj si Craiova.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE RECERTIFICARE A SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII IN CONFORMITATE CU STANDARDUL SR EN ISO 9001:2008 PENTRU SUCURSALA SERVICII INTEGRATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79132000-8 - Servicii de certificare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE RECERTIFICARE A SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII IN CONFORMITATE CU STANDARDUL SR EN ISO 9001:2008 PENTRU SUCURSALA SERVICII INTEGRATE
Valoarea estimata fara TVA: 5, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in valoare de 118 lei, in cuantum de 2% din valoarea estimata a contractului. Garantia de participare va fi valabila 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica si pana la constituirea garantiei de buna executie a contractului.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, carese prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO23 BPOS 8500 2717 790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului.b) Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Ordin de plata nepurtator de dobanda.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Data inceperii executarii contractului este data punerii la dispozitie de catre furnizor a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitia va fi finantata din surse proprii autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul A din Sectiunea Formulare;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formularul B din Sectiunea Formulare;
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dir. General Dumitru Daniel Neagoe, Dir. Sucursala Servicii Integrate Florinel Vasile, Dir. Ec. Sucursala Servicii Integrate Cristina Visniuk, Sef Serviciu Operatiuni Sucursala Servicii Integrate Emilia Pintea, Sef Dep. Procurari Adrian Oancea - Formularul din Sectiunea Formulare.Fiecare operator economic care participa la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator are obligatia de a depune aceasta declaratie.
4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)-Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente de plata in luna anterioara celei in care de depun ofertele.
5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale -Eliberat de Primaria locala. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente de plata in luna anterioara celei in care de depun ofertele.
6.Certificat de cazier fiscal-Eliberat de Directia de Finante Publice, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul B1 din Sectiunea Formulare;
8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul B1a din Sectiunea Formulare.
Nota 1:
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1, lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Nota 2: a.Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.
b. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens.
c. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.
d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documente care dovedesc forma de inregistrare:
a)persoane fizice romane: - Certificat constatator-emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
- Document edificator care sa dovedeasca inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional- dovada acreditarii/atestarii eliberata de RENAR privind desfasurarea de servicii de certificare a sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008
b)persoane fizice/juridice straine:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident -documentele se vor prezenta cu traducerea autorizata in limba romana.
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31 decembrie 2010 vizat si inregistrat de organele competente.
Nota:
Operatorii economici nerezidenti (straini):
In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documnente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana insotite de rapoartele auditorilor financiari.
2.Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)
Nota: a) Conform art. 186 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."
b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la lit. a).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2.Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile de indeplinirea contractului de servicii.
3.Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).
4.Declaratie pe propria raspundere referitoare echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
5.Declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Nota: a) Conform art. 190 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit. a).
1.Certificarea EN ISO 9001, a sistemului de management al calitatii sau echivalent, pentru ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Procedura C.N.P.R. nr. 4/2012.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nr. 9927 avand acelasi obiect a fost respinsa de ANRMAP in data de 30.12.2011.a) documentatia de atribuire se poate obtine accesand SEAP (www.e-licitatie.ro), prin descarcarea fisierelor electronice din cadrul sectiunii , ,Documente si clarificari? din anuntul de participare;b) orice clarificare transmisa de autoritatea contractanta din initiativa proprie sau la solicitarea operatorilor economici interesati a depune o oferta poate fi obtinuta in conditiile mentionate la punctul a).c)operatorii economici au dreptul de a transmite oferta numai in format electronic si numai pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in conditiile prevazute de art. 17 din H.G. nr. 1660/2006. In acest sens numai operatorii economici inregistrati in SEAP au dreptul de a transmite/depune oferta, conform prevederilor art. 16 din H.G. nr. 1660/2006.d)in conformitate cu prevederile art. 61 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006, documentelor care se transmit prin mijloace electronice le sunt aplicabile prevederile legale referitoare la semnatura electronica (Legea nr. 455/2001 privind semnatura electronica, conform art. 4 alin. 4).Pentru comunicarile din perioada evaluarii ofertelor comisia de evaluare va transmite solicitari de clarufucare, in SEAP, in legatura cu oferta depusa, iar operatorii economici vor transmite raspunsurile prin SEAP semnate cu semnatrua electronica conform prevederilor Legii nr. 445/2001.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN POSTA ROMANA SA - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: B-dul Dacia nr. 140, et. 3-11, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2012 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer