Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reconditionare si transport material tubular


Anunt de participare (utilitati) numarul 120410/30.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala:  calea Dorobantilor, nr.239, Sector 1, Bucuresti, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010567, Romania, Punct(e) de contact:  Pipe Operations, In atentia:  Robert CHIRCA si Michael GRAF, Email:  [email protected], Fax:  +40(0)212063005, Adresa internet (URL):  www.petrom.com
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
OMV Petrom S.A.
Adresa postala:  str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Infinity building, etajul 2, area A500, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013329, Romania, Punct(e) de contact:  Pipe Operations, In atentia:  Robert CHIRCA, Email:  [email protected], Fax:  +40(0)212063005, Adresa internet (URL):  www.petrom.com
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
OMV Petrom S.A.
Adresa postala:  str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Infinity building, etajul 2, area A500, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013329, Romania, Punct(e) de contact:  Pipe Operations, In atentia:  Robert CHIRCA, Email:  [email protected], Fax:  +40(0)212063005, Adresa internet (URL):  www.petrom.com
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
OMV Petrom S.A.
Adresa postala:  str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Infinity building, Register Office, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013329, Romania, Punct(e) de contact:  [email protected], In atentia:  Michael GRAF, Fax:  +40(0)212063005, Adresa internet (URL):  www.petrom.com
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Producator de petrol si gaze.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reconditionare si transport material tubular
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locatii de pe intreg teritoriul Romaniei (Suplac, Poiana Lacului, Otesti, Bradesti, Moinesti, Independenta, Berca, Floresti, Valea Mare, Poeni, Videle) unde OMV Petrom opereaza ateliere de reconditionare material tubular si depozite de stocare material tubular cu inspectie care vor fi reorganizate conform prevederilor documentatiei de atribuire.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor in domeniul reconditionarii si transportului materialului tubular.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
76000000-3 - Servicii privind industria petrolului si a gazului (Rev.2)
44164300-0-Material tubular (Rev.2)
50000000-5-Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
63120000-6-Servicii de depozitare si de antrepozitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reconditionare si transport material tubular in locatiile Suplac, Poiana Lacului, Otesti, Bradesti, Moinesti, Independenta, Berca, Floresti, Valea Mare, Poeni, Videle pe perioadele si in conditiile stabilite in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 55, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
52 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1100000EUR. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA. Pentru IMM-uri se va aplica art. 16 din Legea 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in materie de achizitii publice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform art. 39 din OUG 34/2006, se urmareste obtinerea unor efecte de ordin social prin preluarea de catre contractant a personalului curent implicat in activitati de reconditionare si transport material tubular angajat de catre autoritatea contractanta.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va furniza urmatoarele:
Declaratie art. 180 OUG 34/2006; Declaratie art. 181 OUG 34/2006; Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii (art. 34 al. 2 OUG 34/2006); Declaratie privind neaplicarea art. 691 OUG 34/2006; Certificat de participare la procedura cu oferta independenta; Informatii generale; Declaratie ofertant; Declaratie si scrisoare de intentie asociere, daca este cazul; Declaratie subcontractanti, daca este cazul; Certificat inmatriculare-daca este posibil indicand domeniul de activitate (copie conforma cu orginalul); Certificat constatator/extras din Registrul Comertului valabil la data depunerii ofertei (original/copie conforma cu originalul); Confirmare de la judecatorul delegat care a dispus inmatricularea/oficiul registrului comertului/autoritate competenta sa dispuna inregistrarea, ca nu a intrat in faliment(original/copie conforma cu originalul).
Daca documentele nu sunt in engleza vor fi insotite de o traducere autorizata in limba engleza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: cifra de afaceri globala pe ultimii doi ani financiari incheiati de cel putin 110 milioane EUR (ofertantii care sunt IMM conform Legii nr. 346/2004 pot sa indeplineasca cerinta cu privire la cifra de afaceri in proportie de 50% din valoarea mentionata mai sus); asigurare de raspundere generala cu o limita combinata unica de cel putin 5000000EUR/an si in total pentru operatiunile terestre (onshore) care sa acopere cel putin urmatoarele riscuri: vatamare corporala, boli, afectarea sanatatii sau moarte, distrugeri sau pierderea proprietatii, raspundere legala sau contractuala, raspundere pentru mediu/poluare (in caz de atribuire a contractului); asigurarile obligatorii potrivit legii(in caz de atribuire a contractului).
Documente: Situatiile financiare anuale auditate pentru ultimii doi ani financiari incheiati, in cazul in care publicarea acestora este ceruta conform legislatiei nationale a ofertantului; in cazul in care publicarea situatiilor financiare anuale auditate nu este ceruta conform legislatiei nationale a ofertantului, extras din bilanturile contabile pentru ultimii doi ani financiari incheiati; Declaratii privind indeplinirea conditiilor ca IMM, daca este cazul; Declaratia ofertantului ca asigurarea ceruta prin documentatia de atribuire va fi incheiata in cazul in care Contractul ii va fi atribuit; Declaratie privind cifra de afaceri; Angajament ferm, in forma autentica, al tertului care asigura sustinerea financiara, daca este cazul.
Daca documentele nu sunt in engleza vor fi insotite de o traducere autorizata in limba engleza.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: 1. Experienta similara 1 sau mai multe referinteptr fiecare din serviciile: i)gestionare depozite din sectorul titei si gaze;ii)procesarea suprafetelor metalice (filetare/frezare) din sectorul titei si gaze;iii)curatarea chimica sau industriala a suprafetelor metalice din sectorul titei si gaze;iv) transportul/manevrarea articolelor lungi (peste 8m), prestate in ultimii 3 ani(referinta/eleptr gestionarea depozitelor si transportul/manevrarea articolelor lungi va/vor dovedi o capacitate medie de 1000tevi sau articole lungi comparabile/zi pe durata contractului/elor).Ofertantii pot depune o singura referinta, daca aceasta referinta acopera toate serviciile mentionate mai sus, sau maximum 2 referinte per tip de serviciu i)-iv);valoarea totala a contractelor de referinta trebuie sa fie min. 22500000EUR (echivalent 93000000RON);2. Personal Cheie: 1 Manager de Contract cu diploma in inginerie, min. 5ani experienta profesionala in industria de titei si gaze si experienta min.3ani intro pozitie de management (min.10 subordonati); 1 Sef de Parc cu diploma de maistru sau in inginerie, cu min.5ani experienta profesionala acoperind servicii similare, cu exceptia serviciilor de transport/manevrare a articolelor lungi, si experienta ca sef de echipa sau pozitie similara (min.5 subordonati); 1 Sef Transporturi ptr transportul materialului tubular cu min. 5ani experienta in gestionarea transporturilor si experienta intro pozitie de management ca sef de echipa sau pozitie similara (min.5 subordonati);
3. Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echiv.; SCC sau OHSAS 18001 sau echiv.
Documente: Declaratie privind lista serviciilor prestate in ultimii 3ani; scrisori de referinta emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clienti privati; Declaratie privind personalul cheie; CV-uri ale personalului cheie; Angajament ferm, in forma autentica, al tertului care asigura sustinerea tehnica si profesionala, daca este cazul; Certificat ISO 9001 (ultima versiune) sau echivalent; Certificat SCC sau OHSAS 18001 sau echivalent.
Daca documentele nu sunt in engleza vor fi insotite de o traducere autorizata in engleza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Pipe Operations 2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S20-027068din28.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2011 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2011 15:00
Locul: OMV Petrom S.A. str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Infinity Building, Sector 1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati/mandatati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conform art. 40 din OUG 34/2006, Autoritatea Contractanta pune la dispozitie operatorilor economici caietul de sarcini/ contractul/documentatia de atribuire gratuit pe suport electronic in urma unei solicitari scrise, personal sau prin posta. In acest din urma caz, operatorii vor suporta cheltuielile de transmitere a acestora, conform art. 40 alineat 3 din OUG 34/2006. Autoritatea Contractanta este in imposibilitatea publicarii caietului de sarcini/contractului/documentatiei de atribuire in SEAP din motive tehnice (fisiere individuale ce depasesc 10 MB).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40(0)213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40(0)213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40(0)213195180/+40(0)213195181/ +40(0)213195183, Email:  [email protected], Fax:  +40(0)213191674, Adresa internet (URL):  http: //noulportal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform capitolul IX din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV Petrom S.A. Legal Department;In atentia: Paula SANDULESCU
Adresa postala:  str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Tower Building, 4th floor, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013329, Romania, Email:  [email protected], Fax:  +40(0)212063005, Adresa internet (URL):  www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2011 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer