Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reconditionare si transport material tubular


Anunt de participare (utilitati) numarul 93489/27.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala: calea Dorobantilor, nr.239, Sector 1, Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010567, Romania, Punct(e) de contact: ANCA NITA, Tel.0732740964, Email: [email protected], Fax: 0040 21 4060470, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
OMV Petrom SA - Divizia EPS
Adresa postala: str. D. Pompeiu, nr. 6A, etajul 3 , Sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020337, Romania, In atentia: Michael Graf, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
OMV Petrom SA - Divizia EPS
Adresa postala: str. D. Pompeiu, nr. 6A, etajul 3 , Sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020337, Romania, In atentia: Michael Graf, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
OMV Petrom SA
Adresa postala: str. D. Pompeiu, nr. 6A, etajul 3 , Sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020337, Romania, In atentia: Michael Graf
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reconditionare si transport material tubular
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Lot 1 Suplac Field Cluster Suplac
Lot 2 Vest Field Clusterele Ticleni (partial), Bradesti, Mamu-Otesti, Valcele, Strambu (partial)
Lot 3 Est Field Clusterele Strambu (partial), Moreni, Runcu, Berca, Independenta
Lot 4 Sud - Field Clusterele Strambu (partial), Preajba, Videle, Ileana
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor in domeniul reconditionarii si transportului materialului tubular
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
45213000-3-Lucrari de constructii de cladiri comerciale, de antrepozite si de cladiri industriale, de cladiri pentru activitati de transport (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
71323000-8-Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1- Suplac servicii de reconditionare si transport material tubular in Field Cluster Suplac
Lot 2- Vest servicii dereconditionare si transport material tubular in urmatoarele Field Clustere: Ticleni (partial), Bradesti, Mamu-Otesti, Valcele, Strambu (partial)
Lot 3-Est servicii de reconditionare si transport material tubular in urmatoarele Field Clustere: Strambu (partial), Moreni, Runcu, Berca, Independenta
Lot 4- Sud servicii de reconditionare si transport material tubular in urmatoarele Field Clustere: Strambu (partial), Preajba, Videle, Ileana
Valoarea estimata fara TVA: 22, 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este solicitata garantie de participare. Garantia de buna executie - 2.5% din valoarea contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in materie de achizitii publice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa furnizeze urmatoarele declaratii si documente: Declaratie de eligibilitate (art 180 OUG34/2006)Declaratie privind integritarea profesionala (art. 181 OUG 34/2006)Declaratie privind respectarea conditiilor de munca, a protectiei muncii si in domeniul protectiei sanatatii si securitatii (art. 34 al.2 OUG34/2006)(Formularele sunt incluse in documentatia de atribuire Anexa [3])copie certificat de inmatricularedaca este posibil indicand si domeniul de activitate
certificat constatator/extras din registrul comertului, valabil la depunerea candidaturilor
confirmare de la judecatorul delegat care a dispus inmatricularea/oficiul registrului comertului/autoritatea competenta sa dispuna inregistrarea atestand ca nu sunt initiate proceduri de insolventa sau proceduri similare, valabil la depunerea candidaturiidaca este disponibil, un certificat emis de autoritatea competenta demonstrand capacitatea profesionala de indeplinire a serviciilor, valabil la depunerea candidaturii
Daca documentele sunt in alta limba decat engleza sunt insotite de o traducere certificata in engleza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul este neeligibil daca:
Raportat la media anilor 2007 si 2008
gradul de indatorare financiara este mai mare de 85%
raportul capitalactive este mai mic de 12%
raportul activeacoperire este mai mic de 100%
durata amortizarii datoriei este mai lunga de 13 aniraportul profitului inainte de impozitare (EBT) este mai mic de 2%
Nu a avut o medie a cifrei de afaceri generale in 2007 si 2008: Lot 1-Suplaco medie de cel putin 850000 Euro pt. 2007 si 2008, Lot 2 Vest-o medie de cel putin 4500000 Euro pt. 2007 si 2008, Lot 3 Est-o medie de cel putin 3400000 Euro pt. 2007 si 2008, Lot 4 Sud-o medie de cel putin 2550000 Euro pt 2007 si 2008;
nu poate dovedi existenta asigurarilor sau ca asigurarile vor fi incheiate in caz de atribuire a contractului: asigurare generala de raspundere cu o limita combinata unica de cel putin 4000000 Euro/an si in total pentru operatiunile terestre (onshore) sa acopere cel putin urmatoarele riscuri: vatamare corporala, boli, afectarea sanatatii sau moarte, distrugeri sau pierderea proprietatii, daune subsecvente distrugerii proprietatii sau vatamarii, raspundere legala sau contractuala, raspundere pentru mediu/poluare
trebuie incheiate asigurarile obligatorii potrivit legii
Cerintele sunt dovedite prin:
declaratii privind indicatorii financiari si asigurarile mentionate mai sus (Anexa [4] din documentatie)Bilanturile contabile si conturile de profit si pierdere sau declaratiile financiare auditate pentru 2007 si 2008
Daca documentele nu sunt in engleza vor fi insotite de o traducere certificata in engleza
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un candidat va fi neeligibil daca:
nu poate prezenta in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) 8 referinte, cate 2 cu privire la fiecare serviciu:
(A)Gestionarea depozitelor
(B)Procesarea suprafetelor metalice (filetare sau frezare)
(C)Curatare industriala a suprafetelor metalice
(D)Transportul/Manevrarea articolelor lungi (mai lungi de 8 m),
din care fiecare din cele 4 scrisori de recomandare pentru domeniile (A)si(D) sa aiba o medie zilnica de 100 de tevi sau articole lungi comparabile, toate cele 8 scrisori avand o valoare minima de: Lot 1-300000 Euro, Lot 2-1140000 Euro, Lot 3-850000 Euro, Lot 4-800000 Euro
nu angajeaza un manager de contract cu cel putin 5 ani experienta profesionala internationala si cel putin 3 ani de experienta intr-o pozitie de management(cu cel putin 10 subordonati)
nu angajeaza un sef de parc avand calificarea profesionala pentru obiectului contractului, cel putin 5 ani de experienta profesionala ca maistru si ca sef de echipa sau echivalent (cu cel putin 5 subordonati)
nu angajeaza un sef de transporturi cu cel putin 5 ani de experienta profesionala in managementul transporturilor si ca sef de echipa sau echivalent (cu cel putin 5 subordonati)
nu se conformeaza standardelor de sanatate, securitate, mediu (HSE) ale autoritatii contractante
Cerintele minime sunt dovedite prin:
Declaratii privind echipamentul tehnic, personalul angajat si standardele HSE (anexa 5 a documentatiei)
8 referinte emise/certificate de o autoritate publica sau de clienti privati
CV-uri pentru anagajati(managerul de contract, seful de parc, seful de transport)
Un candidat va fi neeligibil daca nu are propriul sistem de asigurare a calitatii ISO 9001-ultima versiune certificat de o autoritate independenta sau un alt sistem echivalent sau nu detine propriul sistem de asigurare a sanatatii/securitatii conform certificatului SCC sau OHSAS 18001 emis de catre o autoritate independenta (sau un alt sistem echivalent). Cerinta va fi dovedita prin furnizarea certificatelor respective
In cazul in care documentele nu sunt in engleza vor fi insotite de o traducere certificata in engleza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2010 15:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Criteriile de selectie sunt: autoritatea contractanta va transmite o invitatie pentru a depune oferta catre 4 candidati pentru fiecare lot. Pentru a selecta 4 candidati dintre cei care indeplinesc criteriile de calificare, autoritatea contractanta va aplica urmatoarele criterii de selectie: valoarea tuturor referintelor (scrisorilor de recomandare) (40%), nr. mediu de tevi manevrate pe zi in depozit (25%), nr. mediu de tevi manevrate pe zi in cazul transportului tubular (15%), dimensiunea actuala a flotei (10%) si anul de fabricatie a flotei actuale (10%). Informatii detaliate sunt prevazute in documentatia de atribuire atasata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 213195180/+40 213195181/ +40 213195183, Email: [email protected], Fax: +40 21 319 1674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform articolului 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV PETROM SA
Adresa postala: str. D. Pompeiu, nr. 6A, etajul 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020337, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2010 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer