Licitatie Publica - SERVICII DE REFACERE DOCUMENTATIE, REPARARE, INTRETINERE SI VERIFICARE TEHNICA PERIODICA PENTRU TRANSPALETI, MOTOSTIVUITOR TIP EDP FD 35T-A498, AUTOMACARA TIP QY25 K5 SI TIH 445DH
Valoarea Contractului:
35.000 RON
Castigatorul Licitatiei: SC ECO RT SRL MEDIAS
35.000 RON
Castigatorul Licitatiei: SC ECO RT SRL MEDIAS
Anunt de atribuire numarul 136781/03.08.2012
Informatii anunt de participare asociat 127310
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: BAZA DE APROVIZIONARE STR. ENERGETICIANULUI NR. 15 - ETAJ 3, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: COD 215400, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA MODORAN, Tel. +40 0758250660, In atentia: BIROU D.C., Email: [email protected], Fax: +40 0253371122, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE REFACERE DOCUMENTATIE, REPARARE, INTRETINERE SI VERIFICARE TEHNICA PERIODICA PENTRU TRANSPALETI, MOTOSTIVUITOR TIP EDP FD 35T-A498, AUTOMACARA TIP QY25 K5 SI TIH 445DH
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: DEPOZIT ROVINARI SI DEPOZIT MOTRU
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE REFACERE DOCUMENTATIE, REPARARE, INTRETINERE SI VERIFICARE TEHNICA PERIODICA PENTRU TRANSPALETI, MOTOSTIVUITOR TIP EDP FD 35T-A498, AUTOMACARA TIP QY25 K5 SI TIH 445DH.Valoarea minima estimata 35321.72 lei reprezinta valoarea in functie de care se vor elabora si evalua ofertele. Valoarea maxima estimata 47684.32 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari (in temeiul art.6(3) din HG 925/2006). Durata prelungirii contractului in 2013 va fi de 4 luni.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
71335000-5-Studii tehnice (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
35, 000RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22667, 23165, 23490
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 81/BA Denumirea: SERVICII DE REFACERE DOCUMENTATIE, REPARATIE, INTRETINERE, VERIFICARE TEHNICA PERIODICA PENTRU TRANS
V.1) Data atribuirii contractului 30.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC ECO RT SRL MEDIAS
Adresa postala: STRADA HATEG NR.2, JUD SIBIU, Localitatea: MEDIAS, Cod postal: 550540, Romania, Tel. +40 0269842040, Fax: +40 0269842040
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 35321.72 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 35000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 2, 3, 4, 5
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
- Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta o declaratie pe propria raspundere insotita de o anexa, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.-In cazul in care 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc, contin preturi egale, se va cere ofertantilor sa depuna noi oferte in plic inchis.Ofertantul va prezenta in oferta depusa proiectul de contract din documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta permitind formularea de amendamente cu privire la clauzele contractuale.Durata contractului va fi pina la data de 31.12.2012.-Contractul de servicii se va incheia de BAZA DE APROVIZIONARE cu ofertantii castigatori in baza raportului procedurii de atribuire si se va semna la sediul autoritatii contractante.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL GORJ, SECTIA COMERCIALA SI DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR.34, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210330, Romania, Tel. +40 218661, Fax: +40 218147
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BAZA DE APROVIZIONARE ? OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.15, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 0758250660, Email: [email protected], Fax: +40 0253371122, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2012 13:30