Licitatie Publica - servicii de regenerare a padurilor
Anunt de participare numarul 738/29.01.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 250, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Dr.Tr.Severin
Adresa postala: str Eroii de la Cerna nr.22, Localitatea: Dr.Tr.Severin, Cod postal: 220148, Romania, Tel.0252316621, In atentia: ing.Doru Tomoni, Email: [email protected], Fax: 0252312308
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Dr.Tr.Severin
Adresa postala: str Eroii de la Cerna nr.22, Localitatea: Dr.Tr.Severin, Cod postal: 220148, Romania, Tel.0252316621, In atentia: ing.Doru Tomoni, Email: [email protected], Fax: 0252312308
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Dr.Tr.Severin
Adresa postala: str Eroii de la Cerna nr.22, Localitatea: Dr.Tr.Severin, Cod postal: 220148, Romania, Tel.0252316621, In atentia: ing.Doru Tomoni, Email: [email protected], Fax: 0252312308
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de regenerare a padurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: O.S.Vanju Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Impaduriri integrale-7ha, Completari-2ha, Refaceri-45ha, Intretineri-85ha, ARN-125ha
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Impaduriri integrale-7ha, Completari-2ha, Refaceri-45ha, Intretineri-85ha, ARN-125ha
Valoarea estimata fara TVA: 197, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.03.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata pe baza facturilor si a situatiilor de lucrari insusite de beneficiar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat de inregistrare la Camera de Comert
-Certificat de inregistrare la Registrul Comertului din care sa rezulte ca are obiectul de activitate "silvicultura si exploatari forestiere"
-Declaratia privind eligibilitatea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil depus si inregistrat la organele fiscale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara pentru obiectivul
O.S.Vanju Mare - 60 000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ca in ultimii 2 ani a incheiat si executat un contract similar in valoare de 60 000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face la casieria unitatii din Dr.Tr.Severin str Eroii de la Cerna nr.22
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Finlandeza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2007 12:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Dr.Tr.Severin str Eroii de la Cerna nr.22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele trebuie sa prezinte imputernicirea ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bdul Nicolae Titulescu nr.14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Dinicu Golescu nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10873, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al D.S.Dr.Tr.Severin
Adresa postala: str Eroii de la Cerna nr.22, Localitatea: Dr.Tr.Severin, Cod postal: 220148, Romania, Tel.0252316621, Email: [email protected], Fax: 0252312308
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2007 14:16