Licitatie Publica - Servicii de regenerarea padurilor OS Bals
Anunt de participare numarul 5505/14.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ROMSILVA - DIRECTIA SILVICA SLATINA
Adresa postala: str. Aleea Oltului nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230094, Romania, Punct(e) de contact: biroul impaduriri-dezvoltare, Tel.0249432013, In atentia: ing. Rauta Dorian, Email: [email protected], Fax: 0249432002
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ROMSILVA - DIRECTIA SILVICA SLATINA
Adresa postala: str. Aleea Oltului nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230094, Romania, Punct(e) de contact: biroul impaduriri-dezvoltare, Tel.0249432013, In atentia: ing. Rauta Dorian, Email: [email protected], Fax: 0249432002
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ROMSILVA - DIRECTIA SILVICA SLATINA
Adresa postala: str. Aleea Oltului nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230094, Romania, Punct(e) de contact: biroul impaduriri-dezvoltare, Tel.0249432013, In atentia: ing. Rauta Dorian, Email: [email protected], Fax: 0249432002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de regenerarea padurilor OS Bals
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: OS Bals
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii servicii de regenerarea padurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77230000-1 - Servicii pentru silvicultura conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
impaduriri integrale 20 ha; completari+refaceri 7 ha; ARN 52 ha; intretineri plantatii 194 ha; semanaturi in pepiniere 530 ari
Valoarea estimata fara TVA: 388, 771RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare(1.2% din valoarea fara TVA): lot 1=1803.2 lei;lot 2=405.2 lei;lot 3=2456.9 lei. Garantia de buna executie=5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale si catre stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil, completarea formularului "Informatii privind situatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara : lista principalelor prestari in ultimii trei ani;se solicita prezentarea unui contract ce are ca obiect servicii similare insotit de copie a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor; se solicita declaratie privindpersonalul responsabil pentru indeplinirea lucrarilor, insotita de copie dupa diploma de studii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
28.03.2007
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.04.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2007 12:00
Locul: sediul Directiei Silvice Slatina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
personal imputernicit din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 317095, Romania, Tel.0251413179, Fax: 0251415751
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: b-dul Dinicu Golescu nr. 38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Recursul se introduce in termen de 15 zile de la comunicarea hotararii instantei de fond
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Slatina-compartimentul juridic
Adresa postala: str. Aleea Oltului nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230094, Romania, Tel.0249432013, Email: [email protected], Fax: 0249432002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2007 10:43