Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reglementare tehnica/activitati specifice de reglementare privind Programul nr. 4/2011


Anunt de participare numarul 136042/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Laura Maciuceanu, Tel. +40 372111555, In atentia: domnului Bogdan Railleanu -Director General, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reglementare tehnica/activitati specifice de reglementare privind Programul nr. 4/2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului precum si ]ntreg teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reglementare tehnica/activitati specifice de reglementare privind Programul nr. 4/2011, in domeniul actiuni asupra constructiilor
LOT 1 -Instrumentarea seismica si determinarea caracteristicilor dinamice in situ pentru cladirile de utilitate publica.
Criterii de selectare si echipare a cladirilor si stabilire program de instrumentare seismica.
LOT 2 -Accelerograme artificiale si inregistrate, compatibile cu prevederile codului de proiectare seismica P 100-1, pentru calculul dinamic liniar si neliniar al constructiilor
LOT 3 -Cercetari pentru imbunatatirea parametrilor de functionare airetelei nationale seismografice pentru constructii.Scheme de instalare echipamente, calibrare si optimizare parametri de functionare.LOT 4 -Analiza comportarii structurilor si terenurilor la actiuni seismice prin determinarea teoretica si experimentala a perioadelor proprii de vibratie. Metodologie de expertizare a constructiilor
LOT 5 -Expertizarea tehnica a structurilor de cladiri P +4E din panouri mari (evaluari prin calcul si determinari in situ) si stabilirea de solutii cadru de interventie (studiu de caz: Proiecte tip nr.4117/1962 si nr.10113/1966)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de cercetare si de dezvoltare
Valoarea estimata fara TVA: 669, 427RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part este 2% din val est fara TVA a fiecarui lot in parte, pt lotul 1 este de 1.541 RON- pentru lotul 2 este de 2.560 RON- pentru lotul 3 este de 3.673 RON- pentru lotul 4 este de 2.388 RON- pentru lotul 5 este de 3.226 RON.Per de val: 90 zile cal incepand cu data limita pentru dep ofert. Modul de constit a gar de part: 1) Scris de gar banc ? completare F nr. 12. De recomandat este ca Scris de gar banc sa fie elib de o banca din Romania sau dupa caz de o banca din strainatate. 2)?OP? confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei, insotit de un document prin care se specifica destinatia. 3) Instr de gar emis in conditiile legii de o soc banc ori de o soc de asig.Ofert. care la data si ora dechiderii acestora nu sunt insotite de dovada constit gar pt part vor fi respinse ca inaccept. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge cont ca nefondata, aut contrac va retine contest 1% din gar de part: - respectiv770 RON pentru LOT 1 - respectiv 1279 RON pentru LOT 2- respectiv 1836 RON pentru LOT 3- respectiv 1194 RON pentru LOT 4- respectiv 1613 RON pentru LOT 5.Date pentru constit gar de part: Trez Mun Buc RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Gar de part se va restitui in conf cu art.88 din H.G. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5 % din valoarea contractului fara TVA, conform prevederilor contractului.Garantia de buna executie se constituie, in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care devine anexa la contract. (Formular 13)Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romania sau dupa caz de o banca din strainatate.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-F1, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-F1A, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-F1B, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F1C.Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Cristian PETRESCU ?Ministru;
-Gheorghe Nastasia - Secretar General;
- Mihai Calota ? Director General ? Directia Generala Juridica;
-Alina Dinca ? Director General - Directia Generala Economica si Administrativ;
-Bogdan Raileanu ? Director General Directia Generala Achizitii Publice;
- Cristian Paul Stamatiade ? Director - Directia Tehnica in Constructii;
- Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatiaobligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun oferteleCertificatele se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-F2 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Decl cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de: - minim 100.000 lei pentru lotul 1, - minim 200.000 lei pentru lotul 2, - minim 200.000 lei pentru lotul 3, - minim 200.000 lei pentru lotul 4, - minim 200.000 lei pentru lotul 5.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. In cazul ofert individse va lua in considerare cifra de afaceri medie anuala a acestuia pentru cei3 ani de referinta indicati.
In cazul ofertelor comune, se va lua in calcul cifra de afaceri medie anuala a asocierii respective pentru fiecare dintre cei 3 ani de referinta mentionati, prin luarea in considerare a cifrei de afaceri a tuturor membrilor grupului. In cazul in care oferta este depusa de o asoc de op ec, se va prez o fisa centr pentru asoc in ansamblu, semnata de catre reprez legal al asoc desemnat ca lider, precum si fise centr individ pt fiecare asoc in parte, semnate de reprez legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.In cazul in care of se incadreaza in cat intrepr mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt def. prin Legea nr.346/2004 privind stim infiintarii si dezvoltarii intrepr mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681 / 29 iulie 2004, cu modif si compl ulterioare, acesta benef de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, of trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fise de experienta similara, pentru contracte al caror obiect a fost servicii de elaborare de reglementari tehnice sau activitati de cercetare Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor (denumirea contractului, partile contractactului, valoarea contractului, durata contractului.
Pentru loturile 1 si 3 se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare in domeniul ingineriei seismice, in principal in monitorizarea instrumentala a constructiilor la actiunea seismica, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pe lotul respectiv. Pentru lotul 2 se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare si/sau intocmire de baze de date in domeniul ingineriei seismice (calculul dinamic liniar si neliniar al structurilor), inclusiv in generarea si prelucrarea de date inregistrate la actiunea seismica, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pe lotul respectiv.
Pentru lotul 4 se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare in domeniul ingineriei seismice (analiza prin calcul si experimentala a structurilor si terenului de fundare), inclusiv investigarea in situ si monitorizarea instrumentala a constructiilor la actiunea seismica, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pe lotul respectiv.Pentru lotul 5 se vor prezenta maxim 3 contracte de cercetare in domeniul investigarii in ? situ si proiectarii constructiilor de locuinte din beton armat, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pe lotul respectiv.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda lei si euro la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv
Infor referitoare la studiile, preg prof si calif pers de conducere, precum si ale persoanelor cu studii superioare, responsabilepentru indeplinirea contractului
1. Prezentarea Listei persoanelor cu studii superioare propusi de ofertant pentru elaborarea lucrarii, cu indicarea coordonatorului pentru elaborarea lucrarii2. CV-urile persoanelor cu studii superioare propuse de ofertant pentru elaborarea lucrarii incluzand calificarile si experienta profesionala a acestora. CV-urile trebuie sa fie depuse in formatul indicat (Formular 5).Cerinte minime: avand in vedere specificul contractului se solicita ca echipa sa fie formata obligatoriu din: Loturile 1 si 3: cercetatori stiintifici atestati si cadre didactice universitare cu activitate in domeniul ingineriei seismice, inclusiv in monitorizarea instrumentala a constructiilor la actiunea seismica, precum si proiectanti de structuri, cu o experienta in domeniu de minim 3 ani.
L 2- cercetatori stiintifici atestati si cadre didactice universitare in domeniul ingineriei seismice (calculul dinamic liniar si neliniar al structurilor), inclusiv in generarea si prelucrarea de date inregistrate la actiunea seismica, precum si proiectanti de structuri utilizatori de accelerograme pentru calculul structurilor, cu o experienta in domeniu de minim 3 ani.
L 4: cercet stiint atestati si cadre did univ cu activ in dom ingineriei seismice (analiza prin calcul si experimentala a structurilor si terenului de fundare), inclusiv in investigarea in situ si monitor instrum a construct la actiunea seismica, precum si proiect de struct de beton armat si otel, cu o experienta in domeniu de minim 3 ani.L 5: cercet stiint atestati, cadre did universit, proiect de structuri pentru constr din beton armat, inclusiv pt investig in situ a acestora, precum si specialisti atest pt domenii care vizeaza rezist si stabilit constr cu structura de rezistenta din beton, beton armat si zidarie, cu o experienta in domeniu de minim 3 ani.
Demonstrarea indeplinirii cerintelor minime.Indepl cer minime trebuie sa reiasa din prezentarea in mod clar si detaliat a CV-ului persoanelor responsabile propuse de ofertant.De asemenea, din CV trebuie sa rezulte dem indeplinirii cerintelor minime solic inclusiv prin: - studiile universitare/postuniversitare absolvite, inclusiv alte cursuri speciallizari ;
- desfasurarea efectiva, in ultimii 3ani, a unor activitati de cercetare / proiectare / elaborare reglementari tehnice in dom mentionat.Pers cu studii superioare propuse de ofertant pentru elaborarea lucrarii vor mentiona in CV-ul lor si referintele de identificare ale proiectelor/contractelor la care au participat, indicand domeniul, titlul, anul etc., si vor descrie detaliat pozitia detinuta, contributia efectiva si rezultatele activitatii desfasurate.In sit in care una dintre pers respons propuse sau coord proiectului nu indepl toate cerintele minime oferta se respinge
Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
70%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2012 10:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, str. Apolodor nr. 17 latura Nord- parter, camera 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor trebuie sa prezinte o imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al firmei, insotita de o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform anuntului de participare.Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate.Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.In cazul in care exista doua sau mai multe oferte cu acelasi pret autoritatea contractanta va departaja prin solicitarea reofertarii propunerii financiare in plic inchis depus la registratura MDRT).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Apolodor nr. 17, latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer