Licitatie Publica - Servicii de relatii cu clientii,din cadrul serviciului complex de furnizare a energiei electrice, si de alte activitati suport
Anunt de participare (utilitati) numarul 117116/16.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel. 2085309, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de relatii cu clientii, din cadrul serviciului complex de furnizare aenergiei electrice, si de alte activitati suport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
22 - Servicii de selectie si plasare a fortei de munca
Locul principal de prestare: Sediile filialelor de furnizare ale S.C. ELECTRICA S.A.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 36, 187, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza a se incheia cate 2 contracte de fiecare unitate beneficiara a achizitiei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de catre personalul pus la dispozitia Achizitorului de catre prestator a activitatii de relatii cu clientii din cadrul serviciului complex de furnizare a energiei electrice, in spatiile achizitorului si, ocazional, la client, a activitatii suport si activitatii anexe serviciului de furnizare a energiei electrice,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79621000-3 - Servicii de asigurare de personal de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 36, 187, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 500000 lei. Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractelor subsecvente, fara TVA, ce vor fi incheiate in baza acordului cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Plata se va face prin Ordin de Plata conform contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea acordului cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Informatii privind asociatii (daca este cazul); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale; Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia, de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani; Se va prezenta o copie de pe prima si ultima pagina pentru minim un contract ca experienta similara; Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea a minim o recomandare-copie; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii: . Se va completa si depuneo lista cu personalul propriu calificat in vederea indeplinirii acordului cadru. In cazul in care la data prezentarii listei, operatorul economic nu acopera numarul de personal calificat solicitat, acesta va prezenta detaliat modalitatea propusain vederea asigurariipersonalului responsabil pentru indeplinirea contractelor subsecvente acordului cadru.Candidatul se obliga sa asigure necesarul de personal la inceputul derularii contractului, pentru fiecare tip de activitate, pe agentii de furnizare, respectiv sa asigure personal capabil sa execute activitatile, care sa corespunda din punct de vedere numeric si alcunostintelor, aptitudinilor, nivelului de instruire. Informatii referitoare la efectuarea instruirii personalului in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare privindsecuritatea si sanatatea in munca.
Informatii referitoare la efectuarea instruirii personalului in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare privindapararea impotriva incendiilor.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/5816/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2011 13:00
Locul: Sediul SC Electrica SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, experti cooptati precum si imputerniciti ai operatorilor economici ce au depus candidatura in conditiile stipulate in documentatia de atribuire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura de atribuire este accelerata in conformitate cu dispozitiile art.113, alin. (2) si (3) din OUG nr.34/2006. Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit, fiind atasata la prezentul anunt de participare; In urma primei faze de preselectare a candidatilor, vor fi selectati minim 3 candidati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in conformitate cu dispozitiile art.256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel. 021/2085012, Email: [email protected], Fax: 021/2085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2011 18:19