Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REMORCARE A TRENURILOR, DESCARCAREA VAGOANE CARBUNE SI ACTIVITATI DE INTRETINERE , REPARATII MATERIAL RULANT SI LOCOMOTIVE


Anunt de participare (utilitati) numarul 75966/23.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrala Electrica de Termoficare Brasov S.A.
Adresa postala: str. Timis-Triaj nr.6, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Punct(e) de contact: Irinel Bunescu, Tel.0268-333192, Email: [email protected], Fax: 0268-330530, Adresa internet (URL): www.cetbv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE REMORCARE A TRENURILOR, DESCARCAREA VAGOANE CARBUNE SI ACTIVITATI DE INTRETINERE , REPARATII MATERIAL RULANT SI LOCOMOTIVE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Statia CFU - CET BRASOV
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul urmareste efectuarea urmatoarelor activitati:
- servicii transport CFR intern de materii prime
- cantarirea vagoanelor si emiterea buletinelor de cantar
- descarcare marfa - carbune
- exploatare tunel dezghet
- intretinere si reparatii inclusiv autorizarea AFER a materialului rulant
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63711000-6 - Servicii anexe pentru transportul feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de carbune ce trebuie transportata si descarcata pe perioada de 1 an - 600.000 tone/an
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de bune axecutie -5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii.Plata se va efectua lunar , in termen de 60 zile de la data emiterii facturii pe luna precedenta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de neincadrare art.180, 181-OUG34/2006 , Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul local, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor , Certificat Constatator emis de ORC in anul 2009
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabila la data de 31.06.2008 , Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare AFER pentru desfasurare activitate transport feroviar , Licenta transport feroviar, Autorizatie AFER de furnizor feroviar pentru executie lucrari de intretinere si reparatii la cai ferate si locomotive, Autorizatie AFER de furnizor feroviar pentru revizii tehnice la trenurile de marfa , intretinere si reparatii SCB, Autorizatie de furnizor feroviar, conform OMT 290/2000, Certificat de omologare tehnica feroviara si/sau Agrement Tehnic eliberat de AFER , pentru lucrari de intretinere instalatii SCB si pt.lucrari tehnice a trenurilor in statia CFR cf.OMT 290/2000, Declaratie referitoare la efectivul mediu al peronalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani , Dovada ca detine personal calificat si autorizat AFER pentru: exploatare CFR, intretinere si reparatii material rulant si locomotive, operatori PC autorizat pt.operatia de cantarire vagoane, operatori tunel dezghet, descarcatori vagoane , Sa faca dovada ca este gestionar de min 30Km infrastructura feroviara , Lista principale servicii similare prestate in ultimii 3 ani, iar val ctr. sa fie de min 1.200.000 RON, Recomandari-min.3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2009 11:00
Locul: str.Timis-Triaj nr.6 -Copr Administrativ , etII, Sala Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comsia de evaluare si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravapoleos nr. 6, sector.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: b- dul 15 Noiembrie 1987, nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268/419615, Fax: 0268/418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. CET BRASOV S.A -OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: str.Timis-Triaj nr.6, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Tel.0268/333192, Fax: 0268/330530
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2009 08:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer