Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare auto aflate in perioada de garantie extinsa si postgarantie(Dacia si Renault)


Anunt de participare (utilitati) numarul 127096/29.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010325, Romania, Punct(e) de contact:  RADUCU FEDIUC, Tel. 021 3035617, Email:  [email protected], Fax:  021 3035670, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala:  str.Brestei, nr.5, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia:  Jeana Croitoru, Email:  [email protected], Fax:  0251.307.108
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala:  str.Brestei, nr.5, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia:  Jeana Croitoru, Email:  [email protected], Fax:  0251.307.108
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala:  str.Brestei, nr.5, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia:  Jeana Croitoru, Email:  [email protected], Fax:  0251.307.108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare auto aflate in perioada de garantie extinsa si postgarantie(Dacia si Renault)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: ST Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare auto aflate in perioada de garantie extinsa si postgarantie Dacia si Renault
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparare auto aflate in perioada de garantie extinsa si postgarantie la autoturismele tip Dacia si Renault din dotarea ST Craiova
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 800 lei, garantie de buna executie10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati de finantare-surse proprii CN transelrctrica, modalitati de plata OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sa nu se afle in niciuna din situatiile prevazute la art.180 si181 din OUG34/2006-declaratie pe proprie raspundere Pentu a face dovada platii impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat se va prezenta certificat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei, emis de Administratia financiara.
.Documente de atestare a formei de inregistrare ca persoana juridica a ofertantului.
Se vor depune copii de pe documentele emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale. Si copii de pe atestate RAR pentru toate tipurile de autovehicule pentru care depune oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o lista a serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie (minim una) emise sau contrasemnate de autoritatea beneficiara, care vor contine valori, perioade de prestare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are personal de care dispune calificat si specializat in domeniu pentruverificari si service, informatii referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. In acest sens se va completa o declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) cu urmatoarele standuriaparatura pentru interogarea calculatorului auto ofertat, instalatie de verificare gaze de ardere motor, stand pentru testare reglare frane, stand pentru reglarea geometriei puntilor, instalatie pentru verificare incarcare inst. de AC, stand de verificare, reparare, montare si echilibrare a anvelopelorinformatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Standarde de asigurare a calitatiiOfertele vor include copie dupa documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatiiStandarde de protectia mediului-autorizatie de mediu pentru atelierul prestator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
obiectul procesului repetitiv-pretul ofertei.Nu se vor dezvalui informati privind identiate ofertantilor sau noile preturi.Se va desfasura intr-o singura runda avind durata de 1zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2011 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2011 10:00
Locul: CN TRanselectrica ST Craiova, str. Brestei, nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
CN Transelectrica prin Programul anual al achizitiilor publice 2011, stabileste centralizat procedurile de atribuire a contractelor de achizitii publicepentru cele 8 sucursale din care face parte si ST Craiova. Procedura de achizitie publica aprobata la nivel de companie este licitatie deschisa
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile, incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritati contractante considerat nelegalincepind cu data publicarii anuntuli de participare pentru continutul documentatiei de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica ST Craiova
Adresa postala:  str. Brestei, nr.5, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Tel. 0251.307.119, Email:  [email protected], Fax:  0251.307.108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2011 07:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer