Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de REPARARE CU RIDICARE (RR) LOCOMOTIVA LDH


Anunt de participare (utilitati) numarul 133605/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Adriana Francu, Email: [email protected], Fax: +40 268265445, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Adriana FRANCU, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Adriana FRANCU, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ? autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de REPARARE CU RIDICARE (RR) LOCOMOTIVA LDH
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A.,
str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov,
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: 517, 853.3RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2012 ? 517.853, 30lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii de reparare cu ridicare (RR) locomotiva LDH conform celor men?ionate in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50221000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a locomotivelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea minima a acordului cadru este de 409.703, 30 lei
Valoarea maxima a acordului cadru este de 517853, 30Cantitatile estimate a fi achizitionate astfel:
A) Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: Autoritatea contractanta estimeaza achizitionarea cantitatii de servicii sau produse anexe acestora, in cantitatile specificate in Caietul de sarcini, singura atestare corecta a cantitatii finale putand fi realizata doar dupa interventia de tip demontare si verificare a subansamblurilor demontate ale locomotivei.B) Cantitatile pentru care se incheie contractele subsecvente sunt cantitati previzionate a se contracta, cantitatile definitive fiind comunicate de autoritatea contractanta atunci cand intentioneaza sa achizitioneze serviciile, care au facut obiectul acordului-cadru respectiv, respectand conditiile esentiale stabilite la incheierea acestuia.
Precizam ca datorita complexitatii constructive a locomotivei si implicit numarul mare al pieselor componente ale acesteia, ne aflam practic in imposibilitatea mentionarii tuturor pieselor posibil a se defecta. Cu toate acestea, avand in vedere necesitatea respectarii sigurantiei circulatiei pe caile ferate, orice prestator al serviciilor de reparatie cu ridicare (RR) a locomotivei, este obligat sa aduca in stare de perfecta functionare locomotiva, indiferent de tipul sau de numarul de piese defecte necesar a fi inlocuite, astfel incat exista posibilitatea ca odata cu efectuarea reparatiei cu ridicare a locomotivei, sa se utilizeze piesele din tabel de la nr. crt. II (1 ? 14) dar in alte cantitati precum si alte piese, altele decat cele mentionate in tabelul amintit sau in nomenclatorul de lucrari.De asemenea, mentionam ca valoarea pieselor de schimb si a componentelor cu care se vor inlocui cele defecte, va fi cunoscuta cu exactitate dupa efectuarea verificarilor tehnice efectuate atat inaintea cat si dupa demontarea locomotivei.
La aceasta achizitie, estimam ca valoarea aferenta va acoperi cheltuielile, dar trebuie avuta in vedere posibilitatea ca pe parcursul anului 2012 sa existe modificari ale legislatiei in vigoare precum si a pretului pieselor de schimb si materialelor (care au cunoscut in fiecare an majorari consistente de pret)
Valoarea estimata fara TVA: 517, 853.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare solicitata 4.298, 00 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor3. Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare) ? in original - conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei.b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov ? in copie certificata, conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitieic) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 รท 12:30 ? in copie, conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei.- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv suma de 4.298, 00 lei. Garantia de buna executie va fi constitutita de catre prestator, printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii si depus de prestator, in original, la sediul Companiei Natioanle a Uraniului Bucuresti SA, printr-un mijloc care sa ii asigure inregistrarea, in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Valoarea garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri provenite din valorificarea productiei proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitate ? in original
- Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC 6 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt persoanele cenominalizate pe site-ul oficial al CNU SAla adresa http: //www.cnu.ro/Conducere*aID_110-pagina pentru Sucursala Feldioara + responsabilul cu atribuirea contractului Adriana Francu si responsabilul privind executia contractului Marius Andresan
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul C 7 din Sectiunea Formulare ? in original
Autorizatia de furnizor feroviar vizata de catre AFER si aflata in termenul de valabilitate pentru efectuarea serviciilor ofertate ? copie certificata - Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente ? in copie certificata - Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor;
- Ofertantul va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in copie certificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Omologarea tehnica vizata de catre AFER si aflata in termenul de valabilitate pentru efectuarea serviciilor ofertate
Specificatia tehnica avizata de AFER pentru tipul de reparatie RR
Declaratie referitoare la dotarile tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea serviciilor ofertate
Ofertantul va prezenta certificatul care atesta ca detine implementarea unui sistem de management al calitatii conform standarduluiSR: EN ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
85%
85
Descriere: Pret total = Pret reparatie cu ridicare (RR) locomotiva + Pret transport locomotiva + Pret piese de schimb
2.
Termen garantie reparatie cu ridicare (RR) locomotiva
10%
10
Descriere: Factorul de evaluare "Termen garantie reparatie cu ridicare (RR) locomotiva" care se va lua in calcul va fi de?minim 18 luni?. Pentru ?Termen garantie reparatie cu ridicare (RR) locomotiva?, oferta cu termenul de garantie maxim, (GM), va primi punctajul P3 = 10, 0 puncte. Pentru ?Termen garantie reparatie cu ridicare (RR) locomotiva?, ofertele cu alt termen de garantie mai mic, (Gm), vor primi punctajul P3, astfel: P3= Gm / GMx 10
3.
Termen executie reparatie cu ridicare (RR) locomotiva
5%
5
Descriere: Factorul de evaluare ?Termen executie reparatie cu ridicare (RR) locomotiva" care se va lua in calcul va fi de ?maxim 40 zile calendaristice?. Pentru ?Termen executie reparatie cu ridicare (RR) locomotiva?, oferta cu termenul de executie minim, (Em), va primi punctajul P2 = 5, 0 puncte. Pentru ?Termen executie reparatie cu ridicare (RR) locomotiva?, ofertele cu alt termen de executie mai mare, (EM), vor primi punctajul P2, astfel: P2 = Em/ EMx 5
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
Pondere componenta tehnica: 15 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.06.2012
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa accesarea in SEAP a propunerilor financiare, autoritatea contractanta constata cadoua sau mai multe oferte au obtinut acelasi punctaj, aceasta va face departajarea dupa cum urmeaza: a)in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj va fi declarata castigatoare oferta care, in cadrul punctajului referitor la criteriul ?pretul total? (total - 85 puncte) va prezenta cel mai mare numar de punte;b)in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj si dupa analiza efectuata conform punctuluia), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, clarificari prin intermediul SEAP, iar acestiavor incarca electronic documentele aferente propunerii financiare care va contine o noua oferta de pret.Indicatii cu privire la cerintele privind depunerea la registratura Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara a documentelor solicitate de catre aceasta ofertantilor declaraticastigatori: 1)Inainte de semnarea acordului cadru si a contractului subsecvent de achizitie publica, ofertantuldeclarat castigator vaprezenta toate documentele ofertei, in forma solicitata de catre autoritatea contractanta pentru respectivul document, adica in ?original?(?copie legalizata?), ?copie? sau ?copie certificata? asa cum au fost solicitate2)Toate documentele vor fi semnate de catre persoana care angajeaza patrimonial societatea sau, daca o astfel de facilitate i-a fost permisa, de o persoana imputernicita de aceasta.Toate documentele vor prezenta numar de inregistrare/data emitere de iesire de la ofertant, vor fi semnate, stampilate si vor avea inscrise in mod lizibil numele si functia persoanei care semneaza aceste documente.3)In prezenta documentatie prin sintagma ?copie certificata? se va intelege acea reproductie a unui act pe care apare mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura persoanei care angajeaza patrimonial in mod legal ofertantul, stampila ofertantului si data.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer