Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de reparare echipamente hidraulice - pompe de ungere


Anunt de participare (utilitati) numarul 127553/04.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  prin subunitatea sa Exploatarea de Cariera Rosia str. Constructorilor, nr.9, jud. Gorj, Localitatea:  ROVINARI, Cod postal:  215400, Romania, Punct(e) de contact:  COTRUNA CRISTINA, Tel. 0253371188;0253371189;0374176069, Email:  [email protected], Fax:  0374176014, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu capital de stat care desfasoara activitati relevante
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
servicii de reparare echipamente hidraulice - pompe de ungere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: E.C. Rosia, pentru reparatii pompe tip DL 2, DL 7, DL 4, DL 8, HR 4, HPF 4, EPU 02.120.010.2;E.C. Pesteana, pentru reparatii pompe tip DL 2, DL 7, DL 8, HR 4;E.C. Berbesti, pentru reparatii pompe tip PRD 4, EPU 01.400.120.2, EPU 03.120.013.2;E.C. Alunu, pentru reparatii pompe tip EPU 01.400.120.2, DL 2, DL 7, PRD 4, EPU 02.120.010.2, DL 4;E.C. Lupoaia, pentru reparatii pompe tip KF 4/125 G30B POB 7DP, ZP 12, EPU 03.120.013.2, EPU 01.400.120.2, G1 DR..
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului/contractelor: contractul are ca scop repararea pompelor de ungere ce se utilizeaza pentru ungerea mecanismelor ce intra in componenta utilajelor din carierele de lignit de la subunitatile E.C. Rosia, E.C. Pesteana, E.C. Berbesti, E.C. Lupoaia, E.C. Alunu. Numarul si tipurile de automate programabile pentru care se solicita oferta, sunt evidentiate in Centralizatorul din caietul de sarcini in mod explicit pentru fiecare subunitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 ? reparat pompe cu roti dintate DL2 ? 12 buc- valoare estimata 4539 lei2 ? reparat pompe cu roti dintate DL7 ? 11buc- valoare estimata 7363 lei3 ? reparat pompe cu roti dintate DL4? 6 buc- valoare estimata 2341 lei4 ? reparat pompe cu roti dintate DL8 ? 5 buc - valoare estimata 3786 lei5 ? reparat pompe cu roti dintate PRD4 ? 6 buc - valoare estimata 3299 lei6 ? reparat pompe cu roti dintate HR4? 12 buc - valoare estimata 9085 lei7 ? reparat pompe cu roti dintate HPF4? 4 buc - valoare estimata 3027 lei8 ? reparat pompe cu roti dintate KF4/125 G30B POB 7DP1? 2 buc - valoare estimata 2493 lei9 ? reparat pompe cu roti dintate G1 DR ? 4 buc -valoare estimata 2933 lei10 ? reparat pompe pentru unsoare consistenta EPU 01.400.120.2 ? 8 buc -valoare estimata 14101 lei11 ? reparat pompe pentru unsoare consistenta EPU 02.120.010.2 ? 4 buc - valoare estimata 8987 lei12 ? reparat pompe pentru unsoare consistenta EPU 03.120.013.2 ? 4 buc -valoare estimata 9181 lei13 ? reparat pompe pentru unsoare consistenta ZP 12 ?2 buc valoare estimata 1787 leiTotal 80 buc valoare estimata totala a loturilor72921 lei , include si sumele posibile a fi suplimentate pentru primele 4 luni din anul 2012Valoarea estimata aferenta anului 2011- 54690.98lei
Valoarea estimata fara TVA: 72, 921RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val.est.stabilita conf.art.6al.(3)din HG925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.09.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
L1?68lei;L2?110lei;L3?35lei;L4?57lei;L5?49lei;L6?136lei;L7?45lei;L8?37lei;L9?44lei, L10?212lei;L11?135lei;L12?138lei;L13?27lei pt toate loturile cuantumul total este de 1094lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii;de regula prin comp.cu energ electr conf.HG685/1999 si alte modal legale de plata NUMAI daca exista disponibilitati;90 de zile de la prez.fact.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta- declaratie privind eligibilitatea- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 OUG 34/2006- certficate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale- certificat constatator si certificat de inregistrare emise de oficiul Registrului Comertului- declaratia privind calitatea de participant la procedura--Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul financiar-contabil valabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente- declararea cifrei medii anuale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu valorile estimate aferente anului 2011 astfel: Lot 1 ? 3.404, 16 lei; Lot 2 ? 5.522, 40 lei; Lot 3 ?1.755, 82 lei; Lot 4 ?2.839, 20 lei; Lot 5 ?2.474, 00 lei; Lot 6 ?6.813, 60 lei; Lot 7 ? 2.270, 40 lei; Lot 8 ?1.870, 00 lei; Lot 9 ?2.200, 00 lei; Lot 10 ?10.575, 70 lei; Lot 11 ? 6.740, 00 lei; Lot 12 -6.885, 70 lei; Lot 13 -1340, 00 lei.Daca se depune oferta pentru mai multe loturi atunci cifra de afaceri va fi cel putin egala cu suma acestora
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale- fisa de informatii privind experienta similara; ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare in ultimii 3 ani, in baza a cel putin unui contract cu valoarea de minim 10% din valoarea estimata aferenta anului 2011 pentru lotul pentru care se depune oferta astfel: : Lot 1 min ? 340, 2 lei; Lot 2 min ? 552, 3 lei; Lot 3 min ? 175, 6 lei; Lot 4 min ?284 lei; Lot 5 min ? 247, 40 lei; Lot 6 min ? 681, 40 lei; Lot 7 min ? 227 lei; Lot 8 min ? 187 lei; Lot 9 min ? 220 lei; Lot 10 min ?1057, 60 lei; Lot 11 min ?674 lei; Lot 12 min ? 688, 60 lei; Lot 13 min -134 lei sau 10% din suma acestora daca sunt mai multe loturi.- copie dupa PV de receptie a serviciilor prestate- copie recomandare sau certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale- declaratie privind principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani- declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune ofertantul necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani + CV-uri pt. personalul responsabil de indeplinirea contractului- certificat privind implementarea si mentinerea sistemului de mamnagement al calitatii conform cerintelor ISO 9001:2008 sau orice alte probe/dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.- certificat/autorizatie de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o singura runda de licitatie, durata rundei 1 zi, lic. elect. va incepe la 2 zile lucr. de la invitatie elem. ofertei ce fac obiectul reofertari: pretul ofertei,
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
21470
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2011 11:00
Locul: Exploatarea de Cariera Rosia, loc.ROVINARI, str.Constructorilor, nr.9, jud.Gorj, SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavreopolos, nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/2104641, Fax:  021/2104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Audit, Legislatie si Control al S.C. SNLO S.A. Tg.Jiu
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, jud. Gorj, Localitatea:  TG JIU, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0253/222015, Fax:  0374/171114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2011 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer