Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de reparare echipamente hidraulice- pompe hidraulice


Anunt de participare (utilitati) numarul 127538/04.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  prin sunitatea sa EC Rosia STRADA CONSTRUCTORILOR, NR.9, JUD. GORJ, Localitatea:  Rovinari, Cod postal:  215400, Romania, Punct(e) de contact:  cristina cotruna, Tel. 00253/371188;0253/371189;0374/176069, Email:  [email protected], Fax:  0374176014, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala nationala care desfasoara activitati relevante
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
servicii de reparare echipamente hidraulice- pompe hidraulice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: E.C. Rosia, pentru reparatii pompe tip NYLOS;CRIC HIDRAULIC 30 tf; CRIC HIDRAULIC 50 tf; CRIC HIDRAULIC 95 tf;E.C. Pesteana, pentru reparatii pompe tip NYLOS;CRIC HIDRAULIC 200 Tf; CRIC HIDRAULIC 50 tfE.C. Rosiuta, pentru reparatii pompe tip NYLOS; P80 E016; CRIC HIDRAULIC 25 tf; CRIC HIDRAULIC 50 tfE.C. Alunu, pentru reparatii pompe tip ZE 5640 MW-R;E.C. Lupoaia, pentru reparatii pompe tip NYLOS; CRIC HIDRAULIC 25 tf; CRIC HIDRAULIC 50 tf; CRIC HIDRAULIC 100 tf.E.C. Husnicioara pentru reparatii CRIC HIDRAULIC 50 tf
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
repararea pompelor hidraulice manuale sau actionate electric ce se utilizeaza la activitatea de vulcanizare la cald a bemzilor de cauciuc.reparearea cricurilor hidraulice ce se utilizeaza la instalatiile hidraulice de ridicat, de presat, de depresat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? reparat pompe hidraulice ENERPAC tip ZE 5640 MW-R ? 3 buc val estim.7384 lei2 ? reparat pompe hidraulice pentru vulcanizari tip NYLOS? 23buc.val. estim.32298.93 lei3 ? reparat cricuri hidraulice 25 Tf? 16 buc val estim 34240 lei4 ? reparat cricuri hidraulice 30 Tf ? 1 buc val estimata 4152 lei5 ? reparat cricuri hidraulice 50 Tf? 25 buc val estimata 80400 lei6 ? reparat cricuri hidraulice 95 Tf ? 2 buc val estim 10586.67 lei7 ? reparat cricuri hidraulice 100 Tf ? 2 buc val estim 8320 lei8 ? reparat cricuri hidraulice 200Tf ? 1 buc val estimata 4960 lei9 ? reparat pompe hidraulice ENERPAC tip P80 E016 ? 10 buc val. estimata 13333.33 leiValoarea estimata a contractului fara TVA este de 195.674, 93 lei din care pentru anul 2011 146.756, 20 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 195, 674.93RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val.est.stabilita conf.art.6al.(3)din HG925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.09.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1-110leiLot2?480leiLot3?513lei;Lot4?62lei;Lot5?1206lei;Lot6?158lei;Lot7?124lei;Lot8?74lei;Lot9?200lei ofertta pentru toate loturile, cuantumul total al garantiei de participare este de 2.931 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii;de regula prin comp.cu energ electr conf.HG685/1999 si alte modal legale de plata NUMAI daca exista disponibilitati;90 de zile de la prez.fact.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta- declaratie privind eligibilitatea- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 OUG 34/2006- certficate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale- certificat constatator si certificat de inregistrare emise de oficiul Registrului Comertului- declaratia privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 /OUG34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul financiar-contabil valabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente- declararea cifrei medii anuale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu urmatoarele valori estimate pe 2011: Lot 1 ? 5.538, 00 lei; Lot 2 ? 24.224, 20 lei; Lot 3 ? 25.680, 00 lei; Lot 4 ? 3.114, 00 lei; Lot 5 ? 60.300, 00 lei; Lot 6 ? 7940 lei; Lot 7 ? 6240 lei; Lot 8 ? 3.720 lei; Lot 9 ? 10.000 lei. Daca se depune oferta pentru mai multe loturi atunci cifra de afaceri va fi cel putin egala cu suma acestora
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale- fisa de informatii privind experienta similara; ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare in ultimii 3 ani, in baza a cel putin unui contract cu valoarea de minim 10% din valoarea estimata aferenta anului 2011 pentru lotul pentru care se depune oferta astfel: Lot 1 min ? 553, 8 lei; Lot 2 min ? 2422, 42 lei; Lot 3 min ? 2568, 00lei; Lot 4 min ? 311, 40 lei; Lot 5 min ? 6030, 00 lei; Lot 6 min ? 794, 00 lei; Lot 7 min ? 624, 00 lei; Lot 8 min ? 372, 00 lei; Lot 9 min ? 1000 lei; sau 10% din suma acestora daca sunt mai multe loturi. sau 10% din suma acestora daca sunt mai multe loturi.- copie dupa PV de receptie a serviciilor prestate- copie recomandare sau certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale- declaratie privind principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani- declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune ofertantul necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani + CV-uri pt. personalul responsabil de indeplinirea contractului- certificat privind implementarea si mentinerea sistemului de mamnagement al calitatii conform cerintelor ISO 9001:2008- certificat/autorizatie de mediu-autorizatie ISCIR pentru executarea reparatiilor la dispozitivele de ridicat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
durata rundei 1 zi lucratoare, nr. de runde 1, elem de reofertare pretul ofertei,
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
21470
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2011 11:00
Locul: Exploatarea de Cariera Rosia, loc.ROVINARI, str.Constructorilor, nr.9, jud.Gorj, SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavreopolos, nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/210464, Fax:  021/2104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Audit, Legislatie si Control al S.C. SNLO S.A. Tg.Jiu
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, jud. Gorj, Localitatea:  Tg.Jiu, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0253/222015, Fax:  0374/171114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2011 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer