Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare, intretinere a generatoarelor electrice aferente SH Curtea de Arges.


Anunt de participare (utilitati) numarul 92453/21.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Prin Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Anghel, Tel.0248507289, Email: [email protected], Fax: 0248507238, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare, intretinere a generatoarelor electrice aferente SH Curtea de Arges.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Principalul loc de prestare:
Lotul 1: Baraj Vidraru-30 km fata de orasul C.de Arges
CHE Cumpana-60 km fata de orasul C.de Arges
CHE Valsan-50 km fata de orasul C.de Arges
Lotul 2: UH Campulung cu urmatoarele locatii:
CHE DOBRESTI- 66 km fata de orasul Campina Jud. Prahova
CHE SCROPOASA-100 km fata de orasul Campina Jud. Prahova
Formatia de intretinere electromecanica Dambovita: 70 km fata de orasul Campina Jud. Prahova
Baraj Apa Sarata-5 Km fata de orasul Campulung, Jud. Arges
CHEMP Sinaia 0- In orasul Sinaia Jud. Prahova
CodCPV: 50532300-6
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare, intretinere a generatoarelor electrice aferente SH Curtea de Arges.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532300-6 - Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1-3 grupuri electrogene
Lotul 2-6 grupuri electrogene
Tipurile de grupuri electrogene, caracteristicile tehnice sunt definite in Caietele de sarcini atasate la Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare nu se solicitaGarantie de buna executie nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic- Completarea in originial a Anexei nr. 10 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata- pentru persoane juridice romane.
Autorizatie de functionare pentru persoanele fizice romane.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestareori apartenenta din punct de vedere profesional si copie pasaport-Pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ulltimii 3 ani.Completarea in originial a Anexei nr. 15 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Completarea in originial a Anexei nr. 13.
Standarde de asigurarea calitatii: Certificare sistemului de management integrat calitate -mediu conform SR EN ISO 9001/2001 RESPECTIV ISO 14001/2005 sau echivalent in societatea lor pentru domeniul in cauza.
Declaratie prin care operatorul economic sa dovedeasca faptul ca a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.-Formularul D COMPLETAT IN ORIGINAL
Declaratie prin care operatorul economic sa dovedeasca faptul ca a tinut cont de obligatiile referitoare la PROTECTIA MEDIULUI.-Formularul E COMPLETAT IN ORIGINAL
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2010 11:30
Locul: SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES, B-DUL BASARABILOR NR. 82-84, Curtea de Arges, Jud. Arges.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Str. Victoriei nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624494, Email: [email protected], Fax: 0248219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SH Curtea de Arges
Adresa postala: B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507208, Email: [email protected], Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2009 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer