Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de reparare, intretinere si verificare a echipamentului medical "Instalatie fixa roentgendiagnostic cu un post, tip Siregraph CF" si piese de schimb pentru acest echipament radiologic


Anunt de participare numarul 27636/10.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02497 PITESTI
Adresa postala: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110069, Romania, Punct(e) de contact: Liana TOMA, Tel.0248-221154, 0248-218090, Email: [email protected], Fax: 0248-221154, 0248-218090
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de reparare, intretinere si verificare a echipamentului medical "Instalatie fixa roentgendiagnostic cu un post, tip Siregraph CF" si piese de schimb pentru acest echipament radiologic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante din strada Negru Voda, nr. 47, judetul Arges, cod postal 110069
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia publica de servicii de reparare, intretinere si verificare a echipamentului medical "Instalatie fixa roentgendiagnostic cu un post, tip Siregraph CF" si de piesa de schimb pentru acest echipament radiologic: cablu 3S1 complet cablu de comunicare 24S2AMP2 la 3S1AMP1 intrerupt pentru functia de SID.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de reparare, intretinere si verificare a echipamentului radiologic pentru 4 luni, cu posibilitatea de prelungire prin act aditional pana la data de 30.04.2008; furnizare piesa de schimb cablu 3S1 complet cablu de comunicare 24S2AMP2 la 3S1AMP1 intrerupt pentru functia de SID, cantitate 1.
Valoarea estimata fara TVA: 33, 010.08RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea suplimentarii cantitatii de servicii pana la 31.04.2008.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: contractele incheiate cu CASAOPSNAJ. Plata: cu ordin de plata, prin contul RO36TREZ0465041XXX000337 deschis la Trezoreria Pitesti, in termen de max. 90 de zile de la data emiterii facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea; 2.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate legat de obiectul contractului, iar ofertantii din alta tara: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Avizul de functionare a firmei pentru activitatea de import, comercializare, depozitare dispozitive medicale si pentru reparare, verificare si punere in functiune echipament radiologic, emis de Ministerul Sanatatii Publice; 2. Certificatul de inregistrare a reprezentantului autorizat al producatorului, emis de Ministerul Sanatatii Publice; 3. Autorizatia C.N.C.A.N. pentru manipulare, reparare, verificare si intretinere a instalatiei roentgen ce face obiectul contractului; 4. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii de care dispune (calificari ale personalului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Daca documentatia se transmite in forma scrisa si/sau pe suport magnetic, plata se face cu numerar la casieria unitatii sau cu ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant, cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: B-dul Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se transmit Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor. Procedura de solutionare a contestatiilor este prevazuta la art. 255 a 282 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Strada Negru Voda, nr. 47, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110069, Romania, Tel.0248-218090, Email: [email protected], Fax: 0248-218090
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2007 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer