Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare saboti de franare si sisteme de franare cu saboti


Anunt de participare (utilitati) numarul 118165/29.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  prin subunitatea sa E.C. Rosia, str. Constructorilor, nr.9, jud. Gorj, Localitatea:  ROVINARI, Cod postal:  215400, Romania, Punct(e) de contact:  biroul Atribuire Contracte P.L.S., Tel. 00253/371188;0253/371189;0374/176069, In atentia:  ing. Marius Mohora, Email:  [email protected], Fax:  0253/372208, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala nationala care desfasoara activitati relevante
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare saboti de franare si sisteme de franare cu saboti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Subunitatile S.C. SNLO S.A. Tg.Jiu: E.C. Rosia (din loc.Rovinari), E.C. Pesteana (din loc. Urdari), E.C. Rosiuta (din loc. Motru), E.C. Berbesti (din loc. Berbesti), E.C. Alunu (din loc. Alunu)
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop repararea/reconditionarea sabotilor de franare si a sistemelor de franare cu saboti (simple sau cu contragreutati) utilizate la diversele mecanisme de actionare ale utilajelor din carierele de lignit: benzi transportoare, utilaje de excavare si haldare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 ? reconditionare saboti Ø710 troliu excavator ERC 1400 ? 92 buc.
2 ? reconditionare saboti Ø630 troliu excavator ERC 2000 ? 8 buc.
3 ? reconditionare saboti Ø630 TMC ? 64 buc.4 ? reconditionare saboti Ø850 ambreiaj rotire excavator ERC 1400 ? 108 buc.
5 ? reconditionare saboti Ø500 ? 32 buc.
6 ? reconditionare saboti Ø400 ? 26 buc.
7 ? reconditionare saboti Ø350 ? 40 buc.
8 ? reconditionare saboti Ø320 ? 30 buc.
9 ? reconditionare saboti Ø315 ? 10 buc.
10 ? reconditionare saboti Ø250 ? 12 buc.
11 ? reconditionare saboti Ø200 ? 11 buc.
12 ? reconditionare/reparare sisteme de franare cu saboti Ø710 (cu contragreutati) folosite la troliu ridicare-coborare brat excavator ERC 1400 ? 4 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 98, 062RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val.est.stabilita conf.art.6al.(3)din HG925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Distincta pe fiecare lot: Lot1?353lei;Lot2?30lei;Lot3?198lei;Lot4?441lei;Lot5?68lei;Lot6?47lei;Lot7?50lei;Lot8?32lei;Lot9?17lei;Lot10?20lei;Lot11?10lei;Lot12?205lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii;de regula prin comp.cu energ electr conf.HG685/1999 si alte modal legale de plata NUMAI daca exista disponibilitati;90 de zile de la prez fact
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 OUG 34/2006
- certficate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale
- certificat constatator si certificat de inregistrare emise de oficiul Registrului Comertului
- declaratia privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul financiar-contabil valabil la 31.12.2009 sau 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente
- declararea cifrei medii anuale pe ultimii 3 ani, care sa fie mai mare sau cel putin egala cu valoarea estimata aferenta anului 2011 a fiecarui lot pt. care se depune oferta sau cu suma acestora daca se depune oferta pt. mai multe loturi
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale
- fisa de informatii privind experienta similara; ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si executiei integrale in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de servicii similare cu valoarea de minim 10% din valoarea estimata aferenta anului 2011 pt. lotul la care depune oferta sau 10% din suma acestora daca sunt mai multe loturi
- copie dupa PV de receptie a serviciilor prestate
- recomandare emisa in anul curent in original sau certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale
declaratie privind principalele prestari de servicii executate in ultimii 3 ani
- declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentelor tehnice de care dispune ofertantul necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani + CV-uri pt. personalul responsabil de indeplinirea contractului
- certificat privind implementarea si mentnerea sistemului de mamnagement al calitatii conform cerintelor ISO 9001:2008
- certificat/autorizatie de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o singura runda de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2679
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2011 11:00
Locul: E.C. Rosia, ROVINARI, str.Constructorilor, nr.9, jud.Gorj, 215400, Sala de sedinte, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unor imputerniciri legale
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavreopolos, nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/2104641, Fax:  021/2104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform dispozitiilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Audit, Legislatie si Control al S.C. SNLO S.A. Tg.Jiu
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, jud. Gorj, Localitatea:  Tg.Jiu, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0253/222015, Fax:  0374/171114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2011 07:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer