Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A SISTEMELOR DE ETANSARE MECANICE POMPE


Anunt de participare (utilitati) numarul 68867/18.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: CNE Cernavoda, Tel.0241/239.337-239.352 int. 2251, In atentia: Ontelus Elena, Email: [email protected], Fax: 0241236006, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINEREA SISTEMELOR DE ETANSARE MECANICE POMPE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Cernavoda
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINEREA SISTEMELOR DE ETANSARE MECANICE POMPE:
- Asistenta tehnica la cerere;
- Asistenta tehnica in regim de urgenta;
- Servicii inginerie(intocmire lista piese de schimb, elaborare documentatie);
- Reparare etansari mecanice;
- Pregatire personal;
- Livrare piese de schimb;
- Livrare sisteme de etansare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50511000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 621, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare este de 72.000 Lei.- Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006
Declaratie privind eligibilitatea
Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil din anul precedent, (Lichiditate generala>100%, solvabilitate patrimoniala>30%);
- Scrisori de bonitate;
- Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani . Se accepta ofertanti care au cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate minim 1.000.000 lei- Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea financiara a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor serviciisimilareprestate in ultimii 3 ani.
2. Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru prestarea serviciilor.
3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate.4. Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor.
5. Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea ofertantului pentru prestarea serviciilor: - pentru managementul calitatii conform Legii nr. 111/1996 si Ordin CNCAN nr.71/2003, NMC-07 clasa de calitate 4, pentru ofertantii romani sau certificat ISO 9001/2000 pentru ofertantii straini.
- autorizatie ISCIR conform NC 3-86, CR 2-99, CR 3-99, pentru toti ofertantii romani sau straini
- pentru acceptarea operatorului economic pentru lucru in intreprinderile operatoare, conform Ordin CNCAN nr.228/2002, sau angajamentul ferm al ofertantului ca va obtine aceasta autorizatie in maxim 30 zile lucratoare de la data de adjudecare, daca este declarat castigator
6. Declaratia de conformitate.
7. Informatiile privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le poate lua. Intre achizitor si ofertantul castigator se va incheia o Conventie de protectia mediului pentru activitatile desfasurate la sediul Achizitorului (daca este cazul).
8.Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea tehnica si/sau profesionala cu detalierea resurselor tehnice si/sau profesionale pe care le va pune la dispozitia ofertantului
9. Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/ partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
termen de raspuns
5%
Descriere: Termen de raspuns in caz de urgenta
2.
termen de reparatie
5%
Descriere: reparatie de urgenta a etansarilor max 3 zile
3.
Executia (inclusiv livrarea) etansarilor
10%
Descriere: Executia si livrarea etansarilor in 14 zile
4.
Perioada de garantie a etansarilor
5%
Descriere: Perioada de garantie a etansarilor min 18 luni
5.
pret
75%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD 23248
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.01.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2009 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.01.2009 13:30
Locul: CNE Cernavoda, Str Medgidiei nr 1, Pav 2, Serviciiul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia este disponibila in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, Contencios
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2008 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer