Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare - Verificare metrologica si reparare contori de energie termica


Anunt de participare (utilitati) numarul 79997/16.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APATERM S.A.GALATI
Adresa postala: str. Crizantemelor, nr. 6, Localitatea: Galati, Cod postal: 800351, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN AURELIAN TEODORU, Tel.0236473100, Email: [email protected], Fax: 0236465550, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare - Verificare metrologica si reparare contori de energie termica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Laboratoarele autorizate ale prestatorilor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare - Verificare metrologica si reparare contori de energie termica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
10 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.07.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie -5% din pretul contractului, fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta obligatorie:
1) Declaratia privind eligibilitatea
2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 OG 34/2006 lit.a, b, d, e
3) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
4) Certificatul de inregistrare fiscala (CUI).
5)Documente din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat ;
Autorizatii de functionare
- Autorizatie de laborator emisa de BRML pentru activitatea de verificare metrologica, conform I.M.L.5 05, aprobat prin HG 1660/2005 si sa faca dovada ca la data desfasurarii procedurii de achizitie nu i s-a retras, suspendat sau restrans autorizatia pentru activitatea de verificare metrologica.
6) Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de autoritatile competente ;
Gradul de indatorare < 3, calculat dupa formula datorii mai vechi de un an/ capitaluri proprii - cerinta minima obligatorie
Nota: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorie:
1)Lista principalelor servicii de verificare metrologica si reparare contori energie termica, realizate in ultimii 3 ani.
Confirmarea acestor servicii se realizeaza printr-o declaratie scrisa a operatorului economic.
2)Fisa experienta similara conf. form. B3.
Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract a carui obiect a fost executia de servicii similare si care a avut o valoare de 800.000 lei sau 203.102 Euro.Contractul nominalizat va fi anexat in copie.In cazul in care ofertantul depune oferta pentru o parte din loturi si nu pentru toate 10 loturi valoarea contractului solicitat ca experienta similara va fi redusa proportional cu numarul de contoare maxim corespunzator lotului/loturilor pentru care se depune oferta.
3)Autoritatea contractanta a stabilit ca cerinta obligatorie asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.) cu echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare de verificare metrologica autorizate , baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii.
4)Informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, a personalului tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii si a persoanelor responsabile pentru realizarea contractului.
5)Informatii privind subcontractanti
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Persoanele juridice nominalizate ca subcontractanti in cadrul unei ofertei, nu au dreptul de a depune oferta proprie sau in asociere.
Ofertantul va completa obligatoriu un formular cu subcontractantii si specialitatea acestora precum partea/partile din contract ce urmeaza a le realiza.
6)Standarde de asigurarea calitatii
Implementarea si certificarea sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2009 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2009 09:30
Locul: La sediul SC APATERM SA GALATI, Str. Crizantemelor, nr.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatiilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos Nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic-IT
Adresa postala: Str. Crizantemelor, nr.6, Localitatea: Galati, Cod postal: 800351, Romania, Tel.0236 473100, Email: [email protected], Fax: 0236 314057, Adresa internet (URL): www.apatermgl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2009 17:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer