Licitatie Publica - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare Supaweight 4000 din dotarea ACI Siret
Anunt de participare numarul 73630/16.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: C.N.A.D.N.R. SA - DRDP Iasistr. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.0232214430, In atentia: ing. Catalin Iulian Dimache, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul UAACI, Tel.0232214430, In atentia: ing. Florin Hopsa, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.0232214430, In atentia: jur. Silviu Scripcariu, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232214430, In atentia: Registratura, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare Supaweight 4000 din dotarea ACI Siret
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: ACI Siret
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 155, 194 si 404, 101RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa este de un contract pe an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si deintretinere a instalatiilor de cantarire in mers pentru vehicule rutiere, tip Supaweight 4000, achizitie piese de schimb necesare functionarii, in perioada mai 2009- mai 2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 instalatii de cantarire in mers pentru vehicule rutiere, tip Supaweight 4000.
Valoarea estimata fara TVA: intre 155, 194 si 404, 101RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare - SGB, achitata numerar la casieria societatii sau prin virament cu OP in contul DRDP Iasi-RO33RNCB0175008094080037-BCR Iasi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in conformitate cu art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind egibilitatea2.Declaratie privind calitate de participant la procedura;
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
4.Certificate constatatoare pentru plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetul local valabile la data deschiderii ofertelor.
5.Certificatul de inregistrare emis de ORC copie.
6.Actul constitutiv (contractul de societate sau statut)- copie.
7.Certificatul de inregistrare fiscala emis de ANAF-DGFP copie legalizata.
8.Certificat constatator emis de catre ORC de pe langa Tribunalul teritorial, care sa ateste obiectul de activitate alofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturilecontabile la 31.12.2007 si 30.06.2008 vizate si inregistrate la DGFP.
2.Balanta contabila la 31.01.20093.Fisa informatii generale
4.Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.
5.Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii decreditconfirmate de bancisau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derulariicontractului pe o peritada de 90 zile6.Pentru a demonstra ca nu au datorii la DRDP Iasi ofertantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani insotite de certificari de buna executie, Formular 12 E
2.Declaratie privind dotarea dcu echipamente tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de serviciiFormular 12 H.
3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si ale cadrelor de conducere, responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Formular 12I +CV
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2009 10:00
Locul: sediul DRDP Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentatni ai operatorilor economici, alte persoane autorizate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Anastasie Panunr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700023, Romania, Tel.40(232)217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr.6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 02131046442
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232214430, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2009 13:12