Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor NISSAN


Anunt de participare (utilitati) numarul 132722/20.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: SUCURSALA DE TRANSPORT SIBIU, B-dul Corneliu Coposu nr. 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 269207133, In atentia: Dirlea Ilie, Email: [email protected], Fax: +40 269207101, Adresa internet (URL): www.stsb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor NISSAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Conform Caietului de Sarcini;
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii de reparare si de intretinere a autoturismelor NISSAN apartinand Transelectrica Sucursala Sibiu mentionate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii de reparatii si intretinere autoturisme NISSAN, in conformitate cu cerintele solicitate inCaietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 170, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: 3400 lei. Valabilitate :90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Constituire: -instrument de garantareemis in conditiile legii, emis de o societate bancara ori de o soc. de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire, in original;
-ordin de plata, in contulTranselectrica Sibiu nr. RO32RNCB0227016318360001, BCR Sibiu, confirmat de banca emitenta, copie;
-numerar la casieria de la sediul Transelectrica Sibiu.In cazul in care un op. ec. depune o contestatie care este respinsa de CNSC ca nefondata, in cf. cu art. 2781 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din gar. de participare suma de 1.700 lei. In cazul in care op. ec. este IMM, pentru a putea beneficia de prev. L.346/2004, art. 16, alin. 2, acestaare obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a gar. de participare declaratie pe proprie raspundere, cf. Anexei nr. 1 din L. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: SURSE PROPRII ;Modalitati de plata : prin transfer bancar cu ordin de plata, sau alte forme de plata prevazute de legislatia in vigoare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 180 din OG 34/2006, Formularul A. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
2.)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 181 din OG 34/2006, Formularul B. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.3.) - Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, Formularul K. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt :
- Director Sucursala Sibiu : Vasile METIU
- Director Tehnic Suc. Sibiu : Valentin ZAHARESCU( in calitate de inlocuitor al directorului de sucursala )4.)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/12.10.2010, Formularul L
5.)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original, sau copie legalizata, sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6.) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original, sau copie legalizata, sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Nota: -Certificatele de la pct. 5 si 6 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se deschid ofertele. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5) si 6), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
7.)Prezentarea generala a ofertantului: fisa de informatii generale, Formularul J.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. 1)Documente care dovedesc inregistrarea si obiectul de activitate: Certificat constatator emis de ONRC sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate din certificatul constatator emis de ONRC un cod CAEN corespondent cu obiectul contractului.
Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie;
Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
2)Autorizari specifice contractului : Autorizatie Tehnica Clasa I si II de autorizare pentru autoturisme NISSAN, eliberata de Registru Auto Roman, in conformitate cu prevederile OG 82/2000, aprobata prin Legea 222/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si RNTR-9 :2005, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
2. Resurse umane
3. Resurse tehnice;
4 Gradul de acoperire la nivel local cu cel putin o unitate de reparatii autorizata RAR.
5. Informatii privind subcontractantii/asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul procesului repetitiv: pretul total al ofertei. In cursul desfasurarii licitatiei electronice nu se vor dezvaluii informatii privind identitatea ofertantilor sau noile preturi. Etapa finala se desfasoara intro singura runda, avand durata de 1 zi. .Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.Ofertantul cu pretul cel mai scazut, rezultat in urma licitatiei electronice, are obligatia de a depune in original la registratura autoritatii contractante in termen de 3 zile lucratoare, oferta, refacuta, la valoarea licitata electronic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA1573
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2012 10:00
Locul: Sediul CNTEE TRANSELECTRICA - Sucursala de Transport Sibiu, B-dul Corneliu Coposu nr. 3, loc. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte si membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza sa fie atribuit in urma finalizarii prezentei proceduri avand ca obiect prestarea serviciilor de reparare si intretinere a autoturismelor NISSAN apartinand Transelectrica Sucursala Sibiu este de 170.000 lei, reprezentand 39.535 euro.Avand in vedere ca valoarea estimata a contractelor de prestari servicii de intretinere si reparatii a tuturor autovehiculelor TRANSELECTRICA, ce urmeaza a fi achizitionate in cursul anului 2012, este superioara pragului de 125.000 euro, conform prevederilor legislatiei in vigoare in materia achizitiilor publice, autoritatea contractanta are obligatia de a aplica procedura de ?Licitatie deschisa? pentru atribuirea contractelor de servicii de intretinere si reparatii a autovehiculelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act sau o decizie a autoritatii contractante, pe care le considera nelegale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. - Sucursala de Transport Sibiu -Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul C. Coposu nr. 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Tel. +40 269207100, Email: [email protected], Fax: +40 269207101, Adresa internet (URL): www.stsb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2012 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer