Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOMOBILELOR SI INSPECTII TEHNICE PERIODICE


Anunt de participare (utilitati) numarul 105339/03.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala:  Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Punct(e) de contact:  Eugen Cretu, Tel. 021.318.52.58, int. 16, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  021.312.91.46, Adresa internet (URL):  http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Exploatare a zacamintelor de uraniu, prepararea minereului si rafinarea concentratelor, transportul si valorificarea acestora
Activitate (activitati)
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOMOBILELOR SI INSPECTII TEHNICE PERIODICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Unitati Service auto din Bucuresti sau judetul Ilfov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 77, 520RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de ?SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOMOBILELOR SI INSPECTII TEHNICE PERIODICE " ? Cod CPV: 50112000-3, 71631200-2, conform celor solicitate in cadrul sectiunii Caiet de sarcini din prezenta documentatie de atribuire.
Servicii de reparare, de intretinere si Inspectii tehnice periodice Autoturism Skoda - 1 autoturism Skoda Elegance 1, 8 TFSI, an fabricatie 2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea de ?SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOMOBILELOR SI INSPECTII TEHNICE PERIODICE " ? Cod CPV: 50112000-3, 71631200-2, conform celor solicitate in cadrul sectiunii Caiet de sarcini din prezenta documentatie de atribuire.
Servicii de reparare, de intretinere si Inspectii tehnice periodice Autoturism Skoda - 1 autoturism Skoda Elegance 1, 8 TFSI, an fabricatie 2008
Valoarea estimata fara TVA: 77, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare, in valoare de 1.550, 00 lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii constituite din valorificarea productiei interne
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, completata conform formularului 12A din Sectiunea Formulare ? in original.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform formularului 12 B din Sectiunea Formulare ? in original.
3.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990? in original.4.Certificat de inregistrare ? copie certificata (vezi intelesul sintagmei la punctul (3) al Notei autoritatii contractante).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale despre ofertant, completata conform FormularuluiB2 din Sectiunea Formulare - original.
2.- ?Autorizatie tehnica? emisa de Registrul Auto Roman pentru autoturism de tip Skoda ? in copie certificata.
3.- Ofertantul va prezenta ?Contract dealer service? din partea producatorului autoturismului, in vederea asigurarii / pastrarii garantiei acordate de catre producator ? in copie certificata
4.Informatii privind subcontractantii: Autoritatea contractanta solicita completareaformularului 12 G din sectiunea formulare. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va declara in formular , , Nu este cazul , ,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2010 09:15
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2010 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2010 10:00
Locul: Compania Nationala a Uraniului - Str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti inputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti ? sectia a VIII-a: Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.332.12.40, Adresa internet (URL):  http: //www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala:  Str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021.318.52.58, Email:  [email protected], Fax:  021.312.91.46, Adresa internet (URL):  http: //www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2010 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer