Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si de intretinere a autoturismelor din dotarea DRDP Iasi ? zona de est


Anunt de participare numarul 136070/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: DRDP IASI, Tel. +40 213150126, Email: [email protected], Fax: +40 213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Asachi Gh. nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel. +40 232214430, In atentia: Dep. MAA, Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Asachi Gh. nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel. +40 232214430, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Asachi Gh. nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel. +40 232214430, In atentia: registratura, Email: [email protected], Fax: +40 232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a autoturismelor din dotarea DRDP Iasi ? zona de est
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: atelierul prestatorului
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor din dotarea DRDP Iasi, incluzand si piesele de schimb necesare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
service pt 37 autoturisme
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului. Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Gar de participare va fi in cuantum de 10.600 lei si care se poate constitui astfel: *prin virament bancar cu OP in contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasi. Ordinul de Plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original sau in copie, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. Este obligatoriu ca ofertantul sa realizeze viramentul bancar in timp util, luand in calcul, daca este cazul, si durata transferurilor interbancare, astfel incat la data si ora deschiderii ofertelor Autoritatea Contractanta sa poata confirma existenta sumei aferente garantiei de participare solicitata prin Documentatia de Atribuire in contul sau. Ordinul de plata emis in alta limba decat romana va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. *Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Totodata acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art.2781 alin.(1) din OUG34/2006(A), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC. Se recomanda utilizarea formularului 2 - Scrisoarea de Garantie Bancara pentru participare. In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta dovada platii integrale a politiei de asigurare. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. *Depunere numerar la casieria DRDP IASI. IMM beneficiaza de reducere 50%. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului. Cuantumul gar de buna exec a contr este de 5% din pretul contractului, fara TVA si va fi consituita in lei, astfel: a)Instrument de garantare emis conf legii , in favoarea achizitorului de o societate bancara sau de o soc de asig, care va deveni anexa la contract; b)retineri succesive in cuantum de 5%din valoarea facturilor, fara T.V.A.In cazul in care gar de buna exec se constituie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre prestator nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contr, fara T.V.A. Achizitorul va instiinta prestatorul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. IMM beneficiaza de reducere 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situat prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006(A)-formularul 6. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt dir.DRDP IASI-ing.Danut Pila; dir.ec.-ec.Vasile Popa; dir.adjunct Intretinere Stefan Ilie; dir.adjunct Intretinere Mirela Popescu; sef Serviciu Achizitii ing.Manuela Popa; sef Departament MAA - ing. Iulian Stoica;
Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 7 din Cap.3 Formulare;
Decl privind neinc in sit prev la art. 180 din OUG 34/2006(A)- Formularul 8 din Cap. 3 Formulare;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006(A)- Formularul 9 din Cap. 3 Formulare;
Certificat de taxe si impozite locale privind indepl obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat; Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN) in original sau copie ?conform cu originalul?, valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legislatia in vigoare.Unitatea achizitoare isi rezerva dreptul ca inainte de semnarea contractului sa ceara ofertantului castigator sa prezinte Certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani+ bilantul contabil la data de 31.12.2011, inregistrat la organele competente. Bilantul contabil inregistrat la organele competente trebuie prezentat astfel: pentru persoanele juridice romane, copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata; pentru persoanele juridice straine, copie lizibila insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Informatii sustinere capacitate economica si financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani insotita de cel putin un contract de achizitie publica sau parti relevante ale contractului (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul + durata + pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi) +certificate/documente din care sa rezulte prestarea serviciilor sau alte documente justificative similare prin care sa se demonstreze prestarea serviciilor.
Informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, insotite de documente justificative edificatoare/
angajamente prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta pe intreaga durata de derulare a contractului cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor / echipamentelor / instalatiilor.
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine atelier de reparatii in municipiul Iasi sau pe o raza de 15 km de Iasi - se va prezenta Lista cu locatia (adresa) punctului/punctelor de lucru sica poate diagnostica pe tester marcile de autovehicule precizate in doc.
Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII
In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
ATENTIE!a)Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b)Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionala
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent-copie conform cu originalul
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente-copie conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 10:00
Locul: DRDP Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri in acest sens insotita de o copie a actului de identitate, observatori UCVAP, alte persoane imputernicite din partea Autoritatii Contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Doc de atrib este publicata pe site-ul www.drdpiasi.ro; fisierele sunt semnate electronic si desch lor necesita aplic software pt citire.I. Pt demonst indep cr de calif din Fisa de Date a Achiz, of are dreptul de a prezenta initial, in conf cu art. 11, alin (4) din HG 925/2006 cu modif si complet ulter, Decl pe proprie rasp semnata de reprezentantul sau legal ? F 17 din cap. 3 Formulare, prin care sa confirme ca indeplineste crit de calif, astfel cum au fost solic in Doc de Atrib. ATENTIE! *Decl va fi insotita de o anexa in care of trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indep a resp cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, div val, cantit etc. *In cazul in care ofertantul uzeaza de Decl pe pr raspundere prin care sa confirme indep cer de calific, acesta are oblig de a prezenta/completa certif/doc edific care probeaza/confirma indepl cer de calif atunci cand primeste din partea Autoritatii Contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut.II. In situatia participarii la procedura cu oferta comuna, cr de calif si selectie care trebuie indeplinite de fiecare dintre of asociati, precum si cele care vor fi indeplinite de aceia care urmeaza a exec acele parti din contract avute in vedere la stabilirea cr de calif, in Anexa 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509 din 14 sept 2011, privind formularea crit de calif si selectie publicat in M O al Romaniei, Partea I, nr. 687/28.09.2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi - Departamentul Juridic
Adresa postala: str. Asachi Gh. nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel. +40 232214430, Email: [email protected], Fax: +40 232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer