Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor?


Anunt de participare (utilitati) numarul 133528/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Sucursala Suceava, nr.199A, Localitatea: Crucea, Cod postal: 727150, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Georgescu, Tel. +40 230575630, Email: [email protected], Fax: +40 230575731, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala-autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare:
Unitatea service a ofertantului, situata la o distanta de maxim 150 km fata de sediul CNU SA Sucursala Suceava, com. Crucea, nr.199A, CP 727150, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 34 luni
Valoarea estimata fara TVA: 393, 868RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contr. subsecvent ptr perioada: data semnarii ? 31.12.2012 - valoare estimata126200, 00 lei fara T.V.A.; Reluarea competitiei in luna decembrie 2012 pentru contractul subsecvent 01.01.2013 ? 31.12.2013 - valoare estimata 129986, 00 lei fara T.V.A.; Reluarea competitiei in luna decembrie 2013 pentru contractul subsecvent 01.01.2014 ? 31.12.2014 - valoare estimata maxima 137682, 00 lei fara T.V.A.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru- ?Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru-?Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor?Valoarea contractelor subsecvente care urmeaza sa fie atribuite :
Contract subsecvent 01.03.2012 ? 31.12.2012; Valoare estimata =126200.00 lei fara T.V.A.
Contract subsecvent 01.01.2013 ? 31.12.2013; Valoare estimata = 129986.00 lei fara T.V.A.
Contract subsecvent 01.01.2014 ? 31.12.2014; Valoare estimata = 137682.00 lei fara T.V.A.
Valoarea estimata fara TVA: 393, 868RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii GARANTIEI DE PARTICIPARE in cuantum de 3939 Lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 11 din Sectiunea Formulare) ? in original.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a.1.) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saua.2.) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b) prin ordin de plata in contul Sucursalei Suceava Cont IBAN RO72 BRDE 340S V040 8818 3400, deschis la BRD, Sucursala Vatra Dornei.? in copie conforma cu originalul. Garantia de participare poate fi constituita prin ordin de plata doar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitatoare pana la data deschiderii ofertelor sauc)prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului S.A., Sucursala Suceava, comuna Crucea, nr. 199A, Cod Postal: 727150, judetul Suceava, tel: 0230.575.630, numai in zilele lucratoare si doar intre orele 07:00 ÷ 15:00 de luni pana joi inclusiv iar vineri intre orele 07:00 ÷ 12:00 ? in copie. - Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA - modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va folosi ca model formularul nr. 18 din Sectiunea Formulare). sau b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor HG 1045/19.10.2011, in functie de cele mentionate de ofertant in cadrul formularului de oferta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii constituite din valorificarea productiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind eligibilitatea, prin completarea formularului 12A din Sectiunea Formulare -in original; 2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta, prin completarea formularului 12B din Sectiunea Formular- in original; 3.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, prin completarea formularului 1 din Sectiunea Formulare, in original. 4.Informatiile generale despre ofertant. Ofertantul va prezenta informatiile generale prin completarea formularului B2 din Sectiunea Formulare ? in original. 5. Declaratia pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, prin completarea formularului nr. 2? in original.Persoanele cu functie de decizie sunt: Director-Anton FILIPIUC; Director Tehnic-Toma FLOREA; Diretor Economic-Geta CORDUNEANU; Serviciul Achizitii Publice-Georgeta GEORGESCU; Responsabil cu executia contractului-Virgiliu FADOR Pentru persoane juridice/fizice romane: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente ? incopie conforma cu originalul. Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor.2. Autorizatia emisa de Registrul Auto Roman in conformitate cu prevederile O.G. Nr. 82/2000 si RNTR-9:2005 din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat de autoritatile competente sa presteze servicii de revizii si reparatii a autovehiculelor, in copie lizibila conforma cu originalul. Pentru persoane juridice /fizice straine: 3. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ?incopie conforma cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la servicii similare prestate in ultimii trei ani.
Autoritatea contractanta solicita prezentatrea unei liste cu servicii similare prestate in ultimii trei ani, care sa cuprinda informatii referitoare la: valoarea, perioada de prestare, denumirea beneficiarului (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati). Valoarea totala a acestor servicii similare prestate de catre ofertant trebuie sa fie de minim 125000 Lei fara TVA.
Informatii la instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei liste a instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune pentru prestarea serviciilor solicitate. Pentru instalatiile de ridicat (elevatoare) ofertantul trebuie sa prezinte copia autorizatiei emise de catre ISCIR.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului de servicii.
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei liste a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului de servicii solicitate, care sa cuprinda informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea acestora. Autoritatea contractanta solicita ca persoanele responsabile cu indeplinirea contractului sa fie detina minim urmatoarele calificari: inginer mecanic- minim o persoana; mecanic auto- minim o persoana; electrician auto ?minim o persoana.
Certificat privind implementarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent al acestuia
Certificat privind implementarea sistemului de protectie a mediului in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent al acestuia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Punctajul pt.?pret mediu manopere mecanice?se acorda astfel: a)pt. cel mai scazut dintre preturile medii ale manoperelor mecanice se acorda punctajul max. alocat factorului de evaluare, respectiv-48, 65pct; b)pt. alt pret decat cel de la lit.a punctajul: Ppret mediu manopere mecamice n=(Pret mediu manopere mecanice, min./pret mediu manopere mecanice oferta n)x48, 65;Pretul mediu manopere mecanice=media aritmetica a preturilor manoperelor mecanice pentru cele 19 auto din CS. Pct. pt. ?pret piese schimb? max 31, 35pct, se acorda astfel: a)Se vor acorda Pi =0, 15 puncte ofertei cu preturile unitare min., pt. fiecare din cele 209 produse din Tabelul Comp.cu frecv.ridicata de inloc.;b)Pt. alte preturi, mai mari decat cele min.(la care se face referire in pct.a)se vor acorda urmatorarele punctaje: Pi=(Pret minim/pret oferta n)x0, 15; Punctajul P pret piese schimb n, pt. fiecare oferta, va fi: P pret piese schimb n= P1+..+Pi+..+P209. Pct. se vor calcula cu doua zecimale, fara a face rotunjiri.
2.
Perioada de programare pentru reviziile planificate (exprimata in ore)
10%
Descriere: Punctajul pt. ?perioada de programare pentru reviziile planificate? se acorda astfel: a)pentru cea mai scazuta perioada de programare pentru reviziile planificate, exprimata in ore si calculata de la data/ora transmiterii de catre Sucursala Suceava a solicitarii scrise si data/ora programarii primirii auto. in unitatile service in vederea inceperii efective a prestarii serviciilor de reparare si intretinere planificate, care se incadreaza in perioada maxim acceptata de 48ore, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10puncte; b)pentru alte perioade de programare decat cea de la lit.a), care, de asemenea, se incadreaza in perioada maxim acceptata de 48ore, punctajul se acorda astfel: Pperioada de programare n =(perioada de programare revizii planificate, minima/perioada de programare revizii planificaten)x10. Punctajul se va calcula cu doua zecimale, fara a face rotunjiri.
3.
Perioada de programare pentru reviziile accidentale (exprimata in ore)
10%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?perioada de programare pentru reviziile accidentale? se acorda astfel: a)pentru cea mai scazuta perioada de programare, exprimata in ore si calculata de la data/ora transmiterii de catre Sucursala Suceava a solicitarii scrise pana la data/ora programarii primirii autovehiculelor in unitatile service in vederea inceperii efective a prestarii serviciilor solicitate, care se incadreaza in perioada maxim acceptata de 4 ore, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10pct; b)pentru alte perioade de programare decat cea de la lit.a), care, de asemenea, se incadreaza in perioada maxim acceptata de 4 ore, punctajul se acorda astfel: Pperioada de programare n = (perioada de programare revizii accidentale, minima/ perioada de programare revizii accidentale n) x 10. Punctajul se va calcula cu doua zecimale, fara a face rotunjiri.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2012 07:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2012 08:00
Locul: Compania Nationala a Uraniului S.A., Sucursala Suceava, nr. 199 A, comuna Crucea, jud. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.In cazul prezentarii de catre ofertanti a doua sau mai multe oferte care, in urma aplicarii algoritmului de calcul, au Punctajul total egal, va fi desemnata castigatoare oferta care are punctajul pentru "Pretul ofertei" cel mai scazut. In cazul in care si punctajele pentru "Pretul ofertei" sunt egale, va fi desemnata castigatoare oferta care are "Pret mediu manopere mecanice" cel mai scazut. Daca si "Preturile medii manopere mecanice" sunt egale, se va solicitadepunerea altor oferte pana la intrunirea conditiilor de departajare. Noile oferte vor fi depuse in plic inchis la registratura Companiei Nationale a Uraniului S.A. - Sucursala Suceava, com. Crucea, nr.199 A, Cod Postal 727150, jud. Suceava, telefon 0230.575.630, fax 0230.575.731.2.In data de 04.01.2012 a fost respinsa de catre ANRMAP documentatia de atribuire numarul 10739. 3.In data de 12.01.2012 a fost respinsa de catre ANRMAP documentatia de atribuire numarul 12542.4.In data de 16.02.2012 a fost respinsa de catre ANRMAP documentatia de atribuire numarul 15996. 5.In data de 21.02.2012 a fost respinsa de catre ANRMAP documentatia de atribuire numarul 18983.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana care se considera vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA A URANIULUI S.A. Bucuresti ? Sucursala Suceava, Compartiment Legislatie, Contencios Juridic
Adresa postala: nr. 199 A, Localitatea: Crucea, Cod postal: 727150, Romania, Tel. +40 230575630, Email: [email protected], Fax: +40 230575731, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 07:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer