Licitatie Publica - SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE
Anunt de participare numarul 130063/09.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Victor-Adrian Meca, Tel. (40.1)3320954, In atentia: Florina Gabriela ALBRICH, Email: [email protected], Fax: (40.1)3320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DE METROLOGIE LEGALA PLOIESTI
Adresa postala: str. Dr. Toma Ionescu, nr. 3, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100169, Romania, Punct(e) de contact: Florina Gabriela ALBRICH, Tel. (0244)576028, In atentia: Florina Gabriela ALBRICH, Fax: (0244)574850
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DE METROLOGIE LEGALA PLOIESTI
Adresa postala: str. Dr. Toma Ionescu, nr. 3, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100169, Romania, Punct(e) de contact: Florina Gabriela ALBRICH, Tel. (0244)576028, In atentia: Florina Gabriela ALBRICH, Fax: (0244)574850
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DE METROLOGIE LEGALA PLOIESTI
Adresa postala: str. Dr. Toma Ionescu, nr. 3, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100169, Romania, Punct(e) de contact: Florina Gabriela ALBRICH, Tel. (0244)576028, In atentia: Florina Gabriela ALBRICH, Fax: (0244)574850
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SJML DAMBOVITA, str. Udriste Nasturel nr. 1, Targoviste, jud Dambovita, cod postal 130132, tel 0245 215 860, fax 0245 606 162 (cuprinde 10 autovehiculele din SJML Arges, SJML Dambovita, SJML Giurgiu, SJML Teleorman);
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica prin licitatie deschisa ce are ca obiect: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE AUTOVEHICULE SI ECHIPAMENTE CONEXE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? 10 autovehicule SJML DAMBOVITA, str. Udriste Nasturel nr. 1, Targoviste, jud Dambovita, cod postal 130132, tel 0245 215 860, fax 0245 606 162 (cuprinde autovehiculele din SJML Arges, SJML Dambovita, SJML Giurgiu, SJML Teleorman);
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.10.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de participare = 500, 00 lei - se retine/restituie conform. art. 278(1) din OUG 34/2006 cu modif. si complet.ulterioare. Gar. de buna executie = nesolicitat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din venituri proprii. Plata se efectueaza cu ordin de plata, prin Trezoreria sectorului 4, Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 180 din OuG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare; decl. privind neincadrarea in sit. prev. la art. 181 din OuG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare; decl. pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prev. la art. 69(1) din OuG 34/2006, cu modif. si complet. ulterioare; Certificat de participare la procedura de achizitie publica licitatie deschisa cu oferta independenta. Pt. persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Of. Reg. Com., de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia of. isi are sediul, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca ob. de activ. al of. include prestarea serviciilor ce fac ob. achizitiei; Certificat. de inregistrare fiscala;Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente; Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele prestatii de servicii similare in ultimii 3 ani; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare; Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice / utilajele / instalatiile / mijoacele de masurare de care poate dispune, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Autorizatia tehnica pentru prestare servicii de reparatii si intretinere pentru toate tipurile de autovehicule care fac obiectul caietului de sarcini (emitent RAR) in termen de valabilitate. Autorizatia ITP (emitent RAR) in termen de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie pentru serviciile prestate:
10%
Descriere: Termen de garantie pentru serviciile prestate:
3.
Termen de garantie pentru materialele puse in opera:
10%
Descriere: garantie pentru materialele puse in opera:
4.
Termen de prestare
20%
Descriere: Termen de prestare de la primirea comenzii scrise
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
67-DA-LD-PL
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2011 09:29
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2011 10:00
Locul: DRML PLOIESTI, str. Dr. Toma Ionescu, nr. 3, Ploiesti, Prahova, 100169, SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Operatorii economici imputerniciti sa asiste la deschidere; Persoanele autorizate desemnate pentru verificarea procedurala (daca este cazul).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Acces direct si nerestictionat la Documentatia de atribuie, publicata in SEAP. DATA LIMITA pentru transmiterea SOLICITARILOR de clarificare: 20.09.2011 ora 10:00; DATA LIMITA pentru transmiterea RASPUNSURILOR la solicitarile de clarificare: 22.09.2011 ora 10:00; TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE a ofertelor: 29.09.2011 ora 09:30. LOCUL DE DEPUNERE: Sediul: DRML Ploiesti, str. Dr. Toma Ionescu, nr. 3, Cod postal 100169, Ploiesti, Romania, tel.(0244)576028; fax: (0244)574850, SECRETARIAT. Oferta care nu este insotita de garantia de participare precum si oferta depusa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea indicata, sau dupa expirarea termenului limita pentru depunere, este considerata intarziata, se returneaza nedeschisa si este declarata ?respinsa? in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Modul de lucru al comisiei de evaluare, se va desfasura in conformitate cu prevederile din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Justificare atasata in SEAP conf. art. 28, alin. 3 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor art. 256^2, alin. 1), lit. b din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA - Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti nr. 11, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Tel. 021-332.09.54, Email: [email protected], Fax: 021-332.06.15, Adresa internet (URL): www.brml.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2011 12:09